וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות ממותגות זה כל הסיפור

בשיתוף גיל גיפט מתנות ממותגות

18.11.2020 / 11:22

רוצים לשמר לקוחות שחשופים לפרסום של כל המתחרים 24/7? רוצים לשמור על כוח העבודה ולגרום להעלאת המוטיבציה בקרב העובדים שלכם? מתנה ממותגת של העסק יכולה לעשות את העבודה

גיל גיפט מתנות ממותגות. יח"צ,
גיל גיפט מתנות ממותגות/יח"צ

העידן הנוכחי מהווה אתגר ממשי בעבור ארגונים ועסקים, וזאת לאור שינויים בהרגלי הצריכה. אם בעבר הצרכן גילה נאמנות גבוהה מאוד לאותו מקום, כיום התמונה השתנתה מהקצה אל הקצה. נאמנות הלקוחות וגם העובדים כבר איננה מוחלטת. לרשות הלקוחות הפוטנציאלים של העסק עומדות חנויות אינטרנטיות בשפע וכן מידע שיווקי ופרסומי אשר מציף את הלקוח 7\24.

גם בתחום התעסוקה החלפה בין עבודות היא עניין שגרתי ונפוץ, המספק את הצורך הבלתי נשלט של הדור שלנו לחידושים. המושג נאמנות למקום העבודה הולך ונשחק עובד שלא מרגיש מאושר מתנאי העבודה שלו יעזוב מהר מאוד בסופו של דבר. אחד הפתרונות היעילים ביותר, ללא ספק, לצורך שימור הלקוח או העובד, זה נתינת מתנות ממותגות.

כאשר אנו מתייחסים למושג מתנה עם מיתוג כוונתנו היא למגוון רחב של מוצרים אותם ניתן למתג ברוח העסק, ובכך 'לתפוס 2 ציפורים במכה אחת'. מדוע נושא המתנות כל כך חשוב לבני אדם? למה אנשים מרגישים צורך לרכוש מתנות לעובדים או לקוחות ואפילו סתם כך למשפחה וחברים?
התשובה פשוטה! כולנו יצורים חיים ונושמים שצריכים גם חיזוקים מדי פעם. אנחנו צריכים לדעת שמישהו מעריך אותנו, שהמאמצים שלנו נראים ואנחנו לא 'שקופים'.

בדיוק מהסיבה הזו, תמיד מומלץ לפרגן לאנשים סביבכם ולהביע את זה דרך הענקת מתנה ייחודית.

מתנות ממותגות לכל מטרה

קודם כל צריך לדעת מה אתם מחפשים. מתנות ממותגות לבית או למשרד? כדאי לדעת שישנן סוגים מגוונים של מתנות שניתן למתג. המתנה יכולה להגיע במגוון גדלים, עבור מגוון שימושים בתקציבים שונים החל מכמה שקלים בודדים ועד למאות שקלים. כמובן לפני שעושים הזמנה חייבים להגדיר את התקציב.

ברור שלפי המתנה העובדים שלכם או הלקוחות יוכלו כבר לזהות האם השקעתם בהן מחשבה ומאמץ או שנתתם להם מתנה כדי להוריד מכם עוד מטלה ולסגור את העניין. כדי לקנות מתנות ממותגות לעובדים, שיראו להם שהושקעה בה מחשבה וגם תהיינה שימושיות, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חברת גיל גיפט שמתמחה בהתאמה אישית של מוצרי פרסום וקד''מ.

החברה, עם ניסיון של שנים, שירות אדיב ומקצועי, מחירים נוחים ומבחר ענק של מתנות. רק חברה אמינה ומקצועית יכולה להבטיח שתצאו מרוצים ושהעובדים או הלקוחות שלכם יזכרו את המתנה שלהם לעוד הרבה מאוד זמן.

בין אם אתם מחליטים לרכוש מתנות מסוג כזה או אחר, אנחנו אישית ממליצים לכם להשקיע בהקדשות שמיות, במיתוג ובכל מה שצריך כדי שאנשים יקבלו מכם את המתנה המושלמת.

גיל גיפט מתנות ממותגות. יח"צ,
גיל גיפט מתנות ממותגות/יח"צ
בשיתוף גיל גיפט מתנות ממותגות
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully