וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך להתפשר: בגדי תינוקות בהחלט מומלץ לקנות ב"צ'לסי"

בשיתוף צ'לסי בגדי תינוקות

7.12.2020 / 9:21

החנות האינטרנטית המשפחתית המצליחה מציעה מבחר מרשים של כל פריטי הלבוש הדרושים לפעוטות בגילאי אפס עד שנתיים. הבגדים מסופקים בעיקר מישראל, מתוך אידיאולוגיה. והעיצובים? יותר עדינים וחלקים, כי זה הפך להיות הטעם הישראלי של אמהות. אז אם יש לכם ילדים חשוב שתכירו!

חלק מהמגוון העצום בחנות. צ'לסי. צ'לסי בגדי תינוקות,
חלק מהמגוון העצום בחנות. צ'לסי/צ'לסי בגדי תינוקות

על המשק בישראל הוטל ב-2020 סגר בחודשים מרץ, אפריל ומאי בחלקו, מה שהביא לירידה משמעותית בשיעור ההכנסות של חנויות הרחוב - אך מאידך יצר צמיחה אדירה בביקוש לקניות באונליין. אולם, בעוד המגמה הזו משתקפת בדוחות של קמעונאיות המזון והאופנה המובילות, עבור מרביתן הגידול במכירות מתבטא אומנם במאות אחוזים אך בפועל מדובר עדיין בפעילות לא מהותית, שכן היא מהווה נתח קטן מסך המכירות שלהן. כך, שהמרוויחות הגדולות מהתמורות שחלו במשק הן אלו שהיו מושקעות כל כולן בתחום האונליין. אחת מהן היא "צ'לסי בגדי תינוקות", שגם לפני תקופת הקורונה הייתה בעלייה מרשימה, רשמה זינוק משמעותי עוד יותר בתקופת הקורונה.

בכל מה קשור להתאמה לתקופה המודרנית נדמה שהחברה מהווה מודל מנצח. היא הוקמה כעסק משפחתי ב-2010 כייבוא מותגים מארה"ב, כמו צ'ילדרנס פלייס וגרבר, שאותם מכרו בירידי פופאפ בקניונים, עוד לפני אבולוציית האינטרנט - והיו לחלוצים בתחום מכירת בגדי תינוקות, שעד אז לא כמעט שלא היה קיים בישראל. ב-2012 החליטו בני הזוג לייסד חנות אינטרנט, שהפכה אותם שוב לסנונית הראשונה לתרבות הצריכה האינטרנטית. "במשך שנים היינו מוכרים רק מותגים אמריקאיים, ולפני 4 שנים התחלנו למכור בעיקר תוצרת כחול לבן, כדי לקדם את התעשייה הישראלית מתוך אידאולוגיה".

עוד מהמגוון, הפעם  של האוברלים. "מה שמעניין זה איכות הבד". צ'לסי בגדי תינוקות,
עוד מהמגוון, הפעם של האוברלים. "מה שמעניין זה איכות הבד"/צ'לסי בגדי תינוקות

למרות הרושם שיוצר התנהלות בממשק אינטרנטי, בצ'לסי זמינים לייעוץ והכוונה של התאמת בגדים כמו חנות בגדים רגילה, רק באינטרנט. "יכולנו מן הסתם להיות חנות רחוב אבל בחרנו בלהיות חנות אונליין כי יש לנו יותר רכישות וזה יותר נוח לאם הישראלית, וזה גם העתיד וההווה של התחום", הם מוסיפים. מביקור שערכנו במחסני החברה בנס ציונה ניתן לעמוד על ההקפדה להעניק חוויות השירות הגבוהה והמאמץ להרחיב את הסנכרון לתינוק הישראלי, שבא לידי ביטוי באיכות טובה של בגדים, ובייסקים שהם לא מדי מקושקשים אלא יותר עדינים ולרוב 100% כותנה.

בנוסף, בחברה עושים מבחני איכות לכל מוצר שנכנס למחסני החברה. "הדבר הכמעט יחיד שמעניין את האמהות זה איכות הבד: 100% כותנה שלא יתכווץ, ושיישאר לאורך זמן כך שאפשר יהיה להעביר אותם לילד הבא, כי בגדי תינוקות זה משהו מאוד זמני ולטווח קצר". המבדק נעשה בין היתר באמצעות 20 כביסות, שבוחנים את תוחלת החיים של הבד.

המוצרים מיועדים לגילאי ניובורן עד שנתיים בלבד, והן נחשבים למעודכנים ביותר לצרכן הישראלי. ברוב בגדי התינוקות שלהם ניתן למצוא בגדי גוף, אוברולים לתינוקות, רגליות לתינוקות, אקססוריז ועוד.

"בדרך כלל המידות האמריקאיות לא מותאמות לתינוק הישראלי, כך ש-0-3 אמריקאי עשוי להספיק רק לחודש אחד, ואצלנו זה ממש מתאים מגיל 0 עד 3 חודשים", הבהירו בחברה. הבחנה זו יוצרת למעשה בידול מהמתחרות, שהעובדה שהן מספקות שירות גם לבני נוער הן בעוכריהן. נראה שלהרבה חנויות יש במידה מסוימת בעיה של מיקוד, הן מוכרות עד גיל 9, ואילו צ'לסי מתמקדים נטו ב-0 עד שנתיים, משום שהחל מגיל שנתיים זה פחות תינוקות ויותר קטגוריה אחרת - של בגדי ילדים. עובדה זו מביאה את החברה שב-90% מהמקרים יש לה יותר מגוון מכולם, נוסף לכוח לנהל מלאי שוטף שנובע מהקשבה מוגברת לצרכי הלקוחות, "דווקא בגלל שאנחנו יותר קטנים מכל הרשתות".

אולם, גולת הכותרת שבחברה גאים בה הוא הפלטפורמה שהם מעניקים לנזקקים. "חוץ מזה שאנחנו חברה עיסקית, אנחנו משמשים פלטפורמה לאמהות נזקקות בכל רחבי הארץ ובפריפריות, באמצעות גישור בין תורמים, נוסף לזה שאנחנו תורמים מעצמנו או מכוונים תורמים להיכן לתרום את המוצרים לנזקקים". לדברי הזוג, "במקרים רבים יצא שאמא הגיעה אלינו ונזכרה שיש לה בגדים בבית שהיא לא צריכה והיא מביאה אותם אלינו ואנחנו יוצרים שידוך במשפחה שזקוקה לאותם מוצרים".

"ככל שאנחנו גדלים יותר, כך כמות הפניות מאמהות נזקקות גובר, שכן כך הן מכירות אותנו ונעזרות בנו ואנחנו מצליחים לעזור ליותר ויותר אמהות נזקקות". "תמיד נהווה ערך במובן של כחול לבן וגם לעזור לנזקקות. אנחנו ייחודיים בעזרה הזו כחנות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כיום יש מחסן גם בנס ציונה. "הצמיחה מתבטאת במספר הצרכנים. בצלסי עובדים עם מספר ספקים". צ'לסי בגדי תינוקות,
כיום יש מחסן גם בנס ציונה. "הצמיחה מתבטאת במספר הצרכנים. בצלסי עובדים עם מספר ספקים"/צ'לסי בגדי תינוקות

החברה צמחה רבות בשנתיים האחרונות, כך שאם עד לפני 4 שנים היה מחסן רק בגבעתיים, כיום יש גם בנס ציונה. הצמיחה מתבטאת במספר הצרכנים, שבאים בשיווק של מפה לאוזן, לצד הכרה ציבורית. "אמהות יבכרו אותנו על פני רשתות ענק כמו שילב או קסטרו קידס, גם בגלל המחירים שזולים משמעותית מהן וגם בגלל הערך מוסף שכולל את התרומה לנזקקים". בנוסף, הקמעוניות עובדים בדרך כלל עם ספק אחד, בעוד צ'לסי עם שורת ספקים, מה שמאפשר לה לספק את המחיר הנמוך ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.

לבעלי צ'לסי יש גם תוכניות לעתיד, שכוללות הקמה של מרלוג ענק, שיאחד בין המחסנים שפרוסים ברחבי הארץ באופן שיאפשר להם לספק מבחינה לוגיסטית כמויות רבות יותר של קטגוריות. "אם היום אנחנו מספקים תוך שלושה ימים, אז בעתיד נוכל לספק תוך יום עסקים", הם מוסיפים, אך מדגישים שאין להם שום כוונה למכור בעתיד גם בגדי ילדים, אלא "רק שיותר קהל יכיר אותנו ולצמוח מעסק משפחתי לחנות אונליין ענק".

בצ'לסי תמצאו משלוחים לכל הארץ, כולל אילת, והם מאוד מהירים. מדיניות ההחלפות והחזרות נחשבת לגמישה ונוחה, דרך האתר עצמו. בין הפריטים שנמכרים בחנות הם בגדי גוף, אוברולים, רגליות, חליפות (מעבר או פוטר), אקססוריז - גרבי תינוקות, חיתולי טטרה, נעלי טרום הליכה, סינרים לתינוק, שמיכות ומגבות לתינוקות ועוד.

לוגו. צ'לסי בגדי תינוקות,
צ'לסי בגדי תינוקות/צ'לסי בגדי תינוקות

פרטים ליצירת קשר:

לאתר החברה וביצוע הזמנות, לחצו כאן

לעמוד בגדי הגוף, לחצו כאן

לעמוד אוברולים לתינוקות, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

טלפון - 077-531-1921

בשיתוף צ'לסי בגדי תינוקות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully