וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי הריון - למה זה כל כך חשוב?

בשיתוף מאמא סטודיו

16.11.2020 / 14:45

כל אישה בהריון שואלת את עצמה האם כדאי לקבוע סשן של צילומי הריון באופן מקצועי? כולנו מבינים את חשיבות התיעוד של התקופה היפה הזאת בחיינו אבל השאלה היא האם תמונות מהנייד שבן הזוג או החברה מצלמים יכולות להספיק או שכדאי בכל זאת להשקיע ולהגיע לצלם מקצועי

צילומי הריון. יח"צ,
צילומי הריון/יח"צ

החיים שלנו נעים באוטוסטרדה מהירה, יום רודף יום והזמן עף מבלי שיש לנו את היכולת לעצור ולהתענג עליו. תקופת ההיריון היא תקופה קצרה יחסית (זה לא מרגיש ככה כשאת זאת שיש לה את הבחילות...) ומבלי שנשים לב, לא הספקנו למצמץ - והופ את כבר אחרי לידה ואת אמא (ולהיות אמא זה הדבר הכי נהדר שיש בעולם).

בשליש הראשון של ההריון הגוף חלש, את מרגישה עייפות גם אחרי שעות ארוכות של שינה, הבחילות... יווו הבחילות - למה קוראים להן בחילות בוקר אם הן נמשכות כל היום? הגוף כואב גם בחלקים שלא קשורים להריון - בעיקר מרגישים זיפט. אז למי יש ראש לחשוב על צילומי הריון בכלל? אולי צרת רבים היא חצי נחמה? כי את לא לבד, כולנו היינו שם.

לקראת אמצע השליש השני התופעות לוואי נרגעות ולאט לאט אפשר לחזור לנשום וזה הזמן להתחיל לחשוב על תיעוד ההיריון שלך בעזרת צילומים מקצועיים. בשורות הבאות אנסה לפרט את הסיבות החשובות, לדעתי, לחשיבות צילומי הריון, בכל היריון אגב, לאו דווקא רק בהריון הראשון.

אז הסיבה הראשונה למה חשוב לעשות צילומי הריון באופן מקצועי היא המזכרת

תקופת ההריון תעבור כל כך מהר לפני שתספיקי להגיד רובינזון קרוזו. האם בתקופה הזאת תצליחי לעצור הכל ולתעד את הקסם הזה שמתרחש בגופך? ואני לא מתכוונת לתמונות שאת שכובה על הספה על הלשון בחוץ ועיגולים שחורים תחת העיניים עם קופסת גלידה על הבטן... היום סוחב יום ולעיתים קרובות אנחנו פשוט שוכחות, לא מספיקות או שפשוט עייפות.

אבל כל כך חשוב כן להשאיר מזכרת מהתקופה הזאת! להראות לתינוק שלך כשיהפוך להורה בעצמו איך הכל התחיל: תראה, זה אתה כאן בבטן! מזכרות לצאצאים חשובה לא פחות מחינוך טוב. מזכרת אמיתית עם תיכנון וכוונה לייחודיות שלה.

ואם לא תתעדי בזמן הזה - אז מתי כן? רק שלא תיזכרי מאוחר מדי.

הסיבה השנייה לחשיבות של צילומי הריון היא הציפייה

פעמיים בשנה, כמו שעון, אנחנו יוצאים כמשפחה לצילומים. פעם אחת בחורף ופעם אחת בקיץ. בכל פעם מחדש, התיכנון והציפייה מרגשים אותי ומלחיצים אותי באותה מידה, לכן, בכל פעם שלקוחה נכנסת אלי, אני ממש מבינה ומזדהה עם התחושות שלה וגם אני בלחץ עבורה.

אם בתקופת השליש הראשון של ההריון הראש היה עסוק באיך לא להקיא או בדאגה לבדיקה הבאה שאת צריכה לעבור כדי לוודא שהכל תקין - יש נקודה בה תדירות הבדיקות יורדת ולכן זאת הזדמנות נהדרת לתכנן ולצפות לדבר נוסף, משהו אחר ואולי גם להתרגש לקראתו ממש כמו שמתרגשים לבדיקות של התינוקות שלנו. דמייני את עצמך מגיעה לסטודיו, מחכים לך שם עם חיוך ורצון להפוך אותך לזוהרת והכי יפה שאפשר. הרגשה נהדרת לא? את מחליפה לשמלות הריון מיוחדות ואת מרגישה ונראית מיליון דולר. יש למה לצפות.

צילום הריון מומלץ לבצע בין שבוע 30 (אם הבטן שלך גדולה יחסית) עד שבוע 36 (אם הבטן שלך קטנה יחסית) אבל חשוב ומומלץ לקבוע כחודש מראש. יש לך חודש שלם לדמיין, לחלום ולצפות לחוויה מיוחדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הסיבה השלישית לחשיבות של צילומי הריון היא מקצועיות

אם נבקש מ -10 אנשים שונים לצלם את אותה הדמות - כנראה שנקבל 10 תמונות שונות. צלם מקצועי יודע להחמיא לגופך עוד לפני שהתמונה עוברת לעריכה. עוד לפני שהיא עוברת שיפוץ - היא הכי טובה שאפשר היה לצלם וזה בדיוק הסוד.

רוב הנשים שמגיעות לסשן צילומי הריון לא עמדו מעולם מול מצלמה (אולי בחתונה, אבל באותו היום, מצבך הפיזי היה טיפה שונה) ולכן לא באמת יודעות מה מחמיא להן ומה לא. לא תמיד מה שאנחנו רואים בתמונות האינסטגרם של הדוגמניות יחמיא לגוף האישה הממוצעת ולכן חשוב לדעת לסמוך על צלם שידע איך להעמיד אותך בפוזה הנכונה וחשוב לא פחות - ידע לכוון את התאורה הכי מחמיאה לך.

שימוש נכון בתאורה (בפלאשים או באור טבעי של השמש) יכול להפוך כל תמונה בינונית לתמונה זוכרת פרסים בתחרויות בין לאומיות. תאורה זה כל הקסם ומי שלא מכיר את הקסם ולא למד אותו - לא ידע להפוך אותי לכלי חשוב כל כך.

אל תוותרי על צלם מקצועי!

הסיבה הרביעית והכי חשובה בעיניי - כולם נמצאים בתמונה!

עד לרגע זה, כמה פעמים ביקשת מבעלך שיצלם אותך עם הבטן? או שאולי הוא הציע לצלם אותך? אבל האם יש לכם תמונה משותפת של שניכם? מי יצלם את הצלם?

אני מאמינה שחשוב לא פחות שגם זה שעומד מאחורי המצלמה יתועד למזכרת הזאת שאת מייצרת לתינוק שלך. תמונות שלך עם הבטן ללא הבן זוג זה כמו קצפת ללא הדובדבן למעלה.

אם זהו לא ההריון הראשון שלך, הטיעון הזה מקבל חשיבות גדולה יותר - אם בעלך מצלם אותך עם התינוק העתידי והתינוקות הגדולים - היכן הוא משתלב ביופי הזה? הרי הוא חלק מהמשפחה בדיוק כמוכם - גם לו מגיע מזכרת מקסם הבריאה.

כאשר אתם מגיעים לצילומי הריון - כולכם תוכלו להיות חלק מהזיכרונות בכל התמונות (עד שאחד מכם יאבד את הסבלנות...) הרי זאת הייתה הכוונה מלכתחילה לא כך?

הסיבה החמישית לצילום הריון מקצועי - ביגוד מתאים

סטודיו אשר מתמחה בהריון מאובזר בביגוד מתאים לסשן שכזה. מאמא סטודיו מציע מגוון ענק של שמלות הריון אשר יובאו במיוחד מארה"ב ואירופה. שמלות הריון נתפרו במיוחד לגוף הריוני תוך דגש להבלטת הקימורים במקום הנכון וטשטוש הפרטים שנשים (בהריון או לא) פחות אוהבות (ולכולנו יש מקומות בגוף אותם אנחנו מעדיפים להחביא).

הרי לא הגיוני לצפות ממך להשקיע אלפי שקלים בביגוד ושמלות רק בשביל שעה של צילומים.

השמלות במאמא סטודיו מגוונות הן בצבעים שונים והן בגזרות שיכולות להתאים ולהחמיא לכל גוף - החל מגוף רזה מאוד עד לגוף מלא יותר. בנוסף, הגזרות השונות מאפשרים לאישה להתאים את סגנון החיים שלה ואת ההעדפות העקרוניות שלה. לדוגמא: אם את מעדיפה שמלות צנועות, בהן הבטן, הרגליים או הכתפיים לא חשופות - תמצאי שמלות שיתאימו לך. לעומת זאת, אם את מעדיפה דווקא להראות את הבטן שלך - גם אז תמצאי משהו לטעמך.

הסיבה השישית - אלבום

שיקום האדם ויעיד שיש לו אלפי תמונות בנייד והוא בכל שנה עוצר, מסנן את התמונות הללו ומכין מהן אלבום או משהו ממשי שיישאר לו הרבה אחרי שיחליף את הנייד או לחילופין, חס וחלילה הנייד יגנב / ישבר / יתקלקל.

אין אחד כזה, נכון?

צילומי הריון באופן מקצועי היא עוד אפשרות ליצור מזכרת, אבל לא רק מזכרת בצורת קבצים במחשב אלא משהו פיזי כמו אלבום, קנבס גדול לקיר או אפילו בלוק עץ - והחלק הכי טוב - תמיד אפשר לבקש מהצלם שידאג לתהליך עצמו מהתחלה ועד סופו, כאשר הכל מוכן לשימוש.

הסיבה השביעית היא - חוויה

לאחר שציפית ודמיינת זמן לא קצר, סוף סוף הגיע יום הצילום! את מגיע לסטודיו וכולם עומדים לרשותך. אם עשית עבודת הכנה טובה מראש לבני המשפחה והם מבינים את חשיבות היום הזה עבורך - את תקבלי את שיתוף הפעולה המלא שלהם כי כולם נתרמים כדי לשמח את אמא.

אם זהו לא ההריון הראשון שלך, מומלץ לשוחח עם הילדים יום לפני הצילומים ולהסביר להם מה הולך להתרחש ומה מצופה להם. אם הילדים קטנים מדי כדי להבין, בהחלט ממליצה להשתמש בשוחד קטן בדוגמת שוקולד, ביצת הפתעה או אפילו מתנה שיקבלו בסיום. כך לילדים יש למה לצפות ואפשר לקבל מהם עוד טיפה של רצון טוב.

צילומי הריון הוא יום שהכל סובב סביבך. את במרכז העניינים כי את באמת מרכז העניינים. את מגיעה לצילומים אחרי איפור, תסרוקת בשיער, מלבישים אותך בשמלות הכי מיוחדות שיש ואת נראת מיליון דולר - מגיעה לך להיות מלכה ולו ליום אחד.

צילומים באווירה נעימה מייצר לא רק זיכרון אלא גם חוויה משותפת ולעיתים גם מאוד מלכדת. אתם תיזכרו בה לא מעט בעתיד ובכל פעם יעלה לכם חיוך על הפנים.

מזמינה אותך, אתכם לחווית צילום שתשאיר טעם מתוק לתקופה הכי יפה בחייך.

בשיתוף מאמא סטודיו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully