וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינג'ה בכושר, בכוח ובגלים

בשיתוף שלו יפרח

7.12.2020 / 8:29

שלו יפרח, צעיר בן 27, מתחרה "נינג'ה ישראל", הוא הבעלים של שני סטודיו בוטיק לאימוני כושר וכוח, בבאר גנים ובגבעתי ובית ספר לגלישת גלים המעניק שיעורים לילדים מגיל 5 ומעלה בשיעורים פרטיים וקבוצתיים. יפרח: "האווירה בסטודיו מאוד משפחתית וחמה"

שלו יפרח. יח"צ,
שלו יפרח/יח"צ

תקופה ארוכה שאנחנו שומעים על שלו יפרח, בחור צעיר, רק בן 27, שמוכר מאוד באזור הדרום כגורו כושר גופני ואימוני כוח. הסתקרנו, הגענו לבדוק. הדבר הראשון שבלט לעינינו כשהגענו לפגוש את יפרח בסטודיו במושב באר גנים, היה האנרגיה המטורפת אותה מעבירים המאמנים למתאמנים, אנרגיה אשר ממש גורמת להרגשה של חשמל זורם באוויר. הדבר השני שבלט לעיננו היה האווירה המשפחתית והקשר האישי והחם שבין המאמנים ובראשם יפרח, למתאמנים. יפרח מספר כי הוא וצוות המאמנים שעובד תחתיו הפכו להיות לחלק מבני המשפחה של המתאמנים והם מעורבים בקורה אותם.

יפרח, המתמחה במקצועות הנינג'ה וגלישת גלים, סיפר לנו שכבר בתור ילד הרבה להתאמן ולעשות כושר גופני ובגיל 18, לאחר עיסוק רב באימוני כושר וכוח, החליט לעבור הכשרה כמאמן כושר גופני ב"בית הספר למקצועות הספורט" בתל אביב. לאחר שירותו הצבאי, אותו עשה כמאמן כושר בבסיס חיל האוויר בנבטים, החליט יפרח כי מה שטוב לטייסים וחיילי חיל האוויר, טוב גם לשכניו, תושבי הדרום ופתח את הסטודיו הראשון במושב באר גנים, הנמצא ליד אשדוד. בעקבות ההצלחה הרבה לה זכה הסטודיו בבאר גנים, ובעקבות בקשות חוזרות ונשנות מציבור הלקוחות, פתח לפני שנה את הסטודיו השני במושב גבעתי.

סטודיו שלו יפרח. יח"צ,
סטודיו שלו יפרח/יח"צ

שני הסטודיואים של שלו יפרח מאובזרים בכל הציוד הדרוש על מנת להעביר אימוני כושר ושיעורי התעמלות, כוח וספורט. הציוד כולל משקולות, מכשירי כוח ומכשירים פונקציונאליים. יחד עם יפרח עובדים בסטודיו חמישה מאמנים, אשר עברו הכשרה כמאמני כושר עם התמחויות מיוחדות אותן הם מלמדים בסטודיו. צוות המאמנים מעבירים שיעורי פילאטיס מזרן, אימוני כוח, אירובי, משקולות ואימונים פונקציונאליים. שני הסטודיואים פתוחים 6 ימים בשבוע, בין ראשון לשישי, החל מ-07:00 בבוקר, אז מגיעים המתאמנים לאימוני בוקר הנערכים בקבוצות של שישה עד שמונה מתאמנים או למעוניינים בכך: אימון כושר פרטי. האימונים נמשכים לאורך כל היום רצוף עד 22:00 בערב וכך, אומר יפרח: "כל אחד יכול למצוא לעצמו את הזמן המתאים לו ולהגיע לאימון כושר, בין אם לבד או בקבוצה, ולהשתלב באחד ממגוון האימונים אותם אנו מעניקים, כשיעורי פילאטיס, אימוני כוח, אימון פונקציונאלי ועוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלו יפרח בנינגה ישראל. יח"צ,
שלו יפרח בנינג'ה ישראל/יח"צ

המתאמנים בסטודיו נהנים גם מייעוץ תזונתי אישי ובניית תפריט תזונתי המותאם לכל אחד באופן אישי. את התפריט בונה יפרח, אשר עבר קורס המסמיך אותו כיועץ תזונה, יחד עם יועצת תזונה העובדת עם הסטודיו.

יפרח מספר כי גם בזמן הקורונה, הוא וצוותו ממשיכים בשגרת האימונים ועורכים את האימונים בחוץ, באוויר הפתוח, וזאת בכדי לא לפגוע בשגרת האימון וההרגלים של המתאמנים הרבים שבסטודיו.

עוד מוסיף יפרח ואומר כי כמאמן כושר, המתמחה בכושר גופני ומקצועות הנינג'ה, הוא לקח חלק בשתי עונות של תכנית הטלוויזיה האהובה והנצפית - "נינג'ה ישראל". בעונה הראשונה הגיע שלו לחצי הגמר היוקרתי ולאחר מכן לקח חלק גם בעונה השלישית של התכנית.

בנוסף לשני הסטודיואים אשר בבעלותו של יפרח, הוא גם מפעיל בית ספר לגלישת גלים "גלין", הפעיל בעיקר בחודשי הקיץ. בית ספר זה מקנה את מקצועות גלישת הגלים לילדים מגיל 5 ומעלה וכמובן גם למבוגרים המעוניינים להתמודד וליהנות מספורט ייחודי זה. השיעורים בבית הספר "גלין" ניתנים בקבוצות או באופן פרטני לכל תלמיד שמעוניין בנפרד.

תלמידי בית הספר לגלישה  גלין עם המדריכים. יח"צ,
תלמידי בית הספר לגלישה גלין עם המדריכים/יח"צ

לסיכום, אומר יפרח: "חיינו מאוד לחוצים ומלאים במתח וחרדה. ספורט מאוד מקל ומוריד לחץ ולכן מאוד חשוב שכל אחד יתאמן ויעשה אימוני כושר או ספורט המתאים לו. אני מזמין את האנשים להגיע ולקחת חלק באימוני כושר, כוח, או גלישת גלים. שכל אחד ימצא לעצמו את התחום המעניין אותו בספורט ויתאמן בו. הוא ירגיש איך חייו משתפרים ונעשים יותר טובים ונעימים".

פרטים ליצירת קשר

שלו יפרח - סטודיו בוטיק לאימונים

באר גנים, דרך הים 21

מושב גבעתי, משק 75

טלפון: 050-4442871

לשליחת דוא"ל, לחצו כאן

לדף הפייסבוק, לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

בשיתוף שלו יפרח
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully