וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך נייר: על חשיבות שירותי הענן לעסקים

בשיתוף IT-START

26.11.2020 / 12:45

כל עסק מייצר מסמכים רבים אותם יש לתייק ולאחסן. בעבר היה מדובר במסמכים פיזיים אבל כיום נעזרים עסקים רבים בשירותי ענן. אלה היתרונות של השירות

מחשוב ענן. CANVA,
שירותי ענן/CANVA

אם יש דבר משותף לכל סוג של עסק הוא כמות המסמכים והניירת הגדולה, והצורך בתיוק ומערכת שמירה ואחסון של חומרים. מאז ומעולם, עסקים אגרו כמות גדולה של מסמכים, הן בעותק קשיח (בעבר) והן בעותקים דיגיטליים (כיום), והצורך בפתרונות אחסון הוא גדול מאוד.

פתרונות אחסון דיגיטליים הם מצרך מבוקש מאוד כיום, מפני שהאחסון הוא אינו רק תיקייה גדולה, אלא גם מקום בו אפשר לשמור חומרים רגישים ולייצר שיטת חיפוש קבצים בצורה נוחה. הפתרונות הישנים של הגדלת הדיסקים הקשיחים על המחשב עצמו או עבודה עם דיסק און קי או כוננים ניידים הם כבר אינם רלוונטיים, וכיום, פתרונות הענן מספקים את המענה האידיאלי.

הענן הוא סוג של כלי אחסון וירטואלי, בו ניתן לאחסן כמות גדולה של קבצים בכל פורמט ובכל גודל, כמעט ללא צורך בחומרה פיזית. הגבלת המקום היא עצומה, ואף ניתנת להגדלה (בעלויות נוספות) והנוחות שנוצרת לכל העובדים היא גדולה מאוד. העובדים יכולים לאחסן את החומרים במקום אחד, בצורה מסודרת, לקבוע גישה לאנשים רלוונטיים, ולעבוד במקביל על קבצים, במקרה שיש צורך בכך. אחד הבונוסים הגדולים הוא האפשרות לאחסן חומרים רגישים בסוג של "כספות" וירטואליות, בצורה בטוחה ונוחה מאוד. שירותי ענן לעסקים הם שכיחים ופופולאריים כיום, והם מוענקים על ידי חברות ייעודיות שמתעסקות בתחום. שירותי ענן לעסקים נבנים באופן ספציפי לחברות, לפי הצרכים שלהן, ובכך אפשר לייצר פתרון אחסון אידאלי.

אחד היתרונות בשירותי ענן הוא כמובן אופן אחסון החומרים במחשב כלומר, באמצעות שירותי ענן לעסקים, ניתן להעלות את כל הקבצים על הענן ובכך לחסוך המון מקום בתיקיות האחסון במחשב עצמם. בנוסף, שירותי ענן לעסקים, מספקים גיבוי בענן לעסקים חכם ויעיל למקרה שהמחשב קורס ויחד אתו גם החומרים והקבצים אשר נשמרו בתוכו. במקרה כזה, ניתן להחליף למחשב חדש ולבצע שיחזור של הקבצים דרך הענן כלומר, שירותי ענן לעסקים הם מעין ביטוח לעסקים שלא משנה מה קורה, ברגע שהעלתם את הקבצים אל הענן, אתם יכולים להיות בטוחים שהם שמורים באחד השרתים של החברה אשר מספקת לכם שירותי ענן וכי הם לא ימחקו לעולם ללא הוראה שלכם.

לעבוד בצורה חכמה יותר

שירותי ענן לעסקים זהו נושא שצריך להיטמע היטב וכן להיות מתוחזק באופן שוטף. התקלות צריכות לקבל מענה מידי שכן כל תקלה גורמת לעיכוב, שבשורה התחתונה - עולה לחברה כסף. חברה איכותית אשר מעניקה שירותי ענן לעסקים תדע לייצר בסיס טוב, ולהוריד את רמת הטעויות והתקלות למינימום. הגמישות שמעניקים שירותי ענן לעסקים הוא חשוב מאוד לכל בעל עסק, שיכול להיות בשליטה על התוכן שהוא מייצר, עם הרשאות ספציפיות ולתת מעטפת שלמה של שירותים שעוזרים לו להתנהל בצורה נכונה ונוחה בתוך עולם המחשוב. בעזרת שירותי ענן לעסקים החברה מקבלת שירותי אחסון, גיבוי ואבטחה ברמה גבוהה, אשר עוזרת לה להתייעל ולעבוד בצורה חכמה יותר.

המאמר נכתב ע"י חברת IT-START המספקת שירותי מחשוב לעסקים, ארגונים וחברות.

בשיתוף IT-START
  • עוד באותו נושא:
  • מחשוב ענן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully