וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טודובום כסף מהנייד - יכול להיות?

בשיתוף טודובום

27.10.2020 / 15:21

משבר הקורונה הביא עמו בשורה חדשה ישנה - העולם הופך לדיגיטלי. אפליקציות המשלוחים, אתרי הרכישה באונליין, התקשורת ופלטפורמות שיחות הוידאו - כולן קפצו במאות אחוזים - כאמרתו של איש עסקים ידוע "בכל מקום שיש משבר, יש גם מישהו שמרוויח ממנו" והפעם מסתבר, שבגדול!

שיווק שיתופים. freepik,
שיווק שיתופים/freepik

משבר הקורונה לא פסח גם על מדינת ישראל הקטנה. מאות אלפי מובטלים, עשרות אלפי עצמאים שמשוועים לעזרה ומציאות כלכלית שהופכת לעגומה מיום ליום. כן, זה המצב בישראל שנת 2020. אך בתוך האפלה הזו יש קרן אור מנצנצת, קוראים לה "טודובום שיווק שותפים". טודובום היא חברה ישראלית שהוקמה על ידי מספר יזמים שאפתניים וכיום היא למעשה הפלטפורמה היחידה בישראל שהצליחה להחזיק מעמד בתחום שיווק השותפים.

יצאנו לשיחה עם מנכ"ל החברה, מר שגיב קורן לתהות על קנקנה של החברה ולברר לאן פניה מועדות.

אז מה היא טודובום ובמה היא שונה מהשאר?

"טודובום היא הרשת הגדולה בישראל לשיווק שותפים" , מסביר קורן. "שיווק שותפים הוא מודל עסקי המורכב מצד אחד מחברות שמעוניינות למכור מוצרים או לגייס לקוחות חדשים ומן הצד השני עשרות אלפי משווקים שלוקחים חלק בהפצת פרסומות ברשתות החברתיות.

למעשה נוצר מערך של ווין-ווין לכל הצדדים. החברה עצמה משלמת רק עבור תוצאות, המשווקים יכולים להרוויח כסף מפעולות פשוטות דרך הנייד שלהם ואנחנו כפלטפורמה מרוויחים מכל תיווך שנעשה בין הצדדים ובתמורה מספקים שירותים מלאים לכל הצדדים.

אנחנו שונים בכך שבטודובום ניתן לייצר כסף גם במקרה בו לא נעשתה עסקה בין שני הצדדים. זאת אומרת שהחברות המפרסמות מוכנות לשלם גם על לקוחות פוטנציאליים, מה שמאפשר גם למי שלא בקיא בעולם השיווק לייצר הכנסות. בדרך כלל חברות משלמות רק עבור עסקאות ומסננות מראש את סוג המשווקים, כך נוצר שלייצר עסקה זה דבר מסובך בעולם הדיגיטלי והמשווק צריך להיות סופר מקצועי כדי להצליח, בטודובום אנחנו גאים לפרנס מאות משפחות במדינת ישראל", אומר קורן בחיוך.

כמה זמן טודובום קיימת ומה מצבה כיום?

"טודובום עלתה לאוויר בתחילת שנת 2019. כיום היא מתווכת בין עשרות חברות לבין עשרות אלפי משווקים. אנחנו מתכננים בקרוב להגביר את הקצב ומקווים שעד סוף שנת 2021 נחצה את קו מאה אלף המשווקים אשר לוקחים חלק ברשת השותפים של טודובום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה היית ממליץ למשווק המתחיל?

"קודם כל סבלנות. אנשים חושבים שהכסף גדל על העצים או שהוא נופל מהשמיים, זה לא עובד ככה. בכל מודל עסקי יש תהליכי בניה וגם בטודובום למשווק חדש צריכה להיות הסבלנות להבין שהדברים לא קורים יש מאין. אנחנו מעניקים הדרכות מקיפות וידע לכל מי שדורש, אך מן הצד השני, הוא צריך לדעת ולהבין שתחום השיווק שותפים הוא לא כל כך קל.

"העצה השניה שלי היא להתמקצע כמה שיותר. העולם שייך לדיגיטל, את זה ראינו בתקופת הקורונה. טודובום שייכת לעידן הבא. לשבת על הנייד ולייצר הכנסות, זה משהו שלפני 15 שנה היה נראה מופרך. אני ממליץ למשווקים החדשים לקחת חלק פעיל בכל מערך ההדרכות והשיעורים שאנו מעבירים ולנסות ולהתמקצע ככל הניתן מתוך תובנה ש - ידע שווה כח", אומר שגיב.

כמה כסף ניתן לעשות בטודובום?

"כמה כסף ניתן לעשות בשיווק", צוחק קורן. "החל מאפס שקלים ועד עשרות אלפים כל חודש, ראיתי כבר הכל", הוא אומר. "מצד אחד בטודובום אין הגבלה לסכומים שניתן להרוויח, אך מהצד השני רק מי שהופך להיות סופר מקצועי מגיע אליהם. בן אדם ללא ניסיון בשיווק או בדיגיטל יכול להגיע תוך מספר חודשים להכנסה של כמה אלפי שקלים בחודש. מי שהגיע ליותר, זה אומר שהוא החליט להסתכל על זה כעל מקצוע והוא מתייחס לזה בהתאם. בכל מקרה האופציות פתוחות בפני כל אחד ואחת ואנו נעשה ככל שניתן למקצע את מי שמעוניין בכך. אנחנו מספקים הדרכות אישיות, צוותיות ומעניקים קורסים דיגיטליים - כל זאת במטרה ולאפשר למי שמעוניין בכך להפוך להיות הטובים ביותר".

נשמע מעולה, אנחנו נישאר כדי לצפות מהצד ולבדוק מה צופן עתידה של חברת שיווק השותפים טודובום.

מי שמעוניין להצטרף בחינם מוזמן לעשות זאת בקישור:
https://www.todoboom.co.il/

בשיתוף טודובום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully