וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בגלל הרוח: 3 דרכים לסגירת המרפסת לקראת החורף

בשיתוף צללית

19.11.2020 / 12:53

אין ספק שמגפת הקורונה שינתה את חיינו בכל כך הרבה היבטים שאנחנו רק מתחילים להבין. אחת ההשפעות המסקרנות ביותר של המצב ההזוי הזה שכולנו נקלענו אליו היא הפיכת המרפסות והגינות בבתים שלנו להרבה יותר חשובות ממה שהן היו בעבר

כיום אף אחד מאיתנו, גם לא מנהיגי העולם, לא באמת יודע איך יראה החורף הקרוב - אבל אנחנו כן יכולים לעשות מאמצים כדי לוודא שלא משנה מה יקרה בו - עדיין נוכל להמשיך ליהנות מהפינה השקטה בבית שנתנה לנו קצת שפיות ושלווה בתקופות מאתגרות.

למרבה המזל, אנחנו חיים בתקופה שבה קל מאי פעם להבטיח שהמרפסת תעמוד בגבורה באתגרים שיביא איתו החורף הקרוב. הנה כמה רעיונות לסגירת המרפסת שיעזרו לכם להכין אותה לעונה הקרה - בכמה שפחות מאמץ.

פרגולת איירולוקס שליטה מלאה במיקום הרפפות ובזוית שלהן. יח"צ,
פרגולת איירולוקס שליטה מלאה במיקום הרפפות ובזוית שלהן/יח"צ

1. פרגולת איירולוקס: שליטה מלאה בהצללה ובקירוי למרפסת ולגינה

ישיבה במרפסת היא דרך מצוינת ליהנות מהשמש ומהאוויר הצח כשנעים בחוץ - אבל כשהמעלות צונחות או מטפסות - זה כבר הרבה פחות כיף לשבת בה. כיום ניתן לוודא שתוכלו ליהנות מהמרפסת בכל תנאי מזג האוויר - באמצעות התקנת פרגולה ביו-אקלימית שמהווה פיתרון ורסטילי וגמיש ביותר לשליטה מירבית בכל רגע נתון.

מדובר בפרגולה שמורכבת מרפפות מתכווננות בתוך מסילה, אשר מאפשרות התאמה מלאה לצרכים שלכם בלחיצת כפתור. מה זה אומר? שתוכלו בכל רגע נתון לבחור בין מצבים שונים, החל מקירוי מלא, דרך הצללה חלקית שמאפשרת זרימת אוויר טובה יותר ועד לפתיחה מלאה בימים יפים.

Aerolux היא פרגולה ביואקלימית שמורכבת משלד אלומיניום איכותי. היא עמידה ביותר וגם בעלת מראה נקי שמשתלב מצוין בסוגים שונים של מרפסות. המערכת משלבת שני מנועים חשמליים שמאפשרים לשלוט גם במיקום של הרפפות עצמן וגם בזווית שלהן.

בנוסף, פרגולת איירולוקס כוללת מסילות ומרזבים שאוספים את מי הגשם ומנקזים אותם בתחתית העמודים. כל אלו הופכים אותה למערכת מבוקשת גם לסגירת מרפסות בבתים חכמים וגם לחצר, מתחמי בריכה ומטבחים חיצוניים.

מידע נוסף על סגירת מרפסות עם איירולוקס - באתר סנטק >>

2. סוכך מקסי זיפ: מסך עולה ויורד בלחיצת כפתור לסגירה אנכית

מקסי זיפ הוא סוכך מסך מתקדם שנפתח ונסגר בגלילה אנכית (עולה ויורדה) וכולל גם מנוע חשמלי לשליטה קלה ללא מאמץ. סוכך המקסי זיפ אמנם נראה דק ומינימליסטי אך הוא מספק הגנה איכותית מפני תנאי מזג האוויר. בנוסף, זו דרך מצוינת לשפר את הפרטיות במרפסת ולהסתיר אותה בלחיצת כפתור מהשכנים.

Maxi Zip, כפי ששמו מרמז, משלב גם רוכסן פלסטיק (Zipper) שלמעשה מחבר בין מסילת האלומיניום לבד האיכותי שמרכיב את הסוכך. בכך הוא מספק מעטפת עמידה ועוצמתית למרפסת אשר יכולה להפוך אותה לחלל סגור תוך שניות בודדות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בשונה מפרגולות גדולות שאי אפשר להתעלם מהן, סוכך המקסי זיפ מתאים למי שרוצה להקנות למרפסת מראה מינימליסטי, מוקפד ואלגנטי. השימוש בסוכך לא כרוך בכבלים לא אסתטיים שמתנופפים ברוח או בעמודים גדולים שחוסמים את שדה הראייה. מומלץ לשלב אותו עם בד רשת ייחודי מדגם REFLECT AIR. זהו בד שמיוצר בטכנולוגיה ייחודית אשר מסננת ביעילות את קרני השמש מבלי לחסום את האוויר והאור שעוברים בחופשיות דרך היריעה.

מידע נוסף על סוככי מקסי זיפ למרפסת - באתר צללית סוככים >>

פרגולה Z קבועה עם כיסוי סנטף למניעת חדירת מים למרפסת. יח"צ,
פרגולה Z קבועה עם כיסוי סנטף למניעת חדירת מים למרפסת/יח"צ

3. פרגולה Z: פתרון יציב לכל תנאי מזג האוויר

אם אתם מחפשים פתרון קבוע יותר להצללת המרפסת ולהגנה מפני תנאי מזג אוויר משתנים, כדאי שתכירו את הפרגולה הזאת שהפכה בעיני רבים ללהיט בישראל בשנים האחרונות. בשונה מהמוצרים האחרים שהצגנו כאן - הפעם מדובר בפרגולה קבועה, שעשויה מאלומיניום עמיד ואסתטי ויכולה לכסות גם שטחים נרחבים ללא מאמץ.

מדובר בפרגולה המיוצרת בישראל על ידי חברת "צללית סוככים" והיא עמידה, אסתטית וקלה לתחזוקה. אם רוצים, ניתן לשלב אותה גם עם חומרים כמו פוליגל או סנטף אשר נועדו למנוע חדירה לא רצויה של מים לתוך המרפסת.

חשוב לציין כי מדובר בפרגולה גמישה להפליא שניתנת לתכנון ולהתאמה אישית בהתאם לצרכים שלכם. לדוגמה, תוכלו לבחור בין פרגולה שנשענת על עמודי תמיכה לבין פרגולה תלויה. היתרון הגדול של פרגולה Z טמון בהתקנה הפשוטה שלה וגם בעמידות שלה לאורך זמן בתנאי מזג האוויר.

מידע נוסף על פרגולה Z קבועה - באתר צללית סוככים >>

עדיין לא בטוחים איזה פתרון מתאים לכם? אתם לא חייבים להתלבט לבד

התאמת המרפסת לחורף היא דבר שדורש מקצועיות רבה והיכרות מעמיקה עם כל הפתרונות המובילים בשוק. לכן, כדאי להיוועץ עם גורם מקצועי לפני שמקבלים את ההחלטה, כדי למצוא את שיטת הסגירה שתתאים בדיוק לתקציב ולשאיפות שלכם.

בחברת "צללית סוככים", המתמחה בפתרונות הצללה וסגירת חורף, תוכלו לתאם פגישת ייעוץ ללא תשלום או התחייבות.

בשיתוף צללית
  • עוד באותו נושא:
  • פרגולות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully