וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקסיני: החיים זה מה שאת עושה מהם

עמוס סרי לוי, בשיתוף מוקסיני

29.11.2020 / 8:59

נעמה משיח כהן הגיעה לפתוח מגזין אופנה ולייפסטייל די במקרה אבל במבט לאחור היא אומרת שזה פשוט המשך דרכם של הוריה. איך מגיבה הסביבה לעבודתה ומה אומר הבעל?

נעמה משיח כהן. יח"צ,
נעמה משיח כהן/יח"צ

קיימנו את הריאיון בבית הפרטי המטופח של נעמה משיח כהן בנחלת יהודה, מושבה ותיקה שהפכה לפרבר יוקרה של ראשל"צ. התיישבנו מול השמש החורפית המלטפת על שפת בריכת השחייה היפה ולגמנו כוס יין משובח.

כיאה לעורכת אתר הלייף סטייל המצליח מוקסיני www. Mokasini.co.il לבושה בשמלת מעצבים פרחונית וסנדלים שטוחים נעמה מצליחה להשרות אווירה ביתית מאופקת, אך אלגנטית במידה שלא גורמת לך חוסר נעימות.

איך נולד הרעיון להקים את מוקסיני?

"האמת שכל מי שמכיר אותי לעומק הרים גבה. שום דבר ברקע שלי לא ממש ניבא את המעורבות הכל כך פעילה שלי בתחומי האופנה, עיצוב, בישול, יין, אמנות וכל שאר המרכיבים של החיים הטובים שמהווים את מרכזי התוכן של אתר מוקסיני.

"גדלתי ברמת השקמה, שכונת פועלים צנועה ברמת גן במשפחה מסורתית ודי ממוצעת. למרות שהוריי לא ממש היו קרובים לעולם התוכן בו אני עוסקת היום, אני עדיין רואה את עצמי כהמשך ישיר של הערכים שינקתי בבית ילדותי.

"הדבר שאפיין את אבי באותם ימים הייתה חריצות אינסופית. הוא היה נהג מונית שהקפיד להתחיל את יום העבודה ב 05:00 בכל בוקר הוא הקפיד על הפסקת צהרים שאותה בילה מידי יום בבית ומיד לאחריה יצא שוב לעבודה עד שעות הלילה המאוחרות. אמי ז"ל שנפטרה לפני כמה שנים, על אף היותה אישה עובדת ועקרת בית למופת הייתה בולטת במראה המטופח. שהיה מאוד יוצא דופן בנוף של רמת השקמה של אותם ימים.

"כשאני חושבת על ילדותי אני אוהבת לצטט שורה משירו של נצ'י נץ' שמתמצתת במילים ספורות את ימי ילדותי 'גם כשלא היה לנו הרבה היה לנו הכל', ובעצם היום כשאני מסתכלת אחורה אני מגלה שאני ממשיכה משהו מחריצותו של אבי והאהבה ליופי וטיפוח של אימי ז"ל.

"למרות זאת, עד השנים האחרונות עסקתי בעיקר בתפקידי שיווק ומכירות בעיקר בתחום התקשורת והרפואה. באחד הימים לפני כשלוש שנים בהיותי מנהלת מכירות הפרסום של ערוץ 20, הגיעה לידי מעטפה ובה הזמנה להשקה. עד היום אני זוכרת שהייתה זו השקה של חברת גולברי קראתי שוב ושוב את נוסח ההזמנה כמתקשה להאמין שאכן ההזמנה ממוענת אליי. לא ממש הכרתי את עולם ההשקות אבל תמיד בסתר ליבי ידעתי שאני רוצה להיות חלק ממנו. כאשר בערוץ לא התלהבו מההשתתפות בהשקה החלטתי ,שאני הולכת כדי לסקר את ההשקה אפילו בשם עצמי. וכך נולד אתר הלייף סטייל MOKASINI העצמאי שלי אותו ניהלתי בשעות הערב במקביל לעבודתי במשרה מלאה והיותי אמא ל-3 ילדים. קח בחשבון שכל מה שאתה רואה מסביב הוא תוצאה של עבודה קשה של בעלי ושלי".

נעמה משיח כהן. יח"צ,
נעמה משיח כהן/יח"צ

הנוכחות שלך במדיות החברתיות בולטת ותרשי לי, גם מעט מוחצנת איך זה משתלב עם חיי משפחה סטנדרטית כשלך?

"אני הבנתי די מהר שהמדיה החברתית היא כלי עבודה מדהים. יש במדיה החברתית פוטנציאל מדהים למימוש הרבה מהאלמנטים היצירתיים שבי כגון: צילום כתיבה ועיצוב. זה נכון שהיו שהביטו בעין עקומה על כך שאני מעלה פוסטים ותמונות רבות עם ידוענים, מעצבים מעצבות דוגמניות ומעצבי דעת קהל אבל לאט לאט כולם התרגלו שפשוט זאת העבודה שלי".

איך בעלך מתמודד עם תמונותייך התכופות מבלה עם שחקנים, סוכני מוסד לשעבר ואנשי עסקים מובילים?

"תראה יורם בעלי ואני זה סיפור מיוחד שותפות אמת של כ-25 שנים שהתחילה בחיזור די מטורף שלי אחריו. גדלנו באותה שכונה ויורם היה חבר של אחי הגדול ממני ואני ביצעתי כל תרגיל שיגרום לי לפגוש "במקרה" את החייל החתיך עם הכומתה הסגולה של חטיבת עורב גבעתי. לאחר כמה מפגשים כאלו לקח אותי יורם לשיחה והודיע לי שזה פשוט לא יעבוד בינינו. לדבריו: 'קודם כל את קטנה מידי אני צעירה ממנו בשלוש שנים וחוץ מזה את אחות של חבר שלי זה ממש לא מתאים'.

"אתה כנראה מבין שזה לא עזר לו כשאני רוצה משהו אני פשוט משיגה אותו.אז נראה לך שאחרי כל זה יש ליורם מה לדאוג? האמון והשותפות ביננו חזקה מכל פיתוי חיצוני ולשמחתי הוא יודע את זה".

נעמה משיח כהן. יח"צ,
נעמה משיח כהן/יח"צ

האם יש גבול לחשיפה במדיה? ואם כן היכן הוא עובר?

"לי יש גבול מאוד ברור והוא עובר בדלת הבית הפרטי שלי. חיי המשפחה הגרעינית הם מחוץ לתחום של החשיפה הציבורית. יש לי משיכה חזקה למדיה אבל אסור לדעתי לפגוע באינטימיות של הקשר המשפחתי".

איפה את רואה את עצמך עוד 5 שנים?

"אני מקווה ומאמינה שמוקסיני במהלך השנים הבאות ימשיך את תנופת הצמיחה והפיתוח. אני שוקדת בימים אלו על הרחבת תשתיות האתר כולל הרחבה של הצוות המערכתי והצוות טכנולוגי שיאפשרו לאתר להיות אתר הלייף סטייל המוביל בישראל. כאשר מטרת העל היא לחזק את העיסוק הציבורי בתחומי החיים הטובים שנזנח מעט לאחרונה לטובת עיסוקים פוליטיים ובריאותיים. אני מאמינה שכשהחיים יחזרו לקדמותם מוקסיני יהיה בראש החזית של החזרה לשגרה הטובה ומבורכת".

עמוס סרי לוי, בשיתוף מוקסיני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully