וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

INCA - החברה שלכם לשיווק בדיגיטל

בשיתוף INCA

5.11.2020 / 15:37

כיום נוכחות דיגיטלית ברשת אינה מספיקה. על מנת להצליח עסק צריך לשווק את עצמו. עם שנות ניסיון רבות בתחום INCA תדע לעשות זאת כמו שצריך

שיווק דיגיטלי. freepik,
שיווק דיגיטלי/freepik

בעולם הדיגיטלי שלנו כל עסק רוצה ליצור נוכחות באינטרנט. אך נוכחות בלבד אינה מספיקה, לאור העסקים הרבים שעולים מדי יום ביומו ולאור התחרות הבין עסקית ההולכת וגדלה. על כן, אחד הדברים המרכזיים שכל עסק צריך לדאוג לו הוא שיווק בדיגיטל. את תורת השיווק הזה לא ניתן ללמוד על רגל אחת מכיוון שמדובר בתחום נרחב. אך אין זה אומר שכל עסק צריך להשקיע שעות בלימוד התחום כשיש מי שיעשה את עבודת הקידום בדיגיטל עבורו. חברת INCA עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי במשך שנים רבות, והיא מעניקה ללקוחותיה הרבים את הבמה האינטרנטית המגיעה להם.

עובדים עם INCA, עובדים ביעילות

כשחברת INCA נכנסת לתמונה, שיווק דיגיטלי מעולם לא היה נגיש ויעיל יותר. לצוות של החברה ניסיון רב בעולם האינטרנטי, הוא מכיר כל פינה ויכול להתאים לבעל העסק את שיטת השיווק הטובה ביותר עבורו. בראש וראשונה השיווק של INCA מותאם אישית לצורכי הלקוח. נציגי החברה דואגים להיפגש עם הלקוח, ללמוד על העסק, על השירותים, הייתרונות והייחודיות שלו, וגם על מתחריו. רק לאחר מכן הם ניגשים לעבודת הבדיקה כדי לבחון איזו עבודת קידום נעשתה עד כה ואיך ממשיכים הלאה. עבודת הקידום במסגרת השיווק הדיגיטלי אינה נגמרת, והצוות של INCA עובד לילות כימים - בודק את תוצאות החיפוש וגם משפר אותן.

לאורך השנים, צברה לעצמה INCA מוניטין גבוה בקרב חברות, ארגונים ועסקים מבין הגדולים ביותר במשק. היא מתמחה במגוון רחב של תחומים דוגמת השגת ROI גבוה, ביצוע אופטימיזציה טובה תוך שימת דגש על איכות הליד ולא רק על הכמות, מעקב אחר נתונים בזמן אמת ויצירת דשבורד מנהלים. היום ניתן ליהנות ממגוון רחב של שירותים שמציעה החברה, וביניהם - קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, ניהול עמודים עסקיים ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין), ניהול, פרסום כתבות יח"צ ועוד.

יואב מנדלסון - כך כל זה התחיל

יואב מנדלסון הוא יזם ומייסד חברת INCA בעל ניסיון של 17 שנים בתחום השיווק הדיגיטלי. בעברו היה יואב המנהל הדיגיטלי של חברת אורנג', עד שבשנת 2008 הקים את חברת INCA כדי להעניק פתרונות שיווק איכותיים למגוון רחב של חברות ועסקים. אך יואב לא עצר כאן, וב-2016 הקים גם את חברת מדיגיטל במטרה לעזור לקדם ולפתח פתרונות איכותיים מתחום הבריאות והרפואה. יואב בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים הכוללים גם התמחות במערכות מידע ובשיווק. יואב הוא גם מרצה מן השורה, והוא נוהג להתראיין בתכניות ברשת 13: "פרופסורים" ו"שנהיה בריאים". מעבר לכך, הוא גם מרצה בפני גופים עסקיים וממשלתיים ומדגיש את חשיבותו של שיווק דיגיטלי בעולם הטכנולוגי המתקדם שבו אנו חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

להתקדם עם הקידום הממומן

אחת השיטות הנפוצות יותר לשיווק דיגיטלי ברשת הוא קידום ממומן. המשמעות היא שאתם משלמים לגוגל על קידום המודעה שלכם פר קליקים, והיא עולה לאוויר. כל עוד אתם ממשיכים לשלם, המודעה נשארת. ברגע שמפסיקים לשלם, אין תקופת חסד והמודעה יורדת באופן מיידי. עד כאן הכול נשמע פשוט, כשלמעשה העניין אינו פשוט כל כך. אמנם קידום ממומן מהיר יותר מקידום אורגני, אך הוא דורש ידע ומיומנות - החל מאופן ניסוח ההודעה המעודדת את הגולשים להשאיר פרטים ולבצע תשלום בעמוד הנחיתה ועד הדרך הטובה ביותר לשלב מילות מפתח רלוונטיות ולעקוב אחר התוצאות. כמו כן, לצד הקידום הממומן ימליצו לכם המקדמים לעבוד על הקידום האורגני. אמנם מדובר בקידום מאומץ יותר המצריך זמן, אך בחברת INCA מאמינים שהקידום הזה יקפיץ אתכם קדימה ויביא לכם לידים איכותיים. כמובן, אתם תמיד מקבלים ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

מעוניינים לדבר איתנו?

צרו איתנו קשר, INCA MEDIA LTD

בשיתוף INCA
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully