וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס הקונדיטוריה הדיגיטלי מבית "עולם מתוק" - המכללה לקונדיטוריה בינלאומית בדיגיטל ששיגע את הרשת

בשיתוף עולם מתוק

17.11.2020 / 9:40

בשנה האחרונה עברה עלינו תקופה שאילצה אותנו להיכנס למטבח לא מעט פעמים. חלק מאיתנו גילו בעצמם כישורים חדשים של בישול ואפייה. כן, הקורונה הזאת הביאה לנו מעט מאוד וודאות והרבה מאוד זמן, זמן שנוצר מתוך החוסר ברירה שלשמחתנו גם יצא ממנו דברים נפלאים

עולם מתוק. יח"צ,
עולם מתוק/יח"צ

בשנה האחרונה עברה עלינו תקופה שיצרה חוסר וודאות בהמון נושאים, אחד מהם היה נושא הביטחון הכלכלי. רבים מהציבור מצאו את עצמם בחלתים, ובתקופות סגר ממושכות ובחוסר תעסוקה. חלקם אף גילו את אהבתם לאפיה או כאלה שהבינו שבתקופה כל כך לא בטוחה הם רוצים ליצור לעצמם רשת ביטחון כלכלי שתאפשר להם להתפרנס גם בתקופה משוגעת שכזו.

בסופו של יום עיסוק במכירה של אוכל/קונדיטוריה זו ללא ספק עבודה חיונית ואף ניכר שבתקופת הקורונה עלה הביקוש בצריכת מתוקים ועוגות הרי מתוקים זה הדבר הכי מנחם שיש ומי לא זקוק לנחמה בתקופה כזו של בידוד חברתי.

אם מדובר בבני משפחה שמפנקים במארזים מתוקים את המבודדים שלהם, אם זה הורים שמשקיעים בעוגות וקינוחים בחגיגות המשפחתיות לימי הולדת של ילדיהם כפיצוי על כך שלא יכולים לחגוג עם חבריהם ואם זה נכדים שמפנקים את הסבים והסבתות שלהם במתוקים כדי לשמח אותם.

נא להכיר, סודות ההצלחה בקונדיטוריה הביתית והמקצועית זה קורס הקונדיטוריה שעשה מהפך בעולם הקונדיטוריה הדיגיטלי וטרף את הקלפים מחדש.

הילה טויטו, קונדיטורית ומייסדת המותג "עולם מתוק" - המכללה לקונדיטוריה בינלאומית בדיגיטל מביאה לכל חובבי האפייה והקונדיטוריה את הבשורה החדשה. במכללה לומדים קורסים דיגיטליים בתחום הקונדיטוריה, קורסים חדשניים מסוגם העוסקים בלימוד הדרכות, שיטות וטכניקות מתקדמות וחדשניות מעולם הקונדיטוריה. בזכות הקורס, הילה גרמה לתלמידיה להוציא מעצמם את הבלתי יאומן, נתנה ביטוי ליצירה ולרווחה הכלכלית שהיו כל כך חסרים בתקופה הזו ואף הובילה את תלמידיה יד ביד עד שמצאו עצמם ביום בהיר מגשימים את חלומם ופותחים קונדיטוריות ביתיות כשעד לפני רגע לא היה להם שום ניסיון קודם בעולם הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עולם מתוק. יח"צ,
עולם מתוק/יח"צ

כיום, אחרי שנים של עשייה וניסיון בתחום הקונדיטוריה המקצועית והייעוץ העסקי, החליטה הילה לחבר בין שני העולמות ולעזור לנשים להגשים את החלום שלהן בעולם הקונדיטוריה המקצועית, לתת להן כלים אפקטיביים ומשמעותיים לדרך ולגרום להן למצוא את הייחודיות שלהן בתחום הקונדיטוריה תוך תמיכה ומקצוענות אין קץ.

הקורס הדיגיטלי המקיף שלה, העונה לשם סודות ההצלחה בקונדיטוריה הביתית והמקצועית, מונה כ 64 שיעורים שאורכם משתנה משיעור לשיעור, כאשר לומדים את כל רזי הקונדיטוריה, החל מהקונדיטוריה הביתית המודרנית ועד לקונדיטוריה המקצועית הבינלאומית. מניסיונה רב השנים של הילה היא יודעת שמי שלומד את הבסיס בקונדיטוריה תמיד ירצה להתקדם ולהתמקצע בסופו של דבר ולכן לפי דבריה היא החליטה לבנות קורס שמלמד מהבסיס ועד למקצועי על מנת לאפשר לתלמידיה הרבים לחסוך בהוצאות על סדנאות עתידיות נוספות כאשר בסיום הקורס כמובן מקבלים תעודת קונדיטור מאת המכללה. כל תלמיד שנרשם לקורס יכול לעשות זאת בקצב האישי שלו ולחזור וללמוד מהקורס ללא הגבלת זמן. השיעורים עצמם עוברים באמצעות סרטונים מוקלטים מראש שבהם הילה מסבירה כיצד לבצע את הפעולות לפרטי פרטים, מדריכה אודות "עשה ואל תעשה" שלב אחרי שלב בסבלנות רבה ובצילום מדוייק וקלוז אפ על החלקים החשובים כך שלא תפספסו שום טכניקה.

ואם חלילה חשבתם שתצטרכו לזכור הכל בעל פה, דעו שתחת כל וידיאו של שיעור מצורפים רשימת מצרכים ומתכון שבו כל התהליך כתוב לפרטי פרטים. כמו כן, לצד לימוד הטכניקות המיוחדות והמגוונות שהילה מעבירה, תקבלו גם מידע כיצד ניתן להתפתח בתחום, איך יוצרים בידול עסקי, איך משמרים לקוחות ואיך מקדמים את העסק באופן אורגני (חינמי) ברשתות החברתיות השונות.

"עולם מתוק" - המכללה לקונדיטוריה בינלאומית בדיגיטל מביאה ערכים מוספים נוספים:

• ליווי מקצועי צמוד באמצעות קבוצת וואטספ סגורה לתלמידים בה ניתן לשאול שאלות, לשתף בתוצאות השונות ולקבל רשת תמיכה מקצועית לכל דבר ועניין.
• כרטיס הטבות לקניית מצרכים בהנחה ביותר מלמעלה מ 30 חניות מתמחות אפיה בתחום הקונדיטוריה מהמובילות בארצנו.
• שבירת הדעה הרווחת שאומרת ש "מה שיפה לא יוצא טעים" - התוצאות מדברות בעד עצמן ואפקט ה"וואו" ניכר גם בפה ולא רק בעיניים.

הילה מספרת שעשרות רבות מתלמידיה הגיעו ללא ניסיון קודם ועם חשש וחוסר ביטחון גדול וכיום הן מכינות קינוחים שיוצאים מהקופסא ברמת ביצוע של הקונדיטוריות הנחשבות בצרפת והיא מוסיפה :"קונדיטוריה דיגיטלית זה לכל החיים, השמיים הם לא הגבול בקורס הזה ומה שמסכם קורס איכותי זה התוצאות שהתלמידים מגיעים אליהם".

הילה מעודדת את התלמידים שלה ליצור עם הזמן את הקו הייחודי להם מתוך אמונה שכל אחד יכול להביא את עצמו ליידי ביטוי בעשייה הזו. הקורס מתאים לקהלים רחבים: אנשים שמעולם לא התעסקו בקונדיטוריה, חובבי אפיה וקונדיטורים מקצועיים שרוצים לשדרג את הטכניקות שלהם.

עולם מתוק. יח"צ,
עולם מתוק/יח"צ

קורס סודות ההצלחה בקונדיטוריה הביתית והמקצועית איפשר לכל כך הרבה אנשים לגלות את עצמם מחדש והשבחים והתוצאות המרשימות לא מפסיקות להגיע. אתם סקרנים לגלות אם גם בכם יש עולם חדש ומתוק שלא נגעתם בו עד עכשיו? רוצים להוציא מעצמכם יותר ולבטא את היצירתיות שלכם?

מלאו את פרטיכם מטה - הצוות המקצועי של "עולם מתוק" כבר ידאג לתת לכם תשובות לכל השאלות שלכם.

בשיתוף עולם מתוק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully