וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה אמיתית: מהיום, כולם יכולים להרשות לעצמם סרטון תדמית

בשיתוף וידאו גורו

26.11.2020 / 13:02

עידן חדש בישראל - וידאו גורו חברת הפקת הוידאו והאנימציה מהמובילות בישראל מציגה: סרטון תדמית במחיר מעולה, איכות שיא, זמן הפקה מהיר ובמחירים ללא תחרות. החל מ-1,980 שקל לסרטון

סרטון תדמית. PEXELS,
סרטון תדמית/PEXELS

סרטון תדמית -לא רק לעסקים גדולים

הימים בהם רק חברות וארגונים גדולים יכלו להרשות לעצמם הפקה יוקרתית של סרט תדמית, עברו, גבירותי ורבותי. מהיום כולם יכולים לפרגן לעסק שלהם סרטון תדמית, באיכות מדהימה, ובמחירים המתאימים גם לסטרטאפים, גם לחברות קטנות, ליזמים עם רעיונות מקוריים, ובעצם לכולם.

הפקת סרטון תדמית בכלים ומשאבים דיגיטליים. מהפכה אמיתית בשוק סרטי התדמית בישראל. לא עוד הפקה יקרה ומורכבת, לא עוד ליהוק שחקנים וניצבים, לא עוד צוות צילום יקר, ולא עוד עלויות עריכה יקרות ומורכבות.

אנו מציעים סרטון תדמית במגוון של סגנונות, לכל תקציב וכל משימה שיווקית עבור ארגונים וחברות בכל גודל ובכל מגזר.

ראו גם: סרטון הדרכה סרטון מוצר

סרטון תדמית במחיר מעולה!

אנו נעזרים במאגר ענק של קליפים (פוטאז'ים) שצולמו מסביב לעולם, באיכות אחידה, המאפשרת לבנות את סיפור הסרטון מתוך חלופות רבות לכל פריים. אנו בונים ומעצבים סטוריבורד המורכב משני חלקים עיקריים:

1. שכבת רקע המורכבת מקליפים ממאגרים

לרשותנו עומדים מאגרים איכותיים של קליפים, במגוון עצום של חלופות, סגנונות וצבעוניות המתאימות לסרטון ולבריף הלקוח. בבחירה נכונה של הקליפים לשכבת הרקע של הסרטון ניתן יהיה להציע סרטון בעלות מעולה, אשר צופה בסרטון יחשוב שהסרטון צולם במיוחד, על עלויות ההפקה הגבוהות.

כך למשל צילום של רכב נוסע במהירות בשדות. אין צורך יותר לשכור שירותי ומפעיל רחפן. אפשר למצוא בקלות קליפ המציע את הזווית הנכונה, בצבעוניות הנכונה, במהירות המתאימה. במידה ותרצו לשלב פריימים של הנהג הנוהג באותו רכב, גם כאן אפשר בקלות לאתר נהג או נהגת הנוהגים ברכב בפריים הקודם, שצולם מרחפן.

צפו בסרטון קצר מבוסס קליפים ממאגר:

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אנו משתפים פעולה עם אחד המאגרים המובילים - מאגר המכיל מיקס של צילומים מקצועיים ומרהיבים, המאפשר יצירת סרטון תדמית עם מראה אותנטי ואמיתי.

2. שכבת גרפיקה ואינפוגרפיקה מסבירה

במטרה לתת לסרטון את המראה והנראות הייחודיים משלו, אנו מציעים שכבה מעוצבת אשר יכולה לכולל מגוון אפשרויות. לדוגמה: כותרות ואייקונים, טבלאות נתונים, גרפים מסבירים, או כל אלמנט עיצובי אחר המבדל את הסרטון ומעניק לו מראה משלו. DNA משלו.

בחלק משמעותי מן הסרטים אנו מציעים פריימים מסבירים עם או בלי קליפים ברקע המסבירים בצורה ממוקדת את מסרי סרטון התדמית.

השילוב של קליפים כשכבת רקע יחד עם שכבה מעוצבת יוצרים סרטון תדמית ייחודי ומיוחד בעלויות הפקה נמוכות בצורה דרסטית בהשוואה לסרט הכולל את עלויות צוות צילום ועלויות הפקה נלוות.

כמה מילים על וידאו גורו

וידאו גורו נוסדה בשנת 2014 ויצרנו מאז מעל 1,000 סרטי וסרטוני תדמית, סרטוני מוצר, וסרטוני הדרכה ללקוחות בארץ ובעולם. אנו מציעים מגוון קטגוריות וידאו ואנימציה במגוון רחב של אפשרויות עיצוב לכל תקציב ולכל משימה שיווקית. אנו מציעים עלות תועלת יוצאת מן הכלל בענף סרטי תדמית, מקפידים על איכות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים קצרים. התמחיר תחרותי, פשוט וכולל את כל מרכיבי הסרטון, תסריט, איור ועיצוב, קריינות, מוסיקת רקע, אנימציה ועריכה.

אנו מציעים סל של תועלות ייחודיות להפקת סרטון תדמית:

• תמורה מעולה במחיר מעולה עם מגוון סגנונות כמעט מכל תחום ותעשייה
• ניסיון רב בתרגום בריף לקוח לסרטון וידאו ברור, ממוקד ויעיל
• חשיבה שיווקית ומיקוד להשגת המרה גדולה יותר, וחשיפה טובה יותר
• מדיניות שקיפות מלאה, תהליך עבודה מדויק ותוצאה איכותית ומרשימה
• צוות גדול ומנוסה המאפשר הפקת סרטים איכותיים ובמהירות

צרו איתנו קשר

נשמח לשוחח ולהבין את צרכי החברה, את מטרות הסרטון, ולחשוב יחד, בכוחות משותפים כיצד להפיק את הסרטון הנכון ביותר עבור המשימה השיווקית שלכם. צרו קשר עוד היום. נשמח לעשות לכם סרט.

בשיתוף וידאו גורו
  • עוד באותו נושא:
  • סרטונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully