וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשמן טפטים גאה להכריז: הטפטים חזרו לאופנה ובגדול

בשיתוף דויטשמן טפטים

9.12.2020 / 11:00

דויטשמן טפטים גאה ושמחה להיות החברת הטפטים שהצליחה תוך זמן קצר יחסית להכניס ולשנות מחדש את המודעות עיצוב הפנים ועיצוב הבית בישראל בתחום הטפטים

דויטשמן טפטים. יח"צ,
דויטשמן טפטים/יח"צ

טפטים זה לא מה שהיה בעבר. נכון שבשנות השישים והשבעים הטפטים היו "שם דבר" בארץ בתחום העיצוב, אך בתחילת שנות השמונים נושא הטפטים בישראל הלך ונעלם עד לכמעט שלא השתמשו בטפטים כלל בתחום העיצוב. הצבע וסגנון השפריץ האקרילי הם אלו שתפסו את מקום הטפטים בתחום העיצוב הבית.

אך בתחילת שנות 2000 ובסוף שנות התשעים הטפטים עשו שינוי וחזרו שוב לחיי העיצוב הישראלי.
הטפטים חזרו עם טקסטורות, צבעים, מרקמים מיוחדים ועיצובים שלא נראו קודם לכן. עם טכנולוגיה מהפכנית והחדשה של גב הטפט שניתן להוריד בקלות מהקיר (לא כמו שהיה בעבר) ללא צורך במאמץ רב, כדי להסיר את הטפט. עד כדי כך אפשר לעבור דירה עם הטפטים שלכם זאת בהנחה שיש לכם את אותן המידות בבית החדש.

בעבר בשנות השבעים, אכן אחת הבעיות שהיו לטפטים זה, שלא היה ניתן להוריד אותם מהקיר. פעמים רבות היה צריך לעשות שפכטל מחדש על הקיר לאחר ההורדה של הטפטים או אפילו לעשות שפכטל מחדש ישירות על הטפטים. החברות הגדולות והרציניות בעולם שינו את עולם הטפטים, הם הבינו את הבעיה וייצרו בסיס מיוחד לגב הטפט כך שאם הלקוחות ירצו בעתיד להסיר את הטפטים הם לא יצטרכו להתמודד עם הטפטים בצורה קשה, אלה יוכלו להוריד אותם בקלות מהקירות בלי צורך בפציעת הקירות או קריעת הטפטים.

דויטשמן טפטים. יח"צ,
דויטשמן טפטים/יח"צ

הטפטים איכותיים וברמה גבוהה מאוד

כמו שכבר ציינו "דויטשמן טפטים", הטפטים היום מיוצרים בצורה כזאת, שאם רוצים להחליף את הטפטים מהקיר ניתן להוריד אותם בצורה קלה ואפילו לקחת אותם איתכם לדירה החדשה ולהדביק אותם מהתחלה בלי שהאיכות הטפט תפגע. חשוב לנו בדויטשמן טפטים גם להגיד לכם או לציין שגם העיצובים והצבעים חשוב הטקסטורות תפסו מקום משמעותי בעולם הטפטים.

אם בעבר הלא רחוק הטפטים היו עשויים או מוכנים מנייר או שכבה אחת הטפטים היום עשויים יותר מחומר אחד או משתי שכבות ככה שאיכות הטפטים עולה משמעותית ממה שהיה נהוג לפני כ-30 שנה.
תחום עיצוב או העיצובים עם טפטים הוא נושא רחב ידים אנו נדון עלי ובעתיד בכתבה הבאה בינתיים אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו או לרשום בגוגל "דויטשמן טפטים" ולקרוא על כל מה שחדש בעיצובים המיוחדים שהטפטים מציעים היום.

בשיתוף דויטשמן טפטים
  • עוד באותו נושא:
  • טפטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully