וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר וסלטים ללא פשרות: שיפודי חן, בית של איכות

בשיתוף שיפודי חן

3.11.2020 / 13:57

כבר 45 קיימת רשת השיפודיות, שהיא אחת מהנחשבות בתחום הבשרים והסלטים. למרות הקורונה המסעדות עובדות ומבצעות משלוחים וטייק אווי למאות הלקוחות שלא מסוגלים לוותר. שווה ביקור!

שיפודי חן. שיפודי חן,
שישקבב איכותי בלאפה. שיפודי חן/שיפודי חן

הסצנה הקולינרית בישראל היא בין הטובות בעולם. יש פה הכול מכול - סיני, תאילנדי, הודי, צרפתי, איטלקי, בלקני ועוד. אבל כשמחפשים אוכל טוב, משביע שמעורר את כל החושים - חוזרים הביתה, למזרח תיכוני ישראלי. במקום הזה יש כמה כוכבים, אבל הנוצץ מהם הוא שיפודי חן הוותיקה, רשת מסעדות ים תיכוניות, בהן אפשר למצוא את כול הטוב של הקולינריה הישראלית: בשרים טריים מדי יום, סלטים שמוכנים במקום, פיתות ולאפות שנאפות במסעדה עצמה וכמובן, חוויה נעימה.

את הסניף הראשון הקים ברמת גן יעקב שלם, כבר ב-1975. בנו, שלומי, נכנס באופן טבעי לעבוד עם אביו בעסק, וכשהאחרון נפטר לפני 13 שנה, בנו לקח את המסעדה, שידרג אותה ובעקבות ההצלחה הגדולה פתח את הסניף הנוסף בפתח תקווה.

המסורת של העסק נמשכת. "מה שמייחד את העסק שלנו זה שאנחנו משתמשים בחומרי גלם הכי משובחים שיש היום", מספר שלומי. "אנחנו אופים את הפיתות והלאפות במקום באפייה מיוחדת, עבודת יד. הבשרים, הסלטים ועד כל הפרודוקטים - הם מהטובים ביותר שאפשר למצוא. ואנחנו מקפידים כבר כמעט חצי מאה - את כל הסלטים מכינים במקום".

שלומי מספר כי לא שומרים מוצרים ליום שאחרי, אם נשארו. "כל יום מגיע בשר טרי", הוא אומר, "ולכן הקהל שלנו, שיודע להעריך את האיכות, חוזר אלינו שוב ושוב".

ומה אתם עושים עכשיו בתקופת הקורונה?

"אנחנו מאוד חזקים בתחום המשלוחים, יש לנו מערך לוגיסטי מפותח וגדול ואנחנו מגיעים לרוב ערי המרכז (מפתח תקווה עד תל אביב, וגם בקעת אונו והאזור, שווה לבדוק). אנחנו הראשונים בארץ שהתחלנו להוציא משלוחים בענף המסעדות הים תיכוניות. מאוד חזקים בתחום הזה ולכן אנשים מצביעים ברגליים כבר 45 שנה".

מי הקהל שלכם?

"קהל היעד שלנו נרחב ביותר. אנחנו יודעים לספק מענה לכול שכבות האוכלוסייה: ילדים, נערים ומבוגרים בכול גיל. יש לנו לקוחות גדולים כמו סטימצקי, ערוץ הקניות, הנסון, חברות הפניקס, עיריית תל אביב, ועוד. יש המון ידוענים שמגיעים אלינו וסועדים אצלנו, ומפאת צנעת הפרט לא אזכיר שמות. אני יכול לספר שביניהם ניתן למצוא זמרים, קומיקאים מאוד מפורסמים, דוגמניות ועוד".

התפריט של המסעדה מאפשר לכול אחד למצוא בו את מבוקשו. "התפריט מאוד עשיר, יש הכל משווארמה, דרך שניצל, כמובן כל השיפודים (כבש, שקדי עגל, אנטריקוט), ועד סטייקים עסיסיים מפילה בקר, אנטריקוט ועוד - הנתחים המובחרים ביותר. אפשר למצוא גם המבורגר לאוהבי הז'אנר, איכותי ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שיפודי חן. שיפודי חן,
חדשני ועכשווי. סניף פתח תקווה/שיפודי חן

אבל לא רק לקרניבורים יש מקום במסעדה, אלא גם לצמחונים ואפילו לטבעונים. "לצמחונים יש כרוביות בטמפורה, יש טבעות בצל, פלאפל ועוד מגוון רחב של מוצרים שכל אחד יכול למצוא לעצמו את מבוקשו, ליהנות ולצאת שבע ומרוצה", מבטיח שלומי.

בביקורנו במקום גילינו "שיפודיה" בה האווירה ביתית, משפחתית ונעימה מאוד. אנשים מגיעים ומייד מרגישים כבני בית במקום, "מרגישים בבית", כמו שציין שלומי. הצוות כולו מסור מאוד, שירותי. "ואנחנו גם פתוחים לבקשות מיוחדות של הלקוחות, ומכירים כבר את השיגעונות של כול אחד", אומר הבעלים.

כמו המסעדה, גם המיקום של הסניף ברמת גן הוא ייחודי. לא מרכז עיר, אלא מקום שקט, פסטורלי, קרוב לפארק הלאומי. קל להגיע, ויש חניה באזור. "חשוב לנו מאוד שיהיה נוח ונגיש ללקוחות", מבהיר שלומי, ומוסיף: "בפתח תקווה אנחנו יושבים מול הקניון הגדול, שוב הלקוחות נהנים ממקום מסודר, נקי, עכשווי, ונעים מאוד לישיבה. יש חנייה בשפע באזור (חניון הבניין) וגם שם מקבלים את כל הטריות והעושר ממש כמו ברמת גן".

שיפודי חן. שיפודי חן,
המשלוח מתנה מגיע לבית האבות./שיפודי חן

במקביל לתפריט העשיר והמפנק, יש גם חבילות מבצעים שמהן יכולות ליהנות משפחות שלמות. לדוגמה: מבצע שווארמה משפחתית, שמתאימה ל-4 סועדים (במחיר של 135 שקלים בלבד), ויש מבצעים נוספים, כמו MEAT PARTY, שהם ממש חגיגת בשרים וסלטים עשירה ועוד.

שיפודי חן. שיפודי חן,
נותנים את הלב לרופאים/שיפודי חן

בנוסף, המקום מקפיד לתרום אוכל למגוון מוסדות, ביניהם למרכז למבוגר, ואחרי שלחצנו שלומי הסכים לגלות ש"לאחרונה תרמנו לרופאים שמטפלים בחולי הקורונה בבית חולים תל השומר. הם שומרים עלינו, מגיע להם גם קצת משהו חזרה מהחברה", הוא אמר.

לסיכום, מי שרוצה חוויה קולינרית ללא פשרות, מוזמן לבקר באחד מסניפי "שיפודי חן" או לבצע הזמנה מהם. ההנאה, כך אומרים באי המקום, מובטחת.

כתובות הסניפים:

פתח תקווה - מוטה גור 7, טל' - 039591122

רמתה גן - מלכי צדק 23, טל' - 036313067

לאתר העסק, לחצו כאן

בשיתוף שיפודי חן
  • עוד באותו נושא:
  • בשרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully