וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמים וחוסכים עם go ביטוח רכב מבית הכשרה חברה לביטוח

בשיתוף גו ביטוח רכב

29.11.2020 / 8:29

בלי תורים, בלי עיכובים ועם גמישות מירבית. ביטוח רכב GO מאפשר רכישת פוליסה במהירות ובנוחות בלי לצאת מהבית

ביטוח רכב. shutterstock,
ביטוח רכב/shutterstock

בעולם המתקדם שבו אנו חיים, יעילות ומהירות הן עניין מהותי ומכריע. אנשים רבים רוצים לבצע פעולות בפשטות ובקלות מכל מקום ובכל זמן נתון. רכישת ביטוח רכב אינה שונה מרכישת כל מוצר אחר, לכן ב-go מבית הכשרה חברה לביטוח פיתחו מוצר בדיוק לצורך זה. כיום, מצויים בידי הלקוחות הכוח והיכולת לקבל את המידע הביטוחי, לבדוק מסלולים שונים ולהחליט באופן עצמאי מהו הביטוח הטוב והמתאים ביותר עבורם, והדבר משנה את כל התמונה של עולם הביטוח. לפניכם כל היתרונות של רכישת ביטוח ב- go .

יתרונות ביטוח רכב דיגיטלי

אחד היתרונות הבולטים ביותר במרחב הדיגיטלי הוא האפשרות לערוך השוואה בין המוצרים השונים שאותם אנו רוכשים, הדבר תקף גם לגבי ביטוח רכב. בלחיצת כפתור פשוטה באתר go תוכלו לקבל הצעת מחיר מהירה כאשר כל שעליכם לעשות הוא למלא את נתוני הרכב, נתוני הנהגים העתידים להשתמש בו (גיל וותק הנהיגה שלהם) ומצב תביעות קודם בשלוש השנים האחרונות.

לאחר מילוי הפרטים, המערכת תשקלל את הנתונים ואתם תקבלו הצעת מחיר תוך פחות מדקה. את תנאי הפוליסה המלאים תמצאו באתר החברה כך שתוכלו לקרוא ולעיין בהם, ולקבל את המידע המלא עבור הביטוח שאותו אתם מתעתדים לרכוש. אם הצעת המחיר שקיבלתם מתאימה לכם, באפשרותכם לאשר את ההצעה, ולקבל את הפוליסה לדוא"ל שלכם כבר באותו הרגע, כך שהכיסוי הביטוחי ייכנס לתוקף באופן מיידי. המשמעות - ביטוח מקיף לרכב ללא המתנה, ללא עיכובים וללא צורך בשיחה עם נציג שירות בשעות העבודה השגרתיות.

כמו כן, האתר מאפשר לכם לבצע שינויים בפוליסה באופן עצמאי. לדוגמה, אם הילד חזר מהצבא בהפתעה, או שהרכב של הנכדה במוסך לכמה ימים, תוכלו להוסיף נהג צעיר לפוליסה לתקופה קצרה של ארבעה ימים, ולהאריך את הכיסוי לנהג צעיר לארבעה ימים נוספים. את כל הפעולות הללו ופעולות נוספות תוכלו לעשות בקלות רבה דרך האתר ולקבל אישור מידי מבלי להיות תלויים כלל בשעות הקבלה של חברת הביטוח לצורך הסדרת ביטוח זמני עבורם או כל שינוי אחר שתרצו לבצע.

יתרונותיו של הביטוח הדיגיטלי go ביטוח

במקביל ליתרונות הברורים של רכישת ביטוח, go מציע אפליקציה ייחודית שאותה ניתן להוריד לנייד, ובאמצעותה אפשר להתנהל בתחומים שונים ישירות מול ספקי השירות ומול חברת הביטוח. למשל, דיווח על תאונה בזמן אמת מאפשר לקצר את זמן הטיפול בתביעה באופן ניכר. כעת אינכם זקוקים להמתנה לנציג שירות, ואתם יכולים לבצע מגוון פעולות ישירות דרך האפליקציה ולחסוך זמן יקר. יתרה מכך אתם יכולים להיות בטוחים כי הטיפול בתביעתכם החל כבר מהרגע שבו העליתם את התמונות ממקום האירוע, משום שב-go תקבלו מענה מידי לכל בעיה! בנוסף, תוכלו להזמין גרר ישירות לאזור התאונה או למקום שבו נתקע הרכב ולקצר את זמן ההמתנה.

יתרון נוסף של go ביטוח רכב הוא קבלת הטבה כחלק משירות הפרימיום לבעלי ביטוח מקיף וחובה. אם חלילה הייתם מעורבים בתאונה אנו נעניק לכם רכב חליפי, ואף ניקח את הרכב אל המוסף ונטפל בו עבורכם בזמן שאתם תוכלו להמשיך בעיסוקיכם כרגיל.

פעולות נוספות שניתן לבצע באמצעות האפליקציה הן:

• עיון בפרטי הביטוח שלכם
• קבלת אישורי תשלום
• ביצוע פעולות שונות בפוליסה
• קבלת מידע על נסיעות שביצעתם

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מבצעי חודש נובמבר והטבה בלעדית לכבוד Black Friday גם בביטוח

הממשק הדיגיטלי של go חוסך לכם זמן ובעיקר חוסך לכם כסף. go מבית הכשרה מציע מחירים אטרקטיביים וזולים למבוטחים הבוחרים לבטח את רכבם במסלול הדיגיטלי. את עלויות התפעול שנחסכות לחברה במסלול זה, אתם מקבלים כהנחות אטרקטיביות במיוחד בביטוח המקיף לרכב.

במסגרת חודש המבצעים לרכישות באינטרנט, גם חברת הכשרה מציעה מבצע ייחודי. נוסף על ההנחה הקבועה הקיימת במסלול ביטוח הרכב המגיעה לעד 35% הנחה בביטוח המקיף, תינתן החודש הנחה נוספת של עוד 7.5% לרוכשים ביטוח מקיף ותעודת חובה לשנה.*

העולם הדיגיטלי פותח את דלתותיו לאפשרויות חדשות ומגדיר מחדש את מקום הלקוח כעומד במרכז. כעת אתם יכולים לקבל את כל המידע הנדרש לכם בלחיצת כפתור, להעריך תוצאות ולקבל החלטה מושכלת על פי המידע העדכני ביותר. כמו כן החסכון בזמן ובכסף לצד ההטבות הבלעדיות, הפעולות המיידיות הניתנות ליישום, גישה נוחה מכל מקום ובכל זמן לנתונים עומדים בראש סדר העדיפויות של go מבית הכשרה ששמה לה למטרה לפעול לטובת לקוחותיה, ולהתקדם בהתאם לרוח התקופה ודרישות הקהל הפונים אליה.

נגישות ונוחות בממשק ידידותי

המידע נגיש בצורה פשוטה באתר ובאפליקציה. התפעול העצמאי של הפוליסה לצד כלים מסורתיים של מענה טלפוני סדיר על־ידי נציגי שירות מקצועיים, פנייה באמצעות דוא"ל לכתובת החברה הרשומה באתר ואף בצ'אט הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. כל אלו מדגישים את הגישה החדשנית שאליה פונה הכשרה חברה לביטוח ואליה כמובן, גם אתם מוזמנים.

*בכפוף לתנאי המבצע ובהתאם לתנאי הפוליסה ולהנחיות החיתום של החברה.

בשיתוף גו ביטוח רכב
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully