וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוונים לגבוה - סוד הקסם של ה-SUV

בשיתוף מדור המומלצים

13.12.2020 / 9:44

מילת הקסם SUV מצליחה לחולל נפלאות בארצנו. נראה שהסגמנט הזה כובש את כל המגזרים והמגדרים. הכתבה תציג את הסיבות לכך שכולם מכוונים "גבוה"

SUV. pexels,
SUV/pexels

מדוע לכוון נמוך אם אפשר לכוון גבוה?

רכב SUV שמשמעותו SPORT UTILITY VEHICLE הוא הרכב המשפחתי הנמכר ביותר בארץ. היתרון הגדול הוא שניתן לנהוג בו גם בכביש וגם בשטח. הוא לא כמו אותם רכבי שטח, שבפועל נוסעים אך ורק על הכביש. בשונה מהם, זהו רכב בטיחותי, איכותי וידידותי לסביבה. מעל לכל, העיצוב שלו מרשים ויוקרתי, הוא רכב גבוה הנוח לישיבה ולנהיגה, מרווח וגדול. לאנשים רבים קשה להיכנס ולשבת במכוניות נמוכות, לסבול מכאבי גב ולנסוע לטיולים עם המשפחה בצפיפות. אז למה לכוון נמוך אם אפשר לכוון גבוה? ה-SUV גבוה יותר, חזק יותר ומהיר יותר. ניתן לשבת ולנהוג בו בנינוחות, ולא להתפשר על האיכות והבטיחות.

דגמים של אליפות

לרכבי ה-SUV יש יותר ממאה דגמים המתאימים לכל אדם על פי הצרכים שלו. למשל, SUV קטן מתאים לצעירים, למבוגרים ואף למשפחות קטנות, ויכול לשמש כרכב שני. הוא חסכוני, קליל וקל לתמרון. גם ה-SUV המשפחתי הוא אחד הרכבים הפופולריים ביותר בקרב משפחות גדולות עד 7 נפשות, ומתאים לטיולי שטח וכביש. הדגם האולטימטיבי הוא הקרוסאובר SUV שאין כדוגמתו בשטח והוא מגיע בגדלים שונים. כל הדגמים הם הפתרון האידיאלי לרכב שצריך לשמש אתכם מדי יום, חסכני בדלק ומעוצב. גם כשיוצאים לטיולי שטח, ל-SUV יש יתרון, כיוון שתא המטען שלו גדול ומרווח ומתאים לנסיעות ארוכות. הילדים ישבו ברכב בניחותא וייהנו מנסיעה רגועה ורצופה.

כיצד מתנהלים עם הרכב בשטח?

עם כל האתגרים שהשטח מביא איתו, חשוב לנהוג על ה-SUV באופן הבטוח ביותר. אין צורך לעשות שימוש בכוח ברכב שאמור לשרת אתכם גם בכביש. שנית, על מנת שתשמרו על רצף נסיעה בדרך תלולה ומאתגרת, חשוב ללחוץ על הגז באופן רצוף וקבוע, לא מהר מדי ולא לאט מדי. מומלץ לנהוג באותה השיטה כשחוצים שלוליות גדולות בשטח או נוסעים בדרך משובשת. גם אם נתקעתם בעלייה תלולה, אל תילחצו ואל תאיצו קדימה שמא תשקעו יותר בחול. הפתרון הוא להניח את שתי הידיים על ההגה ולנסוע ברוורס בקו ישר וללא שיפועים. החשוב ביותר הוא לא לנהוג בחיפזון אלא לשמור על נונשלנטיות ולהירגע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

התאמה מושלמת לשטח וכביש

ה-SUV היה נפוץ מאוד בארה"ב עוד משנות ה-90 וגם כיום משמש לא מעט משפחות מעבר לים. לא מדובר רק על היכולות המדהימות שלו אלא גם על תכונות נוספות כמו: מערכת נעילה דיפרנציאלית, הנעה כפולה 4X4, תא מנוע גדול, תא מטען רחב ויכולת גרירה מרשימה. לסיכום, זהו הרכב המושלם המתאים ביותר גם לשטח וגם לכביש למרות שמבחוץ הוא נראה ממש כרכב שטח בלבד.

בשיתוף מדור המומלצים
  • עוד באותו נושא:
  • suv
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully