וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידום אתרים ופרסום מדויק - בפעולות חכמות ובלתי תלויות, אך באמצעות אסטרטגיה אחידה

בשיתוף: concept1

28.10.2020 / 15:41

קידום אתרים. RF123,
קידום אתרים/RF123

תקופת הקורונה הביאה אותנו כבעלי עסקים, או כמפרסמים של עסקים להיות מחושבים ומדויקים. אין הכוונה היא שנהיינו בהכרח רק חסכנים, או שהפסקנו לפרסם, אלא שאנחנו הרבה יותר מודעים לפעולות ואפקטים של הדברים שאנחנו עושים, גם בפרסום הדיגיטלי, וגם באופן כללי. לכן, אחרי תקופה של שנים שהפרסום עבר שינויים והתאמות לתקופה הדיגיטלית, תקציבי ענק של מדיה הפכו לתקציבים דיגיטליים, מדויקים וחכמים שמשתנים תוך כדי תנועה, נוסף לנו גם אלמנטנוסף, של הפרדת רשויות. לא בהכרח צריך תקציב שלם ואחיד, אלא מותאם פר תקופה, עבור פעילויות כאלה ואחרות, מדידות. על הדברים האלה נרחיב בכתבה הבאה.

כאשר אנחנו מפרסמים עסק באינטרנט, יש מגוון דרכים לעשות זאת, אשר מתאפיינות בתכונות ומאפיינים שונים. קודם כל אתר אינטרנט, או לחילופין עמוד נחיתה. אשר בו מתרכזים הפרטים האישיים, השפה האסטרטגית והעיצובית של עסק, ודרכי ההתקשרות אליו. אתר שהוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק, ואליו יתנקזו הגולשים המעוניינים, אך כמובן לא כולם. את הגולשים שיגיעו אליו, או ישמשו כקהל לקוחות פוטנציאלי, נביא באמצעות דרכים שונות. ביניהן קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, תוכן פרסומי ועוד.

לדבר בצורה המתאימה לפלטפורמות השונות - אך לשמור על המסר ועל האסטרטגיה השיווקית

לכל עסק, גם אם יש לו אתר אינטרנט, יש אפשרות ליצור נכסים דיגיטליים נוספים, כמו חשבון פייסבוק או אינסטגרם, ערוץ יו טיוב, פרופיל טוויטר או לינקדאין או כל חשבון סושיאל שכזה. החשבון הזה יהיה מעין שלוחה, ממנה גם כן ניתן להמשיך לשדר את המסרים השיווקיים של העסק, ודרכה גם ניתן לקבל פניות ולתקשר באמצעות תקשורת דו כיוונית עם קהל הלקוחות שלנו. דרך ההתנהלות בפלטפורמות האלה, צריכה להיות מתאימה לאזור בו היא תתנהל, אך תמיד לשמור על האסטרטגיה השיווקית של העסק.

התקופה הזו היא הרבה יותר אינטראקטיבית מבעבר, וחשוב שהתקשורת תהיה בהתאם, לכל פלטפורמה דרך התקשורת שלה. "כאשר אנחנו מפרסמים פרסומת 'הארד סייל' שמטרתה בראש ובראשונה למכור מוצרים או שירותים, אנחנו נדבר בצורה מסוימת שמתאימה לאותה פלטפורמה בה היא מתקיימת" מסביר אלק משוב מסוכנות קונספט1 לפרסום דיגיטלי. "לעומת זאת כשאנחנו מתנהלים אורגנית בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם בעסקים שלנו דרך ההתבטאות שלנו תהיה שונה. מותאמת לפלטפורמה ולא חד כיוונית או מכירתית בהכרח כמו בפרסומת."

להגיע להישגים בזכות תכנון נכון וקריאייטיב נכון וחכם

אלמנט נוסף וחשוב הוא ההיבט הטכני של הנכסים הדיגיטליים שלנו ושל העסקים שלנו. מכיוון שגוגל כמנוע חיפוש אוהב מאפיינים מסוימים באתרים, נרצה שהאתר שלנו יהיה מתאים לדרישות אלה, שגם הן בפני עצמן משתנות ומשתדרגות עם השנים. גוגל נהיה חכם יותר, לומד את קהל המחפשים שלו, ודורש מהאתרים שמופיעים בתוצאות החיפוש לענות על דרישות אלה כדי להתמקם גבוה בתוצאות. לכן החיבור לצו השעה ולמאפיינים שגוגל מחפש חשוב לנו כמפרסמים.

ברגע שהאתר נבנה כבר על פי דרישות מנועי החיפוש, צעד ראשון וחשוב כלפי המיקומים הגבוהים כבר עשינו. "לאתרים של עסקים גם מבחינה טכנית או מבנית וגם מבחינת התכון שבהם, יש חשיבות עליונה להתאמה לגוגל. אחרת הם פשוט לא יופיעו ואך אחד לא ייראה אותם. מספר מיכאל כוגן מקונספט1. "אחרי מאות אתרים שבנינו לאורך השנים שלנו תחת הדרישות של גוגל, אנחנו מכינים אותם כבר מתוך התחשבות בדרישות האלה, ונהנים מנקודת התחלה מעולה בזכות זה." מוסיף כוגן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

להתחיל נכון ובתנופה - לפרסום דיגיטלי חכם ויעיל

ברגע שעסק, או יותר נכון הנכסים הדיגיטליים שלו, עומדים ברישות ועונים לציפיות של הפלטפורמות בהן הם נמצאים, הדרך להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאליים היא קלה יותר ומהירה יותר. בתקופה שלפעמים נראה שצריך להיות מדויקים יותר, ולא להוציא כסף סתם ללא תמורה, העבודה הנכונה והמדויקת שווה לנו כסף, ומתורגמת להצלחה במהירות ביעילות. מבניית האתר, דרך ההתנהלות בפלטפורמות השונות ועד לתקשורת דו כיוונית מול הגולשים והלקוחות, כל צעד שייעשה מתוך הבנה של התקופה והמקום, יהיה טוב ויעיל לעסק שלנו, ומהבחינה הזו הקורונה נתנה לנו עוד הזדמנות להשתפר ולהכיר את התחום בו אנו חיים.

הכתבה בשיתוף קונספט1, סוכנת לפרסום דיגיטלי, קידום ובניית אתרים ופתרונות שיווק מתקדמים.

בשיתוף: concept1
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully