וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עושים פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בצורה שמביאה תוצאות?

בשיתוף וג'טה

10.11.2020 / 15:21

לקחנו את מנכ"ל חברה וג'טה, דן בן שמואל, שמתקדמת במהירות לשיחה קצרה וחזרנו עם מסקנות

וג'טה. יח"צ,
וג'טה/יח"צ

כשפותחים עסק חדש, יש כמה דברים שברור שצריך לעשות כמו לפתוח תיק במס הכנסה ולספר לכולם על העסק שלכם. רק שבמאה ה-21, כבר לא מספיק להפיץ את הבשורה מפה לאוזן, בטח לא כשהמתחרים שלכם כבר הבינו מזמן שפרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם וכמובן גם פרסום בגוגל הם הדרכים לשיווק ופרסום בזמנים אלו.

שיווק דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית של כל מותג, גדול וקטן. אולם, מדובר בנושא מורכב ולכן מומלץ להעביר את העיסוק בו למקצוענים בתחום, כאלו שגם יביאו תוצאות בשטח וגם ישחררו אתכם מהנטל של התעסקות בשיווק. כך תוכלו להמשיך ולהתעמק בהיבטים האחרים של העסק, בזמן שהפרסום עובד בשבילכם.

השיטה הייחודית של וג'טה - משרד פרסום המתמחה במיתוג ושיווק בדיגיטל

על-מנת למקסם את תוצאות השיווק הדיגיטלי שכל כך חיוני בזמנים אלו, גיבשנו במשרד הפרסום וג'טה שיטת עבודה ייחודית. במקום למנות לכל לקוח אנשי דיגיטל שונים, בוג'טה החלטנו לשדרג את אופן העבודה בצורה שמביאה לתוצאות מרשימות בכל מה שנוגע לתחום של פרסום בגוגל וכמובן גם ברשתות החברתיות. במקום חלוקה מאולצת ולא יעילה בין קמפיינרים שונים, משרד הפרסום וג'טה מאפיין את צרכי כל לקוח ולאחר מכן מצמיד לו אסטרטג שיווק מומחה, האמון על גיבוש האסטרטגיה והמסר השיווקי באמצעות פרסום בפייסבוק ושאר הנכסים הדיגיטליים של המותג.

באופן כזה יש אחידות מוחלטת בין הקמפיינים ותיאום בין הפלטפורמות השונות, בין אם מדובר בתחום של פרסום באינסטגרם ובין אם פרסום במקום אחר. האחידות הזו, יחד עם המקצועיות של וג'טה, היא זו שמובילה את בעלי העסקים ליהנות מתוצאות חסר תקדים, אחוזי המרה גבוהים, הידוק מערכת היחסים של המותג עם הלקוחות וכמובן הגדלת שורת הרווח.

דן בן שמואל. יח"צ,
דן בן שמואל/יח"צ

אנליטיקה מנקודת מבט אחרת

כחלק מההבנה של משרד הפרסום לגבי החשיבות הרבה שיש להיבט של פרסום בפייסבוק, בגוגל ובשאר הרשתות החברתיות וכחלק מגיבוש אסטרטגיות פורצות דרך, נהנים לקוחות המשרד שלנו משירות ייחודי נוסף, הבא לידי ביטוי בדרך בה אנו מנתחים פרסום בגוגל וברשתות החברתיות.

רוב משרדי הפרסום מנתחים את נתוני האנליטיקס המתקבלים בעקבות פרסום באינסטגרם, פייסבוק וגוגל על-ידי בדיקת ממוצעים, אצלנו יורדים לפרטי פרטים למה לנו לעשות את זה אתם שואלים? בדיוק כאן נמצא ההבדל הקטן בין קמפיין מצליח לבין קמפיין כושל ומיד אסביר. הזמן הממוצע בו שהו גולשים באתר, מביא למסקנות לגבי קהל היעד של המותג המפרסם ומאפייניו ולגבי המשך הקמפיין ושינויים (אופטימיזציה). במשרד הפרסום שלנו לקחנו את הנושא של הנתונים צעד אחד קדימה.

הנחת העבודה שלנו היא כי הממוצע של דקות שהות פר משתמש הוא מוטעה ומוטה. יש משתמשים שזמן שהותם באתר נמדד בטעות (למשל, במקרים בהם הדפדפן נשאר פתוח) והם משפיעים על הממוצע והופכים אותו ללא מהימן. לכן, האנליסטים שלנו משתמשים בשיטות אחרות, מורכבות יותר, למדידת זמן השהות של הגולשים באתר והסקת מסקנות לגביו, מה שמביא בסופו של דבר לאופטימיזציה מקצועית יותר של הקמפיינים הפעילים ותוצאות מדויקות יותר בכל הקשור לפרסום בגוגל וברשתות החברתיות.

אתן לכם דוגמא: שהות זמן משתמש טוב באתר הוא 20 שניות לצורך הדוגמא (כמובן שזה משתנה באתר ובאופי של העסק) ואם אנו נסתכל על ממוצע זמן של משתמשים באתר ונגלה שהזמן הממוצע הוא 20 שניות שהייה באתר אז הכל יראה לנו נכון ואנו נסיק מסקנה שפגענו בקהל היעד הנכון ויאללה בואו נשפוך עוד כסף לקמפיין הזה, אבל בפועל מה שקרה זה שכל המשתמשים יצאו אחרי שנייה אחת לדוגמא וכמה משתמשים בודדים נשארו 20 דקות באתר והרסו ממוצע של אלפי משתמשים וגזלו לבעל העסק כסף מיותר, בגלל מקרים כאלו אנו עושים אנליטיקה ברמה עמוקה יותר עם שילוב של נתוני פעולות באתר שחוסכת המון כסף לבעל העסק ומניבה תוצאות טובות הרבה יותר.

זה הזמן להנות מפרסום שבאמת עובד

אם כבר נכוויתם מקמפיינים שלא הביאו את התוצאות הרצויות, אם הבטיחו לכם הבטחות ולא יצא מזה כלום ואם כבר בזבזתם כסף על שיווק דיגיטלי והעסק לא זז - אנחנו נעשה לכם חוויה מתקנת ועכשיו זה הזמן הטוב ביותר לנצל את התקופה ולהתחיל להרים את העסק למקומות שמגיע לו להיות בהם. נסו אותנו - שיחת הייעוץ הראשונית היא בחינם לגמרי וכבר שם נתחיל לאתר את הבעיה ולהציע פתרונות. השיטות שלנו מוכיחות את עצמן ואנחנו נוכיח את עצמנו.

בשיתוף וג'טה
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully