וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור מהטכניון פיתח לאשתו מסכה נגד קמטים אשר נמכרת בכל רחבי העולם

בשיתוף לאורקס

24.11.2020 / 9:59

מסכת ה"בוסטר" שפיתח דב אינגמן, פרופסור בגמלאות מהטכניון, כבר נמכרה ב-12 מיליון יחידות ברחבי העולם בעיקר בארה"ב, קנדה, יפן, רוסיה ודרום קוריאה. הפטנט מתבסס על נוסחה המתמודדת עם הקמטים בשיטה פיזיקלית באמצעות מינרל הסיליקה

מסיכת פנים. shutterstock,
מסיכת פנים/shutterstock

חברת לאורקס הישראלית מביאה חדשנות המתבססת על ננו-טכנולוגיה בתחום הטיפול בקמטים שעד כה נשלט ע"י טיפולים קוסמטיים מסורתיים.

מהנדס הגרעין שהמציא לאשתו מסיכה נגד קמטים

אשתו של פרופ' דב אינגמן, שהכירה את היכולת הבלתי נלאית של בעלה להמציא פטנטים מבוססי טכנולוגיה ביקשה מבעלה לנסות לפתח מוצר שיסייע לעצור את הזדקנות העור בצורה יעילה יותר בהשוואה למוצרי הקוסמטיקה הנמכרים בשוק. שניהם לא שיערו עד כמה התוצאה תהיה מהפכנית ותשנה את כללי המשחק בתחום האנטי אייג'ינג.

ואכן, בניגוד לחומרים שמנסים למלא את הקמטים או לכסות אותם, כמו בוטוקס, הזרקות או קרמים למיניהם , הנוסחה של לאורקס פשוט 'מרימה' את הקמטים, וכך מאפשרת מראה עור חלק יותר.

ה"בוסטר": מסיכה עם אפקט מיידי והשפעה ארוכת טווח

לאחר מחקר ופיתוח מקיף נוספה למגוון המוצרים סדרת הזהב, שמשלבת בנוסף לסיליקה גם חלקיקי זהב טהור 24 קראט. הסדרה נחשבת לפופולרית במיוחד בזכות האפקט המיידי של מיצוק העור והבהרתו, כשמוצר הדגל בסדרת הזהב הוא ה"בוסטר", שצבר עדת מעריצות בזכות ההשפעה המדהימה והאיכויות שהוא מעניק לעור.

"כמו שרואים אצל הרבה סלבס, השימוש במסכות זהב הפך לאחד הטרנדים המובילים בעולמות הטיפוח", אומר ארז מנור, ד"ר לביופיזיקה ושותף פעיל בפיתוח נוסחת לאורקס. "אבל אצלנו זה משמעותי יותר בגלל שילוב הזהב עם רשת חלקיקי הסיליקה שנשארת על עור הפנים גם לאחר שטיפת המסכה ומצליחה להביא לתחושת מיצוק באופן מיידי."

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"שילוב מדויק בין מדע וטיפוח העור"

הילה, שרגילה לפקוד את הקוסמטיקאית שלה באופן קבוע ומשתמשת בקרמים של חברות טיפוח מובילות מדי יום, בדקה את מארז הזהב של לאורקס. "מסכת הבוסטר הופכת את צבעה לזהב במגע עם עור הפנים, ממש כמו שרואים אצל סלבריטאים ברשתות החברתיות. כעבור כרבע שעה שטפתי אותה והרגשתי את העור מתוח וזוהר, ההבדל היה מאוד ניכר לעין. אחרי שטיפת המסכה מרחתי את הסרום, ג'ל העיניים ואת קרם הלחות לפי סדר הפעולות שהופיעו בערכה.

"העור היה מתוח, מוזן וגמיש. ג'ל העיניים והסרום סיפקו מצע מצוין לאיפור ולתחושה נקייה ומרעננת, בעיקר כשהקפדתי להשתמש בערכה מדי יום. הייתה תחושה של מתיחה, אבל בצורה טבעית שנוחה לעור. בנוסף, העור קיבל גוון אחיד והיה חלק ונעים".

גם שושי (52) ניסתה את המוצרים ומספרת: "אחרי זמן קצר כבר יכולתי להרגיש את ההבדל שהיה בולט. קשה להאמין שטיפול שאני עושה לבד בעצמי בבית מביא לכאלו תוצאות."
חיה (67) הייתה סקפטית לאחר שניסתה מוצרים רבים הקיימים בשוק. "אחרי כשבוע שהשתמשתי במוצרים - הייתי ממש בשוק", היא אומרת. "העור שלי הרגיש נפלא, החברים ובני המשפחה שמו לב לשינוי. יכולתי להרגיש את ההשפעה כמעט מייד, בעיקר בשילוב של הבוסטר וקרם הלחות".

ללא טיפולים פולשניים

"המטרה שלנו היא לגרום לנשים להבין שלא חייבים לפעול באמצעים פולשניים ויקרים שלצערי כרוכים בהרבה תופעות לוואי, כדי להשיג מראה עור צעיר וזוהר", מדגיש ד"ר מנור. "אנו מציעים את הסדרה לכל מי שמרגישה שהעור זקוק למיצוק ולאיזון, העשרה ואיחוד גוון עור הפנים .השיטה הפיזיקלית והייחודית שלנו שעומדת בפיקוח קפדני של ה-GMP העולמי ובאישור משרד הבריאות, חוללה מהפכה בתחום וחשוב להכיר אותה לפני שפונים לאמצעים אחרים. המיצוק מורגש מייד, השימוש נוח ויעיל על בסיס יומיומי והפתרון שלנו מספק תוצאות שלא ניתן להתווכח איתן כבר מהשימוש הראשון.

סדרת מוצרי הזהב שלנו נותנת מענה מושלם במחיר מצוין. הערכה כוללת קרם לחות, ג'ל עיניים, סרום וכמובן את הבוסטר שלנו שאי אפשר בלעדיו."

לאורקס. Medipedia,
לאורקס/Medipedia

מארז הזהב של LEOREX

מחיר: 990 שקל (במקום 1,550 שקל)

• מסכות בוסטר זהב (בקניית מוצר בודד - 400 שקל)
• סרום מסדרת הזהב (בקניית מוצר בודד - 390 שקל)
• ג'ל עיניים זהב (בקניית מוצר בודד - 380 שקל)
• קרם לחות זהב (בקניית מוצר בודד - 380 שקל)

לרכישה בהטבה ולמידע נוסף הקליקי כאן >>

בשיתוף לאורקס
  • עוד באותו נושא:
  • קמטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully