וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים ומשקיעים

בשיתוף מדור המומלצים

10.12.2020 / 15:59

בניגוד לסטיגמה הרווחת, עולם ההשקעות אינו רק נחלתם של בני 30 ומעלה שכבר צברו הון. גם צעירים יכולים להשקיע כיום בנדל"ן, בשוק ההון או בפתיחת עסק, אם יש להם סכום כסף פנוי. הכתבה תציג את האפשרויות השונות להשקעה עבור צעירים, ומה היתרונות והחסרונות של כל דבר

השקעות. pexels,
השקעות/pexels

היכן תשקיעו את הכסף שלכם?

צעירים רבים המשתחררים מהשירות הצבאי, מקבלים כספי פיקדון ומענקי שחרור, ומעוניינים להשקיע אותם בחוכמה עבור לימודים בעתיד או רכישת דירה. על מנת שיוכלו לבחור באפיק ההשקעה הכדאי ביותר, הם פונים למשרדי ניהול תיקי השקעות ומקבלים ייעוץ מקצועי.

אם מדובר על השקעה בדירה, חשוב לציין שצעירים זכאים למשכנתא במימון משרד הבינוי והשיכון, לריבית נמוכה ותנאים נוחים. בתוספת מימון משכנתא של הבנק למשכנתאות והון עצמי, ניתן לרכוש דירה להשקעה, להמשיך לגור אצל ההורים וליהנות מדמי השכירות המשולמים לכם. יתרה מכך, זוהי השקעה לטווח ארוך, שתוכל להועיל לכם כאשר תחליטו להקים משפחה.

השקעה בשוק ההון

בהתאם למצב בשוק ההון, ניתן להתייעץ עם גורם מקצועי מוסמך ובעל רישיון על מנת שיבנה לכם את תיק ההשקעות האולטימטיבי. ניהול תיקי השקעות נכון יכול להביא לתשואות רבות, וברמת סיכון שתותאם לכם באופן אישי. כך הכספים שלכם יהיו מפוזרים בקרנות, מניות ומוצרים אחרים, העלויות יהיו נמוכות והנזילות גבוהה. תוכלו להשקיע באופן סולידי וליהנות מתשואות גבוהות. על מנת שזה יקרה, מנהל ההשקעות שלכם צריך להיות מומחה בתחום, לעקוב אחר אופציות חדשות להשקעה, ולנתב את הכספים שלכם בצורה נכונה כך שהסיכון יהיה נמוך.

השקעה או שותפות בעסק

אפשרות נוספת היא להשקיע את כספכם בעסק עליו חלמתם תמיד ולהרוויח תשואות יפות בזמן קצר. עסק מצליח יניב פירות, אך יש לדעת גם שזוהי השקעה מסוכנת במיוחד כשנמצאים בתחילת הקריירה. צעירים לאחר שחרור לא תמיד יודעים מה צופן עתידם והאם העובדה שהשקיעו בעסק תאלץ אותם לוותר על חלומות אחרים. לפיכך, ניתן גם להשקיע סכום קטן יותר עם שותפים, לתת להם לנהל את העסק, ולקבל את דמי הניהול של החלק היחסי. ייתכן שבעתיד תוכלו למכור את חלקכם בשותפות ולהרוויח יותר משהשקעתם בתחילה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האם כדאי להשקיע במטבע זר?

השקעה במטבע זר, זהב, נפט או ביטקוין וירטואלי יכולה להביא לרווחים גבוהים אם יש לכם מזל. בשנים האחרונות מחירי הזהב לא היו יציבים, הביטקוין עלה מאוד אך גם צנח מאוד, ומחירי הנפט עדיין מתנדנדים. כמו כן, כאשר מחירי הדולר, השטרלינג, היורו או הין נמוכים, הם עלולים לגרום להפסדים.

לסיכום, יש לקחת בחשבון שכל השקעה בעלת רווחים מלווה בתשלום מס של 25%. השכרת דירה פטורה ממס עד 5,090 ₪ בפעם הראשונה, אך לאחר מכן יש לשלם מס בשיעור של 10%.יש שיטענו כי ההשקעה הטובה ביותר כיום היא השקעה בקרן השתלמות הפטורה ממס בתאריך הפירעון שלה.

בשיתוף מדור המומלצים
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully