וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירות מדברים: איך אומנות ישראלית יכולה לשדרג לכם את מראה הבית

בשיתוף yume design

1.12.2020 / 16:13

תקופת הקורונה שינתה לכולנו את אורח החיים מקצה לקצה, אנשים שעד לא מזמן בילו את רוב זמנם בעבודה ובבילויים מוצאים את עצמם מבלים יותר בביתם וכתוצאה מכך - גם מרגישים צורך להתמקד בהפיכת המרחב שלהם לנעים, אסתטי ומדויק יותר

yume design. יח"צ,
yume design/יח"צ

יש מספר דרכים להפוך את מרחב המגורים שלנו לאסתטי יותר ואחת מהן היא קישוט הקירות הבית עם יצירות אומנות תוצרת כחול לבן - כך תוכלו להנות מפריטים מעוצבים וגם לתמוך באמנים ישראליים

בימים שיש לא מעט עסקים ישראליים שנמצאים על סף קריסה, גם האמנים והיוצרים הישראליים נדחקים לשוליים. רבים מאיתנו מוצאים את עצמם מתפתים לרכוש פריטים ויצירת אומנות בהפקה המונית מכל מיני אתרים סינים, אבל בסתר ליבכם אתם יודעים טוב מאוד - שאין כמו תוצרת כחול לבן. היא עמידה יותר, היא איכותית יותר ולא תמצאו סחורה ייחודית כמוה באף מקום. אז הרשו לנו לחזור על הקלישאה של שנת 2020 - ודווקא עכשיו תחזקו ותתמכו בכלכלה ובקהילת האמנים ישראלית ותקנו אומנות תוצרת כחול לבן.

yume design. יח"צ,
yume design/יח"צ

תכירו את אנשי הברזל - דקורציה ישראלית שמפיחה חיים במתכת

כשזה מגיע לעיצוב הבית, אומנות היא הדובדבן שבקצפת, אבל בו זמנית, איכשהוא אנחנו תמיד משאירים אותה לרגע האחרון. הרבה אחרי שסידרנו את הרהיטים, צבענו את הקירות... ואפילו אחרי שהלכנו במיוחד למשתלה לבחור בקפידה עציצים היסטריים לג'ונגל האורבני שלנו - הקירות נותרים ערומים. אבל כשמבינים את ההזדמנות העיצובית ולומדים לבחור יצירות אומנות נכון הקיר שלנו יכול לשנות את כל פני החדר ולבטא משהו עוצמתי. כך מצאנו את עצמנו מגיעים לYUME וגילינו עולם שלם של אומנות, תמונות מתכת ודקורציה לקיר .

בשנים האחרונות המתכת הפכה לפופולרית יותר ויותר בעיצוב הבית - בין אם אתם אוהבים את המראה התעשייתי, הכפרי או אפילו את המודרני. YUMEמציגים בפניכם עיצובים ייחודים לקיר, כאלה שמיוצרים בדקדקנות, בתשוקה ובאמצעות טכנולוגיה חדשנית שתתאים לכם לכל סוג של חלל החל מחדר השינה, דרך עמדת העבודה הביתית והסלון. מה שיפה ביצירות אומנות ממתכת זה העובדה שהן נעות על תפר בין עיצוב ישראלי חדשני לאומנות עתיקת יומין ומסורתית - התוצאה מעניינת ומוסיפה קצת פלפל לעיצוב הבית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
yume design. יח"צ,
yume design/יח"צ

עיצוב מושלם לכל סוג חלל

יצירות אומנות ממתכת מאופיינות בנוכחות עוצמתית שלא ניתן להתעלם ממנה, מרשימה אך באותה עת גם מינימליסטית ושקטה, מה שמאפשר לשלב אותה כמעט עם כל סגנון עיצוב ובכל חלל בבית ובמשרד. YUME מציעים לכם מגוון רחב של פתרונות לעיצוב הבית שלכם עם קולקציית תמונות עשירה ומרתקת במיוחד - תוכלו לקחת תמונה יחידה, או לשלב תמונה שמורכבת ממספר חלקים, תמונות לאורך או לרוחב - הם דאגו לכך שכל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו בדיוק לחלל.

המייסדים של YUME מסכמים: "אתם באתם לחלום, אנחנו באנו להגשים. בסטודיו שלנו מעקמים את גבולות היצירתיות והופכים רעיונות לצורות חיות תוך כדי שמירה על ערכי הפרפקציוניזם וכל מה שכלול בהם".

החנות מבצעת משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ ועד ביתכם, אז נצלו את התקופה הזו כדי למלא את ביתכם השראה עם אומנות ישראלית ומקורית.

בשיתוף yume design
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully