וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שלום שאלתיאל: אלו שיטות השתלת השיער המתקדמות בעולם

בשיתוף ד"ר שלום שאלתיאל

23.11.2020 / 11:55

שיטות השתלת השיער המודרניות מאפשרות השגת מראה טבעי ומחמיא ללא כאבים ובנוחות מירבית. ד"ר שלום שאלתיאל מסביר

ד"ר שלום שאלתיאל. יח"צ,
ד"ר שלום שאלתיאל/יח"צ

יתרונות השיטה האפקטיבית ביותר להשתלת שיער

אנחנו חיים בעידן שבו הטכנולוגיות לא מפסיקות להשתכלל. את ההשפעה המבורכת אפשר להרגיש בשלל תחומי חיים, וביניהם גם השתלות שיער. אם בעבר היה נדרש תהליך מכאיב ובנוסף התוצאות היו חלקיות ולא תמיד טבעיות, היום כבר תוכלו ליהנות ממראה מרשים מאוד ללא תופעות לוואי - בתנאי כמובן שתגיעו למומחה שמיישם את החידושים האחרונים ומיומן בניצול המכשירים המתקדמים ביותר.

ניסיון נרחב - והתעדכנות מתמדת בחידושים בתחום

ד"ר שלום שאלתיאל הוא מוותיקי משתילי השיער בישראל, אפשר אפילו לומר אחד מהאבות המייסדים של התחום בארץ. הניסיון הרב מאפשר לו להתאים כל טיפול למאפיינים הייחודיים של כל אדם ולמצוא מענה אופטימלי לכל צורך. גם אחרי שנים רבות מאוד ואלפי לקוחות שהחיים שלהם השתנו לטובה בזכות קו השיער החדש, ד"ר שאלתיאל ממשיך ללמוד ולשדרג את היכולות שלו עוד ועוד. מדי שנה הוא יוצא לכנס העולמי השנתי בתחום ההשתלות, נפגש עם המומחים המובילים בעולם, מתעדכן לגבי טכניקות חדשניות ומכשירים מהמתקדמים ביותר בעולם - כדי ליצור את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבור כל מטופל.

השילוב בין הניסיון והבקיאות לבין הלמידה וההתעדכנות מהווה באופן טבעי יתרון משמעותי - סיבה טובה מאוד לעבור את ההשתלה כאן בישראל, אצל ד"ר שאלתיאל.

ד"ר שלום שאלתיאל. יח"צ,
ד"ר שלום שאלתיאל/יח"צ

היתרונות של FUE+DHI, השיטה האפקטיבית ביותר להשתלת שיער

שיטת השתלת השיער המתקדמת ביותר שיש כיום נקראת FUE - ובעברית חילוץ יחידת זקיקים (Follicular Unit Extraction). הדרך הטובה ביותר ליישם אותה היא באמצעות מחט ייחודית שנקראת Implanter. המחט מאפשרת לבצע Direct Hair Implantation, ובראשי תיבות DHI - והשילוב של FUE+DHI מבטיח קו שיער מרשים מאוד, במינימום זמן ובעיקר בעל מראה טבעי (שהוא כמובן גם המחמיא ביותר לכל אדם).

בשיטת FUE הרופא המטפל שולף זקיקים מאזור בקרקפת שמתאפיין בשיער סמיך. הפעולה הבאה היא כמובן השתלת אותם זקיקים באזור הדליל. היתרון של המחט שבה משתמש ד"ר שאלתיאל הוא שאין מגע בינה לבין שורשי הזקיק. כל מגע כזה מחליש את השורש ועלול לגרום לקליטה פחות מוצלחת. לעומת זאת בשיטת FUE+DHI, שיעור הזקיקים שנקלטים היטב הוא מקסימלי, והתוצאה נראית לעין - תוך זמן קצר.

יתרון שני הוא היכולת להשתיל את אותם זקיקים בזוויות הנכונות ביותר, בדיוק לפי כיוון הצמיחה המקורי באזור הדליל. גם יתרון זה בא לידי ביטוי בתוצאות היפות והטבעיות. היתרון השלישי הוא שאין פגיעה בנימי דם, ברקמות קולגן ובתאי העצב, ולכן החזרה לשגרה מהירה והמטופלים לא חשים כלל כאב בזמן הטיפול.

למה השתלת שיער כחול לבן היא פתרון מצוין?

מעבר ליתרונות המובהקים של FUE+DHI, ולניסיון שד"ר שאלתיאל צבר ביישום השיטה, יש עוד סיבה חשובה שבגללה מומלץ לעבור את ההשתלה בארץ.

חשוב לזכור: השתלת שיער לא מבצעים כל יום, ולכן השיקול חייב קודם כל האיכות. בניגוד למוצרים כמו חולצה או טלוויזיה, שאותם תמיד אפשר להחליף אם האיכות שלהם ירודה, וממילא מלכתחילה הם אמורים לשרת אותנו לתקופה קצרה למדי - את הראש שלנו אי אפשר להחליף. והשתלת השיער היא הליך חד-פעמי המשפיע באופן משמעותי על המראה והבטחון האישי שלנו למשך שנים רבות מאוד.

בהתאם מומלץ להפקיד את הפעולה אך ורק בידיים מיומנות ואמינות של רופא שאתם יכולים לדעת מראש מיהו ומה הרזומה שלו. בדרך זו אתם עוברים את התהליך בראש שקט - ובסופו נהנים מראש שופע שיער ומביטחון עצמי משודרג, ובאופן כללי מחיים עם איכות גבוהה יותר.

לפרטים נוספים לחצו: ד"ר שלום שאלתיאל השתלת שיער

בשיתוף ד"ר שלום שאלתיאל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully