וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתות גאש - 30 שנות מצוינות

בשיתוף דלתות גאש

24.11.2020 / 14:34

חברת דלתות גאש - המרכז הישראלי לדלתות, מציינת בימים אלו 30 שנה להיווסדה ומאפשרת גם לכם ליהנות מקולקציית דלתות חדשה ברמה הגבוהה ביותר כמיטב המסורת

דלתות גאש. יח"צ,
דלתות גאש/יח"צ

בונים? משפצים? מחפשים אחר דלתות כניסה או פנים לסביבת המגורים או המשרד? זה הזמן להיחשף לאיכויותיה של חברת הדלתות גאש, ולהבטיח לעצמכם דלתות איכותיות ברמה אחת מעל כולם. חברת גאש דלתות החלה את דרכה בשנת 1991 ולאורך 30 שנות פעילותה ביססה את מעמדה המקצועי כאחת מחברות הדלתות המובילות בישראל. החברה עוסקת ומתמחה בהליכי ייצור, ייבוא, שיווק והתקנה של כל סוגי הדלתות, החל מדלתות כניסה ופנים מעוצבות, דרך דלתות פלדה ואש ועד לאביזרי דלתות ומוצרי ביטחון.

דלתות גאש - טכנולוגיה מתקדמת פוגשת חומרי גלם איכותיים

בחברת הדלתות גאש, מושם דגש מקצועי נרחב על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחומרי הגלם האיכותיים ביותר, וכל זאת במטרה לייצר עבורכם מגוון רחב של דלתות פנים וחוץ באיכות הגבוהה ביותר, גם בהיבט הפונקציונאלי וגם בהיבט הדקורטיבי. במקביל, החברה מייבאת מגוון עשיר של דלתות ביטחון ועץ המיוצרות על ידי חברות מובילות בעולם, וביניהן: חברת Dieree, חברת 3elle המתמחה בייצור חלונות עץ וחברת AGB המתמחה בייצור אביזרי פרזול מיוחדים.

חומרי הגלם המשמשים את החברה לצרכי ייצור דלתות, מיובאים אף הם מהספקים המובילים ביותר העולם, כאשר השילוב בין הטכנולוגיות המתקדמות המצויות במפעל הייצור שבבעלות החברה לבין חומרי גלם מיובאים באיכות הגבוהה ביותר, מבטיח לכם את התוצאה עליה תמיד חלמתם.

חברת דלתות מובילה גם בהיבט העיצובי

גם בכל הקשור לעיצובי דלתות חוץ ופנים, דלתות גאש מציבה סטנדרטים גבוהים בענף ובמסגרת הליכי התכנון והייצור, מושם דגש עיקרי על הסגנון העיצובי של כל אחת מהדלתות אותן מייצרת החברה. בכל קולקציית דלתות חדשה המשווקת על ידי החברה, תוכלו למצוא עיצובי דלתות ייחודיים המהווים פרשנות עיצובית לכל טרנד מוביל בענף הדלתות.

בנוסף, כל סוגי הדלתות המיוצרות על ידי החברה מתאפיינות ברמת גימור גבוהה. לרשות החברה, שישה אולמות תצוגה ברחבי הארץ, ובכל אחד ואחד מהם, תוכלו להתרשם מקולקציית העיצובים ורמת הגימורים המאפיינת את דלתות החברה. כמו כן, באולמות התצוגה ממתינים לכם יועצי דלתות מנוסים ומיומנים אשר יסייעו לכם לבחור את העיצוב הנכון מתוך קולקציית העיצובים הקיימת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דלתות גאש. יח"צ,
דלתות גאש/יח"צ

פתרונות שירות מלאים לכל לקוח

חברת גאש - המרכז הישראלי לדלתות, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים משלב בחירת המוצר ועד להתקנתו ואף מעבר לכך. לרשות החברה, צוות יועצי דלתות המסייע לכם בהליך בחירת המוצר, צוות מתקינים בפריסה ארצית וצוות טכנאים האמון על התקנת אמצעי מיגון לגוף הדלתות. בנוסף, כל דלת המשווקת על ידי חברת גאש מגיעה עם אחריות יצרן/יבואן, וזאת בנוסף לאחריות מלאה על ההתקנה.

קולקציית דלתות חדשה במחירים מפתיעים

לציון 30 שנות פעילות, חברת גאש משיקה בימים אלו ממש קולקציית דלתות חדשה ומרגשת המשלבת בתוכה מבחר גדול של דלתות כניסה ודלתות פנים מעוצבות. קולקציה זו מאפשרת לכם לרכוש דלתות איכותיות במחירים טובים ומשתלמים במיוחד וליהנות מכל האיכויות הנלוות לכל אחת מהדלתות המיוצרות ו/או מיובאות על ידי החברה.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם דלתות במחירים מפתיעים, זה הזמן להיכנס לאחד מאלומות התצוגה של החברה הממוקמים ב-חולון, ראשון לציון, אשדוד, נתניה, באר שבע ואילת, להתרשם מהעיצובים החדשים של דלתות הכניסה ודלתות הפנים החדשות ולבחור לעצמכם את הסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר.

למידע נוסף על מיקומם המדויק ושעות פעילותם של אולמות התצוגה לחצו כאן

בשיתוף דלתות גאש
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully