וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרפיקס רוכשים מקצוע ומתחילים לעבוד מבלי לצאת מהבית

בשיתוף גרפיקס

5.11.2020 / 14:26

הקורונה תפסה את כולנו לא מוכנים: העולם השתנה במהירות, ענפים שלמים מושבתים וכלכלת העולם הפיזי סופגת מכה. העולם הדיגיטלי, לעומת זאת, מושך אליו תעשיות ועסקים. גם אם אין לכם ידע מוקדם, גרפיקס תהפוך אתכם למעצבים גרפיים ותעניק לכם את היכולת לעבוד מכל מקום

גרפיקס. יח"צ,
גרפיקס/יח"צ

מגפת הקורונה המתמשכת מבצעת הפיכה בכלכלת העולם המערבי. ענפי תעשייה שלמים מושבתים לחלוטין וענפים אחרים עובדים לסירוגין ובמתכונת מצומצמת. לסופה של המגפה אין מועד ברור, וגם לאחריה, ספק אם העולם יחזור להיות כשהיה. בתוך אי הוודאות, מגמה אחת ברורה: כלכלת העולם המערבי עוברת לדיגיטל בקצב מואץ. עולם הצרכנות מסתגל במהירות מסחררת לפלטפורמה הדיגיטלית, וחנויות ובתי מסחר קמים ברשת חדשות לבקרים, בכל התחומים: מזון, אופנה, ריהוט, בידור ופנאי, ועוד.

גרפיקה זה מקצוע רלוונטי ומבוקש, שיעניק לכם את המתנה החשובה ביותר בעידן הקורונה וגם אחריו: היכולת לעבוד ולהתפרנס מכל מקום בעולם

גרפיקס. יח"צ,
גרפיקס/יח"צ

עסקים וארגונים רבים מבינים שאם לא ישכילו לעבור לדיגיטל, ישארו מאחור. מציאות זו מולידה צורך הולך וגובר במעצבים גרפיים שיבראו את העולם הדיגיטלי החדש: מיתוג עסקים ומוצרים, עיצוב אתרי תדמית ואתרי סחר, עמודי נחיתה, סמלילים ("לוגו"), מודעות גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, כולם תלויים במעצב הגרפי.

על הרקע הזה הוקם מיזם 'גרפיקס' על ידי היזם יואב לי. גרפיקס הוא מוסד ללימודי גרפיקה ממוחשבת, שמעניק הכשרה מלאה בדיגיטל והופך את בוגריו לגרפיקאים. הלימודים מתאימים גם למי שעסקו בתחומים אחרים ואינם בעלי ידע קודם בתחום הגרפיקה או העיצוב. תכני הקורס נגישים עבור המשתתפים לכל החיים, כך שניתן תמיד לחזור עליהם ולתרגל אותם, מכל מקום ובכל זמן.

היזם יואב לי, בעל ניסיון עתיר בתחומי השיווק והפרסום, עסק בעיצוב גרפי ובניהול והכשרה של צוותי גרפיקאים גדולים. עם פרוץ משבר הקורונה, הוצת בו הרעיון להנגיש את המקצוע לקהל רחב יותר ולאפשר מקור פרנסה לאנשים שביטחונם הכלכלי התערער: "צפיתי בטלטלה הכלכלית שחוו ענפים שלמים, כולל אנשים שקרובים אלי. ראיתי איך עסקים, מקצועות ומקורות פרנסה של אנשים, קורסים, ועם הזמן חלחלה ההבנה שאין צפי לשיקום הענפים הללו, ואין לדעת איך יראה היום שאחרי. מנגד, צפיתי בעולם הדיגיטל והעיצוב הגרפי פורח. עסקים רבים עוברים לדיגיטל, ממתגים מחדש, בונים חנויות מקוונות ואתרי סחר. תחום העיצוב הגרפי היה מבוקש עוד קודם והיום הוא מבוקש עוד יותר. התחום מאפשר לעוסקים בו להתפרנס בכל זמן ומכל מקום, גם בזמן סגר ובעבודה מהבית. מצד שני, המקצוע גם מאפשר לעבוד כשכיר בחברות מכל התחומים והתעשיות. זהו אחד המקצועות הרלוונטיים ביותר היום. לכן יזמתי והקמתי את גרפיקס".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גרפיקס. יח"צ,
גרפיקס/יח"צ

לי מוסיף ומדגיש ש"מעצב גרפי ישאר מעצב גרפי לכל החיים, ושום משבר לא יוכל לקחת ממנו את המקצוע, שישאר תמיד רלוונטי. עסקים תמיד יצטרכו מיתוג. המקצוע מאפשר להיות בלתי תלוי, ולהחליט בכל זמן נתון אם להיות שכיר, פרילנסר, עצמאי, או שילוב".

גרפיקס מציע לימודי עיצוב גרפי ברמה הגבוהה ביותר. בקורס תלמדו בקצב שלכם ותרכשו את כל העקרונות והמיומנויות העדכניים ביותר של המקצוע. מיד בתום הקורס תוכלו להציע את שירותיכם כמעצבים גרפיים!

בנוסף, כאמור, תכני הקורס ישארו זמינים עבורכם לכל החיים, ותמיד תוכלו לחזור ולתרגל לפי הצורך.

הצטרפו אלינו לעשייה שמניעה את כלכלת העולם החדשה. ניפגש בגרפיקס!

בשיתוף גרפיקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully