וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיגו פיננסים - לקבל את מה שמגיע לכם

בשיתוף אינדיגו פיננסים

17.11.2020 / 13:04

אתם בטח לא מודעים לכך, אבל יש סיכוי סביר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. משרד רואי החשבון אינדיגו פיננסים מתמחה בבדיקת תיקים ובהחזרת כסף שנגבה ללא הצדקה

אינדיגו פיננסים. יח"צ,
אינדיגו פיננסים/יח"צ

מידי שנה מאות אלפי שכירים משלמים תשלומי מס עודפים לרשויות המס. אם אתם סבורים כי מדובר בטעויות מינוריות אשר אין בהן בכדי להשפיע ממש, ייתכן ותופתעו, כיוון שהסכומים הללו מצטברים לכדי מיליארדי שקלים אשר נגבים מדי שנה כמס עודף מהציבור הרחב. ציבור אשר ברוב מוחלט של המקרים - בכלל אינו מודע לכך שהוטל עליו מיסוי עודף.

בעקבות תופעה זו, ובממדים אשר הולכים וגדלים, ניתן להבחין במגמת פנייה למשרדי רואי חשבון, בכדי שאלו יסייעו להשיב את אותם כספים אבודים. מבין משרדי רואי החשבון העוסקים בתחום, ניתן להצביע על ''אינדיגו פיננסים'' כחברה היחידה אשר מעניקה פתרון שהולם את ממדי התופעה ומורכבותה. עדות חיה לכך, היא אחוזי ההצלחה הגבוהים של המשרד בהשבת הכספים ללקוחותיה.

מי בכלל זכאי להחזר מס?

הקריטריונים לזכאות להחזרי מס מגוונים, רבים ומשתנים. עקב ריבוי הקריטריונים, רבים אינם מודעים כלל לזכאותם בגין סעיפים אלו ואחרים. הנה כמה מן הסיבות שבגינן תוכלו למצוא את עצמכם זכאים להחזר מס מן המדינה.

החזר מס עשוי להינתן לאדם אשר מסיבות כאלו ואחרות, עבד באופן חלקי במהלך שנת המס האחרונה, סיבות כמו אבטלה, מעבר בין עבודות, שינויי שכר או יציאה לחל''ת. זאת ועוד, גם אדם אשר עובד במספר עבודות במקביל יכול למצוא עצמו כזכאי להחזר מס, בעיקר במידה ולא ביצע תיאום מס, סיטואציה אשר שכיחה מאוד בקרב סטודנטים וצעירים. בנוסף לכך, אילו שכיר או אחד מבני משפחתו סובל מבעיות רפואיות מסוימות, אשר נלוות להן אחוזי נכות - הדבר במידה רבה יכול להעיד גם על זכאות לתשלום מס מופחת. זכאות אשר חלק נכבד מהאוכלוסייה אינה מודע לה, וכתוצאה מכך אינו פועל כדי לממש אותה. כמו כן, סטודנטים אשר סיימו תואר ראשון ו/או בעלי תעודת הוראה, רשאים להגיש בקשה להחזר מס. כך גם חיילים משוחררים אשר טרם עברו שנתיים ממועד שחרורם, ועולים חדשים אשר עלו ב-3 השנים האחרונות לישראל.

לרשימה הרחבה הזו, מצטרפים גם אלו אשר מצבם המשפחתי השתנה, בין אם התחתנו או התגרשו, ובין אם נולד להם ילד נוסף, וגם שכירים אשר העתיקו את מקום מגורם לאזור בעל עדיפות לאומית כמו הנגב, הגולן והגליל, במקרים מסוימים גם מכירת מניות עשויה לזכות בהחזר מס.

בסך הכל אינדיגו פיננסים בוחנת עבור כל אחד מלקוחותיה לא פחות מ-72 פרמטרים המשפיעים על גובה החזר המס.

קשה לחשוב על שכיר אשר אף אחת מהנקודות הללו לא הייתה רלוונטית אליו מעולם. ובהתאם, המכנה הרחב המשותף הזה, אשר חוצה מגזרים וקבוצות שונות באוכלוסייה, יצר מצב בו כמות כספים אסטרונומית נגבית ביתר מהאזרח הפשוט אשר עובד למחייתו ומשלם מסים כנדרש. יש לציין כי גם אם עומדת לכם זכות להחזר מס אך זו לא טופלה והוגשה בזמן, זכותכם להשבת הכספים תפוג ולכן ישנה חשיבות לפעול בהקדם האפשרי בכדי למצות את תהליך הזכאות להחזר אשר מגיע לכם, בטרם תחלוף תקופת הזכאות, ותיוותרו אך ורק עם עוגמת הנפש.

כגודל הבעיה - גודל הפתרון

אז לאחר שהפנמנו את מימדיה הרחבים של התופעה, אשר מתבטאת באובדן כספים רב מצד חלקים גדולים בציבור, נשאלת השאלה - מה יכול האדם הפשוט לעשות משהבין כי יתכן והוא זכאי להחזר מס? התשובה לכך בהתאם, פשוטה גם כן.

כיום הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לקבלת החזרי מס, דרך אשר תבטיח לכם גם תמורה כספית, וכזו אשר אינה כוללת טרטורים, אשר עלולים להתלוות לתהליכים הבירוקרטיים המוכרים בישראל, היא לפנות למשרד רואי חשבון שייצג אתכם מול מס הכנסה. כיום, מרבית משרדי רואי החשבון אינם שמים את סוגיית החזרי המס בראש מעיינם. אך נבדל מן השאר בעניין, הוא משרד רואי חשבון ''אינדיגו פיננסים'' אשר מצליח באופן שיטתי, ובאחוזים חסרי תקדים, להחזיר סכומי עתק בשלל תיקים מגוונים. עם נתונים קשה להתווכח, כ-80% מלקוחות אינדיגו פיננסים זכאים להחזר, סכום החזר ממוצע ללקוח עומד על כ-8,500 שקל. ניתן לומר בפה מלא כי ''אינדיגו פיננסיים'' הוא המשרד המתאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אינדיגו פיננסים. יח"צ,
אינדיגו פיננסים/יח"צ

למה אינדיגו פיננסים מצליחה איפה שאחרים לא? נאור אזולאי מסביר

אחת הסיבות אשר מסבירה את הצלחתה של ''אינדיגו פיננסיים'', היא הוותק הרב שצבר המשרד. זאת היות וקרוב ל-20 שנה התמקצעה קבוצת ''אינדיגו פיננסיים'' בתחומי החזרי המס, ומהווה כיום משרד רואי החשבון הוותיק להחזרי מס. המשרד מחזיק מחלקות ייעודיות המעסיקות עשרות עובדים מקצועיים אשר מורכבות מיועצי מס, משפטנים ורואי חשבון, אשר סלע קיומן להתמודד עם סוגיות המס הסבוכות והבירוקרטיה המתלווה בהשבתם של המסים ללקוחותיה, לשם כך אינדיגו פיננסים השקיעה ופיתחה את שיטת "72 השלבים" המגובה במערכות מחשוב ותוכנה יעודיות, במטרה אחת - למקסם את החזר המס עבור לקוחותיה.

למרות גודלה של החברה נאור, המנכ''ל, מבדיל את החברה ושומר על יתרונה היחסי כחברה אשר מעניקה שירות אישי ואנושי, הרואה את האדם שמאחורי המספרים.

לסיכום

חייו של אדם עובד בישראל אינם פשוטים, יוקר המחייה בצירוף מיסוי גבוה מאוד, הופכים את מלאכת הפרנסה לקשה במיוחד עבור רבים. לאור זאת, בהינתן העובדה כי רבים מאיתנו ''זוכים'' לתרום לקופת המדינה אלפי שקלים שלא לצורך מדי שנה, אין זה מפתיע לראות כי משלם המסים החל לנקוט בצעדים אקטיביים כדוגמת היעזרות במשרד רו''ח חיצוני, כדי להשיב את ממונו האבוד. לכן, יוטב לנו כחברה לקחת השראה מקביעתו של בית המשפט העליון בארצות הברית, אשר קבע בשנת 1935 כי למעשה חובתו האזרחית של כל אזרח, היא לשלם מעט מסים ככל שנדרש, וכי אין שום דבר פטריוטי בתשלום מסים שלא לצורך. קביעה אשר בבסיסה גם התפיסה כי כאזרחים חובה עלינו לממש את מירב זכויותינו עד תום, בדיוק כפי שנדרשות מאיתנו חובותינו באותה צורה.

לאתר החברה

בשיתוף אינדיגו פיננסים
  • עוד באותו נושא:
  • החזרי מס
5
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully