וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוב הלקוחות שמזמינים באתר לא מגיעים לבדוק. אנשים סומכים עלינו"

בשיתוף רהיטי עטרת

9.12.2020 / 13:08

ברגישות אמנותית ובכישרון פנומנלי לעיצוב, האיטלקים נחשבים כמכתיבי מגמות עולמיים. גם בתחום עיצוב הרהיטים, נדמה שהעיצוב מבית היוצר של ארץ המגף מתווה את הסטנדרטים הגבוהים של העיצוב, שפירותיו הגיעו עד לרהיטי עטרת. את כל השפע הזה תוכלו למצוא במחירים שפויים

פינת אוכל יוקרתית בעיצוב איטלקי עשיר וייחודי. יח"צ,
פינת אוכל יוקרתית בעיצוב איטלקי עשיר וייחודי/יח"צ

בעידן שבו רבים מהעסקים בישראל ובעולם עוברים לממשק האינטרנטי, המוטו הוותיק של "רהיטי עטרת" - "לאפשר לכל לקוח, בכל רחבי המדינה, לרכוש ריהוט חדש לביתו מבלי לקום מהכורסה ובלי לפתוח תוכנית חיסכון" - כבר לא נשמע שחוק וחבוט. השימוש באתר אינטרנט המודרני והחדיש של החברה עוד עשוי להתברר כקל הרבה יותר מזה של אתר הבנק שלנו.

"עטרת אונליין" היא חנות האינטרנט של רהיטי עטרת הממוקמת באשדוד ובבעלות משפחת טביבי זה למעלה מ-40 שנה. החברה נחשבת לבעלת ותק רב וניסיון עשיר ביבוא ריהוט איכותי ממבחר מדינות בעולם - לרבות איטליה - מתוך תפיסה שלפיה לכל אדם צריכה להיות האפשרות לרכוש ריהוט איכותי, במחיר אטרקטיבי, וכן להימנע מפערי תיווך המייקרים את המוצר. מנהליה מציינים שהחברה גם חרתה על דגלה להביא ללקוחותיה את המוצרים הכי איכותיים בשוק, הטרנדים הכי חמים - במחירים שפויים. בעבר נסמכה החברה על 100% ייבוא מאירופה, וכיום חלק מהמוצרים מיובאים גם מסין.

מיטה זוגית מעוצבת עם כורסאת מסג ומערכת שמע דגם קומפורט נייט. יח"צ,
מיטה זוגית מעוצבת עם כורסאת מסג ומערכת שמע דגם קומפורט נייט/יח"צ

רהיטי עטרת מתמחים בענף הריהוט לבית הכולל חדרי שינה, פינות אוכל, חדרי ילדים, סלונים ומזנונים, לצד ריהוט איכותי ויוקרתי במיוחד לפי הזמנה. "לקוחות בדרך כלל מחפשים שילוב שכולל מוצר איכותי ומחיר הגיוני, וזה בדיוק תחום ההתמחות שלנו והיתרון שאנחנו מחזיקים בו על פני יותר מארבעה עשורים", אומר אורי טביבי, הבעלים והמייסד. "אפשר למצוא אצלנו גם ג'קוזי ומקלחונים, אבל בדרך כלל הקטגוריות הכי פופולריות הן חדרי שינה וחדרי ילדים". אורי גם חושף לנו שתמיד לקראת ראש השנה וחג הפסח קופצות המכירות של סלונים ופינות אוכל לפי 3 מהממוצע בכל השנה. "אם במהלך השנה סלונים זה 20% אז לקראת החגים זה מכפיל ולפעמים גם משלש את עצמו", הוא מוסיף.

לקוחות שיגיעו למשרדי החברה באשדוד יפגשו ביועצי העיצוב של החברה, שילוו אותם בבחירת הדגם והצבע של מערכת הישיבה הסלונית שמשרה אווירה עדכנית ונוחה במרחב החשוב ביותר בבית. בייעוץ יינתן דגש על התאמת מרקמים, ריפודים וצבעים להתאמת טון הבית בעזרת הגוונים החמימים ויצירת אווירה בבית של עומק ונראות אחידה. "כשלקוח מגיע אנחנו צריכים להבין בדיוק מה הוא מחפש והאם יש לו מגבלות מידה. רק אז מתחילים לעבוד על ההתאמה", מתאר אורי את התהליך. "למשל, אם מגיע לקוח עם שלושה ילדים אז אנחנו נציע לו מיטת קומתיים נפתחת. אם מגיע לקוח עם סלון קטן אז נתאים לו פינת ישיבה קטנה ונוחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיטת מכונית לילדים. יח"צ,
מיטת מכונית לילדים/יח"צ

היתרון של רהיטי עטרת נובע בראש ובראשונה ממה שהם מכנים "חיסכון בפערי תיווך", שכן לטענתם המוצרים במרבית החנויות בישראל מגיעים מ"יד שנייה או שלישית" של יבואנים, שכל אחד מהם מצליח לגזור קופון על הלקוחות, מה שמייקר את העלויות - אפילו ביבוא מהתעשייה המקומית. היתרון השני נעוץ בהיצע הרחב. "אם אתה רוכש כחול לבן אז אופי ההיצע שלך ללקוחות מן הסתם יהיה מצומצם משמעותית, בעוד שבייבוא חוץ ההיצע הוא ענק לבלתי ניתן לשיעור, כך שמה שלא תצליח לראות ברוב מובהק של החנויות אתה תמצא אצלינו, משום שאנחנו עובדים עם למעלה מ-100 יצרנים". בנוסף, בחברה מבטיחים אספקה מהיום למחר. "למשל, אם יש לנו באתר האינטרנט 100 מיטות, אז לפחות 70 מהם כבר נמצאים במלאי. אם זה לא במלאי ודורש הזמנה, המוצר יסופק בתוך 25 עד 60 ימים".

לדברי אורי, לפחות 60% מההזמנות בתקופה זו נעשות באונליין, ובחלק מהמקרים בטלפון. "רוב הלקוחות לא מגיעים לבדוק את איכות המוצרים כי הם יודעים בדיוק במה מדובר וסומכים עלינו".

ברהיטי עטרת תמצאו ריהוט איטלקי מלכותי או מודרני לבית, למשרד או לכל מקום שתרצו לתת בו את הטאצ' שלכם. ריהוט איטלקי משתלב באופן מושלם בכל חלל גדול או קטן, שילוב של ספה מלכותית מבד איכותי ושילוב של עץ מלא, יחד עם שידות וינטאז' יוקרתיות מעץ מלא בשילוב זכוכית וידיות מעוטרות.

חדר שינה מעוצב לילדים. יח"צ,
חדר שינה מעוצב לילדים/יח"צ

כרטיס ביקור, רהיטי עטרת

כתובת: העבודה 35, אשדוד

שעות הפעילות: ימים א-ה בין השעות 09:00 ועד 21:00

בימי שישי וערבי חג מ-09:00 עד 14:00

במוצ"ש שעה לאחר צאת שבת ועד 23:00

לאתר האינטרנט, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

בשיתוף רהיטי עטרת
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully