וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס קונדיטוריה בישראל לומדים אצל אסטלה, בית הספר המוביל בתחום

בשיתוף אסטלה

6.12.2020 / 9:33

אסטלה מוכרת בבתינו בזכות השתתפותה בבייק אוף כשופטת ומעוד תוכניות טלוויזיה. בית הספר שהקימה ב-2003 מוכר בעולם כאחד המוסדות המובילים בתחום. כיתות אומן קטנות, יחס אישי, התנסויות בלי סוף ועוד - הופכים את הלימודים לחוויה אחרת. שווה להכיר

חלק מתוצרי הקורס. כיתות קטנות ויחס אישי. אסטלה,
חלק מתוצרי הקורס. כיתות קטנות ויחס אישי/אסטלה

מי שמחפש קורס קונדיטוריה בארץ, ימצא בנקל כמה בתי ספר ללימודי קונדיטוריה שמאפשרים זאת. אבל למי ששואף ממש לעסוק בתחום, ורוצה תעודת קורס קונדיטוריה בינלאומית שמוכרת בכול העולם, ולצאת קונדיטור אמיתי, יצירתי ויצרני - יצטרך ללמוד את המקצוע באסטלה ((Estella, בית הספר היחיד בישראל שמומחה בתחום לימודי הקונדיטוריה.

את בית הספר הקימה אסטלה, שמוכרת לרובנו מתוכניותיה בטלוויזיה, בראשן השתתפותה כשופטת בתוכנית בייק אוף ישראל. אסטלה בוגרת בית הספר הגבוה לקולינריה בצרפת, קורדון בלו, שם סיימה בהצטיינות. את כול הידע שצברה, היא מעבירה יחד עם צוות מומחים לתלמידים שלה. מדובר בכיתות אומן קטנות יחסית (מצוין לקורונה), בהן לאורך 90% לפחות מהשיעור חווים את עבודת הקונדיטוריה. אם כך, לא פלא שמבית הספר יצאו כמה מהקונדיטורים המובילים בישראל, ביניהם קרן קדוש מקונדיטוריית קדוש המפורסמת בירושלים, אור שפיץ הידועה בוגרת לימודי קונדיטוריה באסטלה, אדווה פלג הקונדיטורית הראשית של קבוצת מאיר אדוני, עופר בן נתן שמייצר את הקינוחים למחלקת העסקים של אל על, אלון טל, עם מאפיית השמרים המצליחה ועוד רבים טובים.

מוכרת מבייק אוף ישראל. אסטלה. אסטלה,
מוכרת מבייק אוף ישראל. אסטלה/אסטלה

בית הספר ללימודי קונדיטוריה, שהוקם אי שם ב-2003 במרכז גבעת שמואל, גדל עם השנים והתרחב, עד שהכיתות בגבעת שמואל כבר לא הספיקו ובית הספר עבר לתל אביב. במקום יש חמש כיתות שפועלות פעמיים ביום מימים ראשון עד חמישי, וכמובן גם בשישי בבוקר. מעל ל-12 אלף בוגרים יש לבית הספר, שמוציא מדי שנה עוד 800 מומחים לשוק העבודה בישראל, שכמהה למומחים בתחום הקונדיטוריה.

בריאיון עם מנהל המכירות של בית הספר, אור משה, הוא מספר על יתרונותיו העצומים של המוסד: "קודם כול, חשוב לציין כי שיטת הלימוד היא מעשית - לא יושבים ולומדים תיאוריה כמעט, אלא מתנסים כול הזמן. רוב השיעור מוקדם לעבודה והתנסות. המורים לא יעמדו מול התלמידים וידגימו, אלא יעשו את העבודה יחד עם התלמידים, כדי שייצברו ניסיון פרקטי. לכן השיעור גם מאוד קשה מבחינה פיזית וקוגנטיבית, צריך להתאמץ. המטרה של בית הספר היא לפתח קונדיטורים יצירתיים, כך שיוכלו לפתח לעצמם ליין משלהם, עם כול הידע הנדרש. בנוסף, כמובן, יש יחס אישי לכול תלמיד ותלמיד. אנחנו לא פותחים קורסי ענק כדי להתעשר. זה בעצם כיתות אומן, שכול אחד ואחד יקבל את תשומת הלב הדרושה לו", מסביר אור.

צוות ההוראה מגוון מאוד, כפי שמספר אור. "כל המורים בבית הספר הם בוגרים שלנו משנים עברו. במרוצת הזמן הקימו קונדיטוריית, פיתחו וניהלו אותן - ובעצם אסטלה עשתה להם את ההסבה מקונדיטורים להוראת התחום. זה חשוב לאסטלה שלא יהיו רק אנשי מקצוע מעולים בתחומם, אלא גם ידעו להעביר את החומר בצורה הטובה ביותר.

"בין המורים ניתן למצוא מהנדסי מזון שילמדו אותך לדוגמה איך להוציא גלוטן ממתכון, לצד זאת המרצים התזונאים ילמדו איך להחליף את הסוכר בתחליפים לדוגמה ועוד. זה מתקשר עם ההחלטה של אסטלה להפוך אותך לאיש מקצוע יצירתי וחושב - שיודע להתמודד עם כול סיטואציה בתחום הקונדיטוריה, שלא תהיה מופתע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המטרה - לפתח קונדיטורים יצירתיים. תלמידים בכיתת אומן. אסטלה,
המטרה - לפתח קונדיטורים יצירתיים. תלמידים בכיתת אומן/אסטלה

ומה סגנון התלמידים שלכם? מי מגיע ללמוד?

"קהל התלמידים שלנו מאוד הטרוגני. מחברה צעירים לפני או אחרי צבא עד פנסיונרים שרוצים הכנסה נוספת מהבית. גם מורות שסיימו לימודי קונדיטוריה אצלנו כדי לעשות השלמת הכנסה. בגדול, אנשים שרוצים הכנסה נוספת מגיעים אלינו, הסבה מקצועית, לפתוח עסק, שאוהבים את עולם הקולינריה ורוצים את ההתמחות בקונדיטוריה".

אור מספר כי הוא ממשיך לעקוב אחר הבוגרים, שמסבים לבית ספר גאווה גדולה מאוד. "כמנהל המכירות אני עוקב אחרי כמעט כול הבוגרים שלנו ורואה שרובם עובדים ומתפרנסים מקונדיטוריה. יש אנשים שזו הפרנסה העיקרית שלהם, וזה מהמם".

לבית הספר שלושה מסלולים ללימוד קונדיטוריה, שמותאמים לפי קהל היעד. המשותף לכולם הוא שהסילבוס כולל את כול עולם הקונדיטוריה, מהקלאסית (בצקים, קרמים, מוסים, שוקולד, מרנג ועוד) דרך המודרנית (כולל עוגות הראווה, הפטיסירים) ועד כול סוגי הבצק.

בקורס קונדיטוריה לומדים גם לייצר פרלינים. מגיעים אלינו להסבה מקצועית. אסטלה,
בקורס קונדיטוריה לומדים גם לייצר פרלינים. מגיעים אלינו להסבה מקצועית/אסטלה

מסלולי הקורסים:

1. קורס קונדיטוריה רב תחומי - הקורס הבסיסי, מתקיים פעם בשבוע.

2. קורס קונדיטוריה רב תחומי מורחב - מתקיים פעמיים בשבוע, הרבה יותר פרקטי. "מיועד לאנשים שממש מבקשים להפוך את הקונדיטוריה לעסק משגשג עם כמות הזמנות מאוד גדולה", אומר אור. "התרגול הוא פי שניים עד שלושה מהפרקטיקה בקורס קונדיטוריה הרב תחומי".

3. הבינלאומי - גם פעמיים בשבוע, אך בנוסף למה שמקבלים בקורס המורחב, כחלק מהקורס טסים לצרפת ל'פרפיניאן', בית ספר של אוליביה בז'אר, יחד עם אסטלה. מדובר בנסיעה לימודית הכוללת עבודה והתנסות. "בנוסף מגיעים שני מורים בינלאומיים לקורס, אחד מהאקדמיה הבלגית לשוקולד, שמכשיר את התלמידים לייצור פרלינים מאוד מתקדמים, ומגיע מאסטר בקר (מומחה באפייה) מגרמניה, שמכשיר את התלמידים על לחמים אירופים מאוד מתקדמים", אור מספר. בסוף הקורס מקבלים תעודה בינלאומית שתקפה ומוכרת בעולם.

פרטי התקשרות

לאתר הבית של אסטלה כיתת אומן ללימודי קונדיטוריה, לחצו כאן

כתובת: הכישור 4 תל אביב

כתבו לנו office@estella.co.il

למידע על לימודים or@estella.co.il

טלפון: 03-5329381

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

בשיתוף אסטלה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully