וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוס מדיה ואינטראקטיב מציגה את 7 המדדים המשפיעים ביותר על פרופיל הקישורים שלכם

בשיתוף לאוס

10.11.2020 / 14:44

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לצורך קידום האתר שלכם במנועי החיפוש הוא פרופיל קישורים טוב. מהם קישורים טובים ואיך משיגים אותם?

seo. freepik,
SEO/freepik

קישורים הם חלק בלתי נפרד מכל עבודת קידום של כל חברת קידום לא משנה מה רמתה, כמה עובדים יש בה, כמה לקוחות יש לה והיכן היא ממוקמת. גוגל טרם מצאו תחליף למדד ראוי בעוצמתו למה שהקישורים יכולים לספק. לכן, אלה ככל הנראה לא הולכים לרדת מערכם בשנים הקרובות. הקישורים מרחבי הרשת המקשרים אל האתר שלכם נחשבים כמעין המלצה בעיני גוגל. אתר אחר הממליץ על האתר שלכם ומעלה את הערך של האתר שלכם בעיני גוגל.

כל מי שעסוק בתחום קידום אתרי האינטרנט בגוגל כבר יודע שלא כל קישור הוא שווה ערך לקישור אחר בעיני גוגל ויש עשרות פרמטרים העשויים להשפיע על עוצמתו של הקישור המוביל לאתר שלכם. אם אתם רוצים להעמיק מעט אתה ידע שלכם בתחום, הנה 7 המדדים המשפיעים ביותר על איכות פרופיל הקישורים שלכם לפי חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

1. סמכות בתחום

הכוונה היא לסמכות של אתר בנושא מסוים. אם אתר הוא יותר סמכותי בתחום מסוים הוא ככל הנראה ידורג גבוה יותר לביטויים באותו התחום וביטויים סמוכים. להשיג קישור מאתר סמכותי בתחום שלנו יכול לתת לנו ערך רב יותר מאשר אתר שהסמכות שלו היא בתחום אחר.

2. מיקום הקישור

קישור מתוך אחת הפסקאות בתוך המאמר יהיה איכותי יותר מאשר סתם קישור במקום נסתר. המיקום של הקישור משפיע על איכות הקישור וככל שהוא יותר טבעי ולא מאולץ כך האיכות שלו תגבר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

3. עמודים מתווכים

קישורים מעמודים מתווכים עם פרסומות עשויים להיות קישורים ספאמיים שאנו לא רוצים אותם בתיק הקישורים הכללי שלנו. גם בניית הקישורים מאתרי הפניות שעשויים להיות קיימים בשל אילוצים מסוימים, טוב להחליף אותם לקישורים ישירים במידת האפשר.

מקדמים וותיקים יודעים כי ככל שהקישור קרוב יותר לדף הבית כך הוא נהנה מכוח רב יותר. לכן ככל שהקישור יוצא מאזור עמוק יותר באתר ממנו יוצא הקישור - כך הערך שלו פוחת.

4. כמות קישורים

מושג זה מתייחס לכמות הקישורים שהאתר שלכם מקבל ובאיזו תדירות. אם האתר שלכם רגיל לקבל 5-10 קישורים בחודש מרחבי הרשת ופתאום יש פיק של מאות קישורים, גוגל יעלו על זה במהירות כניסיון של מניפולציה לנצל את הקישורים לטובת הקידום האתר במהירות ובדרך לא טבעית. גוגל לא אוהבים את זה ואולי אפילו יענישו את האתר. כמות הקישורים צריכה להיות הדרגתית ובאופן טבעי לגודל האתר ולקישורים שהוא רגיל לקבל מדי חודש/שבוע/יום.

5. גיוון

טוב לקבל קישורים מכתובות IP שונות וכן כתובות C CLASS שונות. המטרה היא לא להראות קשר בין הקישורים השונים לאתר היעד ולכן המלצות ממקורות שונים יהיו בעלי ערך רב יותר.

6. קישור פנימי

אנשים רבים נוטים לזלזל בקישורים הפנימיים שאנו מוציאים מתוך עמוד מסוים באתר שלנו לעמוד אחר באתר. אסור לזלזל בקישורים הללו והם בהחלט עוזרים לקידום האורגני ולחיזוק עמודים מסוימים באתר בעיני גוגל.

7. רלוונטיות

אם העמוד ממנו יוצא הקישור עוסק בתחום הרלוונטי לאתר שאנו מקשרים אליו הערך של הקישור יהיה גבוה יותר, לפחות מבחינת הסעיף הזה. כך למשל אם יש לכם עסק להשכרת צימרים/וילות ותרצו לשת"פ עם אתר של מעצב/ת פנים - תוכלו להכין מאמר על עיצוב פנים לצימרים/וילות, לדבר על זה במאמר ולקשר משם את האתר שלכם. יהיה לקישור הזה יותר ערך מאשר אם הוצאתם אותו מאמר אחר באתר שאינו קשור לצימרים/וילות להשכרה.

לסיכום, לקישורים יש ערך רב בקידום של אתרים וכנראה שזה לא הולך להשתנות בשנים הקרובות. רק הקישורים לכשעצמם אינם מספיקים כדי לקדם את האתר היום וכדי לשפר את ביצועי הקישורים שלכם תצטרכו להתחשב גם בפרמטרים אחרים. כדאי להכיר את הנושא קצת יותר לעומק ולוודא שאתם מקשרים לאתר שלכם בצורה נכונה שתטיב עם הקידום שלכם צרו קשר עם חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

בשיתוף לאוס
  • עוד באותו נושא:
  • SEO
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully