וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל כהן מציגה: שיטת ניקוי רעלים ב- 4 ימים בלבד, שתעזור לך לרדת בין 1-3 קילו, מבלי לסבול

בשיתוף מזל כהן

2.12.2020 / 9:25

אחרי שעברה משבר בעקבות מחלה בה לקתה פיתחה מזל כהן שיטת ניקוי רעלים שעוזרת למי שמעוניינת בכך לרדת במשקל ללא סבל מיותר

מזל כהן. מיקי סויסה,
מזל כהן/מיקי סויסה

מזל כהן משתפת אותנו במשבר נפשי שחוותה ב- 2014 לאחר שעלתה 20 קילו ב-3 חודשים בעקבות מחלת כבד שהתפרצה בגופה. היא החלה לקחת כדורים לתפקודי כבד ובמקביל ניסתה כל דיאטה אפשרית לירידה במשקל, ותמיד תהתה איך כל פעם מחדש היא מאבדת את עצמה ונופלת לאכילה חסרת גבולות. התחושה היא כאילו מישהי אחרת השתלטה עליה ולקחה לה את זכות הבחירה. היא הבינה שאין סיכוי שהיא תצליח לרדת במשקל ולשמור עליו כל עוד היא לא תלמד לשלוט באכילה שלה. מזל החליטה לא לוותר ולמצוא את הדרך שלה להצליח!

אין ספק שהנושא של "דיאטת ניקוי רעלים" הוא נושא חם ומעסיק את כולנו, במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה שרובנו יושבים בבית ורק מחפשים את הריגוש הבא שלרוב בא לידי ביטוי בעוד שוקולד לפה או איזו פיצה טובה… כמה ימים אחרי מתחילים לשים לב לקפיצה במשקל ולוקחים החלטה "מראשון דיאטה!". כשרעבים אז מנשנשים קצת ירקות, אוכלים פחות פסטה מאתמול, במקביל מנסים לשלב קצת ארוחות ביניים כדי לא לאכול שטויות במהלך היום. בקיצור מה שכולם מכירים. אך עדיין לא רואים תוצאות.

המנטורית המצליחה מזל כהן באה לשפוך זהב ולספר לנו כיצד עושים זאת כמו שצריך. לא עוד דיאטת ניקוי רעלים כושלת ומעיקה אלא תכנית ייחודית שמאפשרת לכולם לבצע אותה.

"אנחנו זה מה שאנחנו אוכלות"

"הגוף שלנו בנוי ממערכות: מערכת העיכול, מערכת השרירים, מערכת הנשימה, מערכת הדם וכו'. בכל מערכת יש מספר איברים, לדוגמא: מערכת העיכול שמשחקת תפקיד מאוד חזק בדיאטה. יש לנו את האיברים הבולטים שזה הפה, הוושט, הקיבה וכו'. בכל איבר יש מספר רקמות שבעצם יוצרות את האיבר עצמו ובכל רקמה יש מספר תאים. התא זה ההרכב האחרון בגוף שלנו, כל האיברים שלנו עשויים מתאים. תאי הגוף שלנו עשויים מהמזון שאנחנו אוכלות ולכן אנחנו 'מזון מהלך'- מה שהביא אותי למסקנה שאנחנו עשויות ממזון!

"מסתבר שרובנו יודעות ממש מעט על הגוף שלנו. תראי איזה אבסורד זה, אנחנו משקיעות כל כך הרבה בבית שאנחנו גרות בו, מנקות, קונות ומתחזקות. אבל מה עם הבית הזה שאת חיה איתו יום יום? הבית שאיתך לכל חייך! הבית היחידי שבחיים שלא תוכלי להחליף."

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

מה את מגדירה כ"טעות נפוצה"?

"תראי, זה מאוד פשוט. אנחנו חיים בעידן שבו האוכל התעשייתי והמעובד שולט. הרבה יותר קל, זמין ומהיר, לאכול אוכל תעשייתי ומעובד. כפי שכבר הבנו קודם לכן אנחנו זה מה שאנחנו אוכלות ואין לנו מושג כמה זה עולה לנו ביוקר. הנקודה היא שרוב בני אדם אוכלים אוכל מעובד שאין להם מושג כמה זה משפיע על הגוף שלהם. אני אסביר, כשנכנסים לגוף שלנו כימיקלים ורעלים, הגוף יוצא מאיזון וכדי לאזן את עצמו חזרה הוא משתמש במאגרים חיוניים כמו סידן וברזל. כלומר לא רק שלא הרווחנו אלא שילמנו על זה ביוקר.

"ממש כמו שיש לנו מינוס בחשבון הבנק, מישהו צריך לשלם את המינוס ובמקרה שלנו, זה הגוף שלנו שמשלם. הגוף לא בנוי לפרק את המזון הזה מבחינה כימית. לכן נוצרת המון פסולת רעילה בתוך הגוף, שהגוף לא מצליח לפנות החוצה, מכיוון שיש יותר מידי פסולת ולגוף יש כמות מוגבלת של אנרגיה לפינוי פסולת ורעלים מגופנו. בעקבות זה הגוף נשחק ומזדקן מהר יותר. אנחנו עולות במשקל, האנרגיה יורדת, מחלות מתפתחות והגוף פשוט מתעייף. לכן בסדנאות הניקוי שלנו שמים דגש על מזון טבעי ואמיתי, ואל תדאגי - יש הרבה אוכל בריא שהוא טעים ומשביע".

מזל מצליחה לבלבל אותי ומוסיפה "כי אם את חושבת שלאכול אוכל בריא זה מספיק כדי להחזיר את הגוף לאיזון ולשרוף שומן - זו טעות. 'דיאטת בריאות' לא תעבוד כאן, כך שצירופי המזון בצלחת שלך צריכים להיות מדויקים על מנת שתהיי שבעה ורגועה ושהניקוי יעבוד."

לחצי כאן לכל הפרטים המלאים על סדנת הניקוי של מזל כהן>>

מזל כהן. יח"צ,
מזל כהן/יח"צ

אז מה באמת מיוחד בסדנת ניקוי הרעלים שלך?

"הסוד הוא בתפריט הניקוי שלנו - התפריט כולל פחמימות, שומנים וחלבונים מן הצומח. חשוב לי לציין שלאכול אורז, אגוזים וירקות, זו לא הנקודה. זו ממש נוסחה של מזונות מדויקים שמעל הכל יגרמו לך שובע לאורך היום וזו הסיבה למה נשים מופתעות מרמת השובע בסדנה. מעבר לכך שהמאכלים עשירים בכל מה שהגוף צריך: ויטמנים, מינרלים,פיטוכימקלים, נוטריינטיים נוגדי חמצון ועוד. כל העושר תזונתי שנכניס לגוף שלנו זה הדלק שיעזור לגוף לפנות רעלים ולשרוף שומן בקצב היסטרי. וכך הניקוי יצליח אפילו יותר מניקוי קיצוני. לכן אין צורך לעשות ניקוי קיצוני, כך שלמה לסבול אם לא צריך? כל כך הרבה נשים שהתנסו בניקוי קיצוני לפני שהגיעו אלינו, דיווחו שהשיטה שלנו פשוט גאונית! ואני לגמרי מסכימה איתן, אני בעצמי עושה כל חודש ניקוי בשיטה שלנו".

"לדוגמא, קינואה שמככבת הרבה בסדנאות הניקוי שלנו, תראי מה יש ב100 גרם קינואה :

40% מהצריכה המומלצת היומית לחלבון
21% מהצריכה המומלצת היומית לסיבים תזונתיים
46% מהצריכה המומלצת היומית של חומצה פולית
17% מהצריכה המומלצת היומית של ויטמין E

ושימי לב בקינואה יש 57% מהצריכה המומלצת היומית של ברזל! פשוט מטורף! ולמי שלוקחת תוסף מגנזיום- בבקשה: בקינואה יש 42% מהצריכה המומלצת היומית של מגנזיום! ולכל אלו שסובלות מנשירת שיער שימי לב בקינואה יש 28% מהצריכה המומלצת היומית של אבץ!

זה יפה כל כך! כמה עושר תזונתי יש במזון אחד צמחי.

וזו הסיבה העקרית למה הניקויים שלנו כל כך מצליחים ועוזרים לנשים לרדת בין קילו ל-3 קילוגרמים ב- ארבעה ימים!"

מזל מדגישה: "זה חייב להיות פשוט, קל ומהיר- אחרת את תתייאשי"

לחצי כאן לכל הפרטים המלאים על סדנת הניקוי של מזל כהן>>

מזל כהן. יח"צ,
מזל כהן/יח"צ

נשמע מדהים! איך זה בעצם עובד?

"זוהי סדנה בת 4 ימים וזהו בה אני נמצאת איתך לאורך כל הדרך. את מקבלת תפריט מדויק עם רשימת קניות, קיימת תמיכה בימי הניקוי שזה בעצם אחד הדברים הכי חשובים להצלחה בתהליך, לכן יצרתי מערך תמיכה יוצא דופן שכל ניקוי מוכיח את עצמו! כשאת מצטרפת לסדנת הניקוי, את מקבלת גישה לקבוצת פייסבוק שאליה מצטרפות כל הרשומות לניקוי, במהלך הניקוי אני עולה כל יום ללייב מחזק ומעצים, בנוסף בתוך הקבוצה אני והצוות שלי עונות על כל השאלות שלך, את לא לבד, אנחנו איתך יד ביד".

כמה סדנה כזאת עולה?

את הולכת להיות ממש מופתעת, סדנאות הניקוי שלנו נעות בין 49-89 שקל. כדי שכסף לא יהווה כאן מחסום, אני רוצה אותך איתנו, חד וחלק.

לחצי כאן לכל הפרטים המלאים על סדנת הניקוי של מזל כהן>>

דברים שתרצי להוסיף לסיום?

"עולם ניקוי הרעלים מוצף מכל הכיוונים, ואין ספק שכל אחת צריכה למצוא את המסלול שיאפשר לה לנצל אותו בדרך המקסימלית. אין יותר מידי להוסיף פרט לכך שאם קראת עד לכאן, אני מבינה שאת רוצה לשרוף שומן ולהשיג גוף במשקל מאוזן שטוב לך בו, אשמח לראות אותך בסדנא הבאה שלנו, סדנת ניקוי בעלות סמלית של כמה עשרות שקלים ואת בפנים".


קבלו קורס בחינם לניקוי רעלים! מעל 15 שיעורים בוידאו שיתנו לך את כל המידע החשוב!

מזל כהן. יח"צ,
מזל כהן/יח"צ
בשיתוף מזל כהן
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully