וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרות הטובות ביותר של HBO

בשיתוף מדור המומלצים

30.11.2020 / 13:42

רשת HBO ידועה מזה שנים בסדרותיה המעולות, שחלק גדול מהן הפכו לקאלט (וייתכן שחלקן ייהפכו לכאלה בהמשך). אחרי התלבטות לא קלה, בחרנו עבורכם כמה מן הסדרות המומלצות של HBO מהשנים האחרונות שימלאו לכם בכיף כמה שעות פנויות בכל עת

טלוויזיה. pixabay,
טלוויזיה/pixabay

צ'רנוביל

סדרה עטורת שבחים בת 5 פרקים, המגוללת את סיפור פיצוץ הכור הגרעיני בצ'רנוביל באוקראינה, בשנת 1986. הסדרה עוסקת בין היתר, לצד חייהם של חלק מן הדמויות, בסיבה לתאונה, השלכות התאונה והמשמעויות של התמודדות הראשויות עם האירוע. הסדרה קיבלה תגובות חיוביות רבות בעולם ולתשומת לב רבה שניתנה לה, הודות למסקנותיה הרלוונטיות גם לימינו.

שקרים קטנים גדולים

הסדרה שהיא דרמת מתח, מתמקדת בעיירה בארצות הברית ובפרט בחייהן של שלוש נשים, לאחר רצח נוראי המטלטל את יושבי המקום. קאסט הסדרה כולל בין היתר את ניקול קידמן וריס וית'רספון המשחקות שתיים מתוך השלוש (לצד שיילין וודלי, הצד השלישי שבחבורה). הסדרה, אשר מבוססת במקורה על ספר, מותחת ומעניינת, וזכתה לשבחים ופרסים רבים (הן עבור הסדרה בכלל, וחלק מצוות השחקנים בפרט).

השומרים

הסדרה, שמומלצת במיוחד לחובבי הקומיקס שביננו (אבל לא רק), מתרחשת במציאות דמיונית-חלופית, אך בשונה מסיפורי גיבורי-על קלאסיים, כאן גם פושעים וגם גיבורי העל נאלצים להתמודד על מגבלות החוק, ויש שיגידו חסרונותיו. למרות שהסדרה כוללת מוטיבים ברורים של עולם הקומיקס וגיבורי העל כאמור, היא מאוד רחוקה מהמציאות החד גונית שהוצגה לנו לעיתים קרובות בעלילות שכאלה, שכן בסדרה השומרים, העלילה מורכבת, מסובכת ומתוחכמת יותר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

היורשים

ממבט ראשון, לסדרה יש את כל המוטיבים הקיטשיים האפשריים - מאבק ירושה, כסף, ריב בין אחים וכוח. עם זאת, צוות שחקנים מוכשר מאוד ועלילה שכתובה היטב, הם שגורמים לה להיות כזו מוצלחת. הסדרה מגוללת את סיפורם של משפחת רוי, בעלת מעצמת תקשורת (ויש אגב, כאלה שמשווים אותה לכמה מן החברות הקיימות בתחום התקשורת האמריקאי), שבראשה עומד אב בן 80, כמה ילדים שאפתניים ואישה שלישית אחת. בסדרה, אנו עוקבים אחר מאבק ה"ירושה" המלא ביצרים ובהרס מוסרי, ואמת המתגלה לאור על רבות מן הדמויות.

תרגיע

ללא ספק אחת הסדרות המצחיקות ביותר של השנים האחרונות, ישנם כאלה שמגדירים אותה כהמשך של "סיינפלד" וישנם כאלה שרואים אותה כיצירה מקורית בפני עצמה, ומה שבטוח היא משעשעת בטירוף ומעמידה את הצופה איפשהו בין צחוק מתגלגל, לבין תחושת "מה קרה הרגע?!". הסדרה עוקבת אחרי חייו הדמיוניים של לארי דיוויד, יוצר הסדרה, שיצר לעצמו רשימת מצבים בנאליים ומציאותיים כאחד, בהם הוא פשוט מתפרע כמו שרק הוא יודע לעשות, ותאמינו לנו שצריך לצפות בסדרה כדי להבין מה זה אומר. על הגבול בין מציאות לסוריאליזם מתהלך לארי דייויד כמו שרק הוא יודע ויוצר את הפנינה הקאלטית הזאת.

בשיתוף מדור המומלצים
  • עוד באותו נושא:
  • HBO
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully