וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אתה אבנר הייזלר?

בשיתוף אבנר הייזלר

19.11.2020 / 13:13

איש העסקים אבנר הייזלר שהוא רואה חשבון בעברו ובעל ידע נרחב במגוון נושאים פיננסיים מסביר על חשיבות הביטוח הסיעודי

איש עסקים. pixabay,
איש עסקים/pixabay

אבנר הייזלר הוא שם שלאחרונה ניתן לשמוע עליו במגוון מישורים. מצד אחד ניתן לשמוע עליו בתחום העסקים (בין היתר היה בעליו של שני בתי קפה ושל מכון כושר ייעודי לנשים) ומד שני ניתן לשמוע עליו לא מעט בתחום הכלכלה. כמומחה לביטוח פרטי וסיעודי וכרואה חשבון בעברו, הייזלר מחזיק בידע נרחב במגוון תחומים פיננסיים, כך שבין אם נשמע עליו בעולם העסקי ובין אם נשמע עליו בעולם הביטוח, בדבר אחד ניתן להיות בטוחים: מדובר באיש של עשייה.

שנפרט? מדובר באיש שמאמין שיש להקשיב לתחושת הבטן ובו זמנית לפעול באופן מקצועי, ואם ניתן על הדרך לסייע לאנשים באמצעות הידע הרב שנצבר לאורך השנים, הרי שזוהי מטרה מבורכת וחשובה, ופה ניגש לבחון מה הוא ביקש להבהיר באחד ממאמרי דה מרקר - לטובת מימוש הזכויות שמגיעות לאנשים המבוגרים.

מעורר מודעות

הייזלר דן באחד מהנושאים הכי כואבים שנוגעים לחברה הישראלית, נושא שרבים נתקלים בו לראשונה רק כשההורים המבוגרים זקוקים לסיוע סיעודי אך מהצד המנהלי מגלים אטימות. כפי שמציג אותו מאמר אודות אבנר הייזלר בדה מרקר, כאשר נהיים מבוגרים מגלים שאותה "תוכנית להבראת הכלכלה הישראלית" שנחקקה אי שם בשנת 2003 מפנה עורף לציבור המבוגרים - מחייבת להסתדר עם קצבת מחייה מאוד נמוכה. מצב זה מאוד בעייתי, במיוחד כשלרבים אין פנסיה מספקת וכן יש הוצאות גבוהות על תרופות וטיפולים בריאותיים, כאשר ההוצאה הגדולה ביותר ללא ספק מתייחסת לתמיכה סיעודית שכוללת מטפל צמוד.

חושבים היום על המחר

לאור המצב הקשה הייזלר מבקש לחדד שני דברים: עד כמה חשוב לחשוב מראש על ביטוח סיעודי וכיצד ניתן להפיק ממנו את המרב, ופה מפרט הייזלר את הליך קביעת הזכאות מטעמה של חברת הביטוח. בקצרה נציין שנהוג לבחון שני מישורים משלימים: פיזי וקוגניטיבי.

במישור הפיזי בוחנים את היכולות הבאה: יכולות שנוגעות להלבשה, רחצה, אכילה, הזנה, ניידות, שליטה על הסוגרים ומעבר בין מצבים (יש להוכיח פגיעה בלפחות 3 קטגוריות). במישור הפסיכולוגי בוחנים פגיעה בפעילות הקוגניטיבית (בעיות ביכולת השיפוט, באיכות הזיכרון וכדומה). אי לכך גם אם כיום אבנר הייזלר בעל רשת מובילה להלבשה תחתונה שמיועדת עבור גברים בלבד, אין להתעלם מהעובדה שהוא בעל ידע נרחב בתחום הביטוחים ובעל השכלה וניסיון מוכח כרואה חשבון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הייזלר ממליץ - ערנות לצד אחריות

לסיכום נציין כיצד הייזלר מציע להשיג את המרב מהביטוח הסיעודי. הייזלר ממליץ לתקוף בשני מישורים: באמצעות ניירת רפואית תומכת ובאמצעות מודעות להיתכנות שיום בהיר אחד יופיע חוקר פרטי מטעם חברת הביטוח. בכול מקרה הייזלר ממליץ בחום שאם נדרשים לקבל קצבת ביטוח סיעודי אך חברת הביטוח מקשה עורף, הרי שאין לוותר אלא להשיג עזרה מקצועית שתסייע לבחון את הדברים ללא אינטרס מובהק וחד צדדי, ופה הילדים של ההורים המבוגרים נדרשים לגלות ערנות ואחריות.

בשיתוף אבנר הייזלר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully