וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך לקרוע את הכיס על רהיטי מעצבים

בשיתוף דיזיין רהיטי מעצבים

9.12.2020 / 15:30

אם תסורו לביקור בדיזיין רהיטי מעצבים תגלו עולם מלא בטעמים אירופיים - שיכול לנחות בסלון שלכם במחיר שפוי ובהתאמה לטעם שלכם, אבל לא לפני שתיכנסו לישיבת ייעוץ עם טובי המקצוענים: "הסיפוק הכי גדול שלנו בא כשאנחנו מגלים שעוד יצרנים בשוק מעתיקים מאיתנו"

תופרים ללקוח למידותיו - לפי מה שהוא צריך ורוצה. יח"צ,
"תופרים ללקוח למידותיו - לפי מה שהוא צריך ורוצה"/יח"צ

דיזיין רהיטי מעצבים הוקמה לפני 6 שנים כעסק משפחתי של שלושה אחים, שקבעו לעצמם מטרה לייצר רהיטים בהתאמה אישית, במחירים שפויים. לצד ספות מעוצבות, מזנונים, שולחנות, חדרי שינה וסלונים, תמצאו באתר האינטרנט שלהם גם אפשרות לייבא סלונים מאירופה.

"לקוח מתאר לך את הבית שלו ואת גודל הסלון, והוא גם מצפה ממך בתור בעל מקצוע להעניק לו ייעוץ מקצועי", אומר קובי, "ובדיוק לשם כך יש לנו בחנויות כל הזמן אנשים שזו ההכשרה שלהם, שזמינים להתאים להם את הבדים של הספות, צבעים ועצים שיתאימו לחלל". ללקוחות שמגיעים אליהם עם רעיון עיצובי שמבוסס על שיעורי בית שהם עשו, בדיזיין יתאימו להם "בקטנה" את המידות, צבעים ועומקים. "ממש תופרים לו למידותיו לפי מה שהוא צריך ורוצה, אבל לא תמיד מה שהוא רוצה זה גם מה שמתאים", מדגישים האחים למשפחת משה. "אנחנו מגדירים את עצמנו כמספקי פיתרונות".

עוד ריהוט איכותי מבין דיזיין רהיטי מעצבים. יח"צ,
עוד ריהוט איכותי מבין דיזיין רהיטי מעצבים/יח"צ

מה שמרומם את שלושת האחים היא העובדה שהם מה שהם מגדירים "ממציאים עיצוב יש מאין". "אנחנו עושים סיעור מוחות וחושבים מה המוצר הבא שיתפוס את השוק", הם מתארים. הסיפוק העילאי יבוא מאוחר יותר, כשיגלו - לא להפתעתם - שיצרנים אחרים בשוק הרהיטים מעתיקים מהם דגמים שהומצאו במשרדים המרווחים שלהם. "אין ספק שהתחושה שאתה במידה מסוימת מכתיב את האופנה נותנת לך גאווה קטנה", מודה בן.

בביקור במקום ניתן להתרשם שהתוצרת של דיזיין מושפעת במידה רבה מהטעם האירופי - בדגש על האיטלקי - ובמסגרתו נעשות התאמות נדרשות לצרכן הישראלי, אותו הם מגדירים ככזה שאוהב את האיכותי, המעוצב והיפה, שלא בא בהכרח על חשבון המחיר. "האמריקאים למשל נוטים להאמין שמה שיותר יקר יותר איכותי", הם מאפיינים את הצרכנים. בדרך כלל, ה"התאמות" שיידרשו לצרכן הישראלי נוגעות למידות, צבעים ועיצוב. "מה שמאפיין את העיצוב האיטלקי זה חדשנות, עיצוב מודרני ויוקרה - ואנחנו מביאים את כל זה במחירים שמתאימים לכל כיס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנשים מעריכים שאנחנו עומדים בציפיות. קובי, דיזיין עיצובים. יח"צ,
"אנשים מעריכים שאנחנו עומדים בציפיות". קובי, דיזיין עיצובים/יח"צ

צוות החנות יבנה אתכם את המוצרים לפי הקווים הכלליים שאתם תספקו לו, שאותם תציגו להם בישיבה משותפת. "נייעץ לו כיצד לבנות את הסלון ואיזה שטיח או דקורציה תתאים - שעונים, מנורות, תמונות קיר, מראות וכל מיני אקססוריז".

כשאנחנו מבקשים טעימה מהטעם הישראלי קובי יטען שבספות ובסלונים רוב הלקוחות מעדיפים אפור או שחור, ובהרבה מקרים גם ירצו לראות אותו ממש בתצוגה ולהרגיש. מסיבה זו, לדבריו, מזנונים "עפים באונליין" כי לא נחוץ ללקוחות לראות אותם בעיניים.

"היו לא מעט פעמים שבהן לקוחות התקשרו לברר האם מערכת הישיבה בסלון נוחה, וכשאתה נותן להם הסבר מפורט יותר ממה שהם ביקשו (כמו האם היא קלה לניקוי), אז הם מרגישים בנוח לסמוך עלינו בעניים עצומות", מוסיף בן. "בסופו של דבר לקוח מזמין סלון באינטרנט ומופתע לגלות שזה בדיוק מה שהוא רצה במקור", מוסיף קובי. "התחום הזה הוא שוק פרוע, ואנשים מופתעים וגם מעריכים שמישהו עומד בציפיות".

בדיזיין רהיטי מעצבים תמצאו מזנונים ושולחנות ב-1,900 שקלים, בעוד שאצל המתחרים הוא יעלה בסביבות 4-5 אלף. ספות מעוצבות ובדים איכותיים מתחילים ב-1,990 שקלים, וב-2,990 תוכלו גם לרכוש סלון פינתי מעוצב - בעוד שבחנויות אחרות זה עלול להגיע לפי 3. "היתרון שלנו זה האחריות והשירות הכי טוב, עיצובים מקוריים שמתחדשים כל הזמן, איכות ללא פשרות ומחיר משתלם", הם מסכמים.

כרטיס ביקור: דיזיין רהיטי מעצבים

ז'בוטינסקי 96 פ"ת 036544433
פנקס דוד 13 נתניה 039471818

לאתר הקבוצה, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

בשיתוף דיזיין רהיטי מעצבים
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully