וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שמשחקים ויצירה זה רק לילדים?

בשיתוף מדור המומלצים

13.12.2020 / 14:41

סרקנו את הארץ על מנת למצוא עבורכם את חנויות הצעצועים, התחפושות והיצירה הטובות ביותר. הנה התוצאות המובילות

הכירו את חנות היצירה שתעורר את האמן החבוי בכם - הובי

בהמשך לשיטוטינו וחיפושינו אחר המלצות לחנויות שמספקות מוצרים לשעות הפנאי, מצאנו את הובי - חנות יצירה שהיא גן עדן לאמנים, תכשיטנים ולאנשים שאוהבים ליצור - לא קיים דבר אחד שתחפשו בהובי ולא תמצאו. החל מחומרי יצירה לילדים ועד לציוד מקצועי לציירים. ובין לבין עוד עשרות אלפי מוצרים שיכולים להפוך כל רעיון שלכם ליצירה מוגמרת ברמה הגבוהה ביותר.

מה תמצאו על המדפים?

הובי הינה רשת החנויות הגדולה ביותר בארץ לייבוא ושיווק של חומרי ומוצרי יצירה, כשנכנסים אליה מיד מבינים שהיא חנות יצירה יוצאת דופן. הובי מספקת חווית קניות מרהיבה לכל מי שדורך בה והיא מעין ממלכה חלומית עבור תכשיטנים, ציירים או חובבי יצירה מתחומים שונים. בימים כתיקונם תוכלו ליהנות משיטוט בין מחלקות החנות, לקבל השראה ורעיונות ולבצע רכישה פיזית, אך גם החנות האינטרנטית שגם בימי סגר עובדת סביב השעון, מספקת חווית קנייה נוחה עם שירות משלוחים לכל רחבי הארץ ואף חינמי בהזמנה של 180 שקל או יותר.

בחנות ישנן 2 מחלקות מרכזיות: מחלקת התכשיטנות בה תוכלו למצוא מגוון עצום של חרוזים: חרוזי זכוכית וחרוזים יפנים, חרוזי גיהוץ וחרוזי אקרילי. בנוסף תוכלו למצוא במחלקה חרוזים דמויי פנינה וחרוזים עשויים עץ, מתכות כגון: כסף וגולדפילד ומתכות נוספות שמשמשות ככלי עזר ליצירת תכשיטים מיוחדים בעבודת יד. עוד תוכלו למצוא קריסטלים מיוחדים ואבני חן להטמעה בתכשיטים ובקיצור גן עדן לתכשיטנים וחובבי תכשיטים.

בנוסף, בחנות, מחלקה ענקית ועשירה אשר מוקדשת כל כולה לאמנות ויצירה. במחלקת האמנות של החנות תוכלו למצוא צבעים מסוגים שונים, קנווסים בכל הגדלים, מכחולים ברמה הגבוהה ביותר לציירים מקצוענים, קני ציור ועוד. לצד אלו תוכלו ליהנות גם ממגוון עצום של חומרי יצירה לילדים. בנוסף במחלקה תמצאו מגוון רחב של צמרים, חוטי מקרמה, חוטי רקמה, מוצרי עץ לצביעה בעיצוב אישי ועוד. אתר האינטרנט של החנות מחולק היטב לקטגוריות והוא מאוד נוח וקל לניווט, אם אתם חובבי קניות אונליין בהחלט ניתן לערוך את כל הקניות ללא הגעה לאחד הסניפים בירושלים או לסניף הכפר סבאי.

הובי. יח"צ,
הובי/יח"צ

הסדנאות והקורסים של הובי

ייחודה של הובי הוא לא רק בשפע ובמגוון העצום של חומרי היצירה שהחנות מייבאת ומשווקת, במהלך השנים נפתחה האקדמיה של הובי למקצועות היצירה והחנות החלה לשווק גם קורסים וסדנאות שמספקים כלים ומיומנויות שונות בתכשיטנות ביניהם: קורס חריזה יפנית, קורס קשירת אבני חן, סדנת יצירת תכשיט בעיצוב אישי ועוד מגוון סדנאות וקורסים לכל הרמות ולכל מטרה - בין אם תרצו להעשיר את הידע שלכם בתכשיטנות, לקבל השראה או ליצור לעצמכם תכשיט ייחודי בעיצוב אישי שלכם - זה המקום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סניפים ויצירת קשר להזמנות

הובי הוותיקה החלה את דרכה בסניף קטן שנפתח בירושלים בשנת 2000, מאז שניפתח הסניף הראשון החנות לא הפסיקה להתפתח ולהתרחב, להוסיף עוד מוצרים לקטלוגים ועוד תתי מחלקות יצירה, ובהמשך הוקמו עוד 5 סניפים ברחבי הארץ - רובם באזור ירושלים וסניף אחד בכפר סבא. בעליה של החנות, איציק, מספר על לקוחות שלא מוותרים על חווית הקניה המרגשת בהובי ומגיעים מכל חלקי הארץ לסניפים השונים, יחד עם זאת שירות המשלוחים של הובי מהיר ויעיל וגם הוא מגיע לכל חלקי הארץ, כך שאף אחד לא מקופח וגם אם אתם לא קרובים פיזית, ולא בעניין של נסיעות ארוכות, תוכלו להזמין את כל המוצרים גם אונליין עד בית.

שעות פעילות החנות:

ימים א-ה 9:00-18:00 יום ו' 9:00-12:30

טלפון רב קווי: 077-2308606

לדף האינסטגרם

לדף הפייסבוק

הכירו את החנות ג'ירפה - משחקים לילדים גדולים

בהמשך לשיטוטינו וחיפושינו אחר המלצות הגענו לג'ירפה שממוקמת ברחוב תובל ברמת גן. חנות המתנות והצעצועים גירפה ברמת גן הוקמה בשנת 2011 מתוך אהבה לצעצועים, דברים יפים וגאדג'טים. בכל פורים הג'ירפה מתחפשת לחנות תחפושות עם מגוון תחפושות ואביזרי פורים עשיר ומיוחד. בחנות תוכלו למצוא מוצרים איכותיים ובלעדיים אשר מיובאים ישירות מהיבואן אל הצרכן. בעלי חנות המתנות גירפה, הזוג זהר ותומר חיים את עולם הגאדגטים וכל המוצרים בחנות ג'ירפה נבחרים בקפידה בדגש על איכותם ומחירם.

מה אפשר למצוא בג'ירפה?

כשבעלי החנות כל כך אוהבים צעצועים אז כמעט שאין גאדג'ט ומשחק שלא תוכלו למצוא בחנות הזו, בין אם זו מתנה מקורית לאשה, צעצועים מעץ, משחק גימיק חדש, ערכות מדע לילדים שאוהבים לחשוב, מתנה ללידה ומתנה ליולדת, מתנות לבוס , ציוד משרדי, מוצרים מדליקים לעיצוב הבית, בלונים וזרי בלוני הליום, ובפורים גם תוכלו למצוא בחנות את התחפשות האיכותיות והמקוריות ביותר. בנוסף לחנות הפיזית, תוכלו ליהנות מחנות וירטואלית נוחה לניווט באופן מרשים מאוד.

באתר החנות ג'ירפה ישנה חלוקה לקטגוריות שונות שמקלות על השיטוט ומהר מאוד ניתן להגיע בדיוק למה שאתם מחפשים.

ג'ירפה. יח"צ,
ג'ירפה/יח"צ

מה ניתן למצוא באתר האינטרנט?

ללא ספק זמני הקורונה הפכו את כולנו לצרכני קניות אונליין מדופלמים. חנות הצעצועים האינטרנטית של ג'ירפה היא בהחלט אחת החנויות היותר מוצלחות לרכישת צעצועים ומשחקים לילדים שתוכלו למצוא ברשת אך עם זאת ניתן לשלב בה גם מתנה לגבר ליום הולדת, מתנות לאשה או פשוט מתנת פינוק קטנה גם להורה. ממש חנות מתנות שכל אחד יכול למצא בה משהו לאהוב, מתנות לתינוק שנולד, ועד מתנות לעובדים בה בולטת הקטגוריה ג'ירפה לעסקים אשר דרכה תוכלו להזמין למשל מתנות לחג לעובדים. החלוקה לקטגוריות ברורה ונוחה, ההיצע גדול מאוד והאתר מתעדכן באופן שוטף, כך שכל מוצר שיש בחנות ברמת גן, תוכלו למצוא גם בחנות המתנות האינטרנטית, ובהזמנה מעל 299 ₪ תיהנו גם ממשלוח חינם עד הבית. אז אם חיפשתם משחקים לילדים אונליין, הג'ירפה מאגדת לכם את כל העולמות וכך תוכלו למצוא מתנות לכל המשפחה.

שומרים על רלוונטיות - מחדשים את המדפים בהתאם לתקופה.

כמובן שיש צעצועים שלעולם לא נס לחם ותמיד יהיו על המדף בחנות, משחקים לבנות, משחקים לבנים, משחקי חשיבה למבוגרים, אך עם זאת לצידם ניתן למצוא מוצרים המותאמים לעונה, לתקופה מסוימת או לחג מסוים. למשל, נכון לעכשיו באתר של החנות תוכלו למצוא קטגוריה שנקראת "זמן בידוד", בה תוכלו למצוא משחקי הרכבה ויצירות לבידוד, משחקי חברה לכל הגילים - ילדים, נוער ומבוגרים, ומוצרי ספורט ואביזרים לפעילות גופנית. כמו כן, כרגע באתר ובחנות תוכלו למצוא מתנות, משחקים ויצירות המותאמות לחג החנוכה ולקריסמס ואף חנוכיות מדהימות וצבעוניות וסביבונים לחנוכה. אבל החג השמח ביותר בחנות, כך אומר בעליה של החנות הוא ללא ספק חג פורים, בו החנות הופכת מחנות צעצועים ויצירה לחנות תחפושות עשירה, עם שפע של אביזרים ותחפושות איכותיות במחירים הטובים ביותר.

הגאדג'טים והמתנות השוות ביותר באתר ג'ירפה

אם גם אתם אוהבים צעצועים ומוצרים עם גימיקים, אז הג'ירפה בהחלט נותנת מענה לכל חובב גאדג'טים. מבחר הגאדג'טים בחנות הוא עצום ונוגע בכל קטגוריה - מתנות למשרד, גאדג'טים לבית, משחקים לילדים, משחקי קופסא לילדים, צעצועי עץ, מתנה לבית, מתנה מקורית לגבר, ועוד ועוד, למשל תוכלו למצוא בחנות: קטלן יתושים שהוא גם מנורה, לוח מחיק שהוא גם מעמד סל לכדורסל, מעמד לסמארטפון בצורת אסימון, תרמוס משולב רמקול, ציפיות לכריות עם משפטים מעוררי השראה, ברווזים לאמבטיה במבחר עשיר של דגמים, עוגיות מזל ועוד גימיקים ייחודיים ומדליקים ומתנות מיוחדות שכייף לקבל ושלא תמצאו בשום חנות אחרת - ממש גן שעשועים לחובבי הגימיקים.

ג'ירפה. יח"צ,
ג'ירפה/יח"צ

מתנות לעובדים

ג'ירפה גם מציעה מוצרי קד"מ מעולים לחברות ולעסקים. מתנות ממותגות תפסו מקום מאוד מרכזי בשנים האחרונות ונרכשות על ידי מעסיקים עבור עובדים וגם עבור לקוחות שלהם. בג'ירפה לקחו את זה צעד קדימה וכל מוצר שיש להם על המדפים יכול להפוך למוצר עם לוגו של החברה שלכם - עטים ממותגים, ניירות, מחברת מעוצבת, משחקי הרכבה, פאזל ואפילו עציצים - כל דבר שעולה בראשכם. ישנה אפשרות לעשות הזמנה של כמויות גדולות וזהו פתרון מושלם למתנות למשרד, מתנות לחג לעובדים וכמובן שהמחירים יהיו בהתאם.

אז אם אתם ברמת גן ובא לכם להרגיש קצת חו"ל ולהתחדש בגימיק חדש לבית, לרכב או למשרד, או אם בא לכם לעשות סיבוב בחנות המתנות או בחנות אונליין וירטואלית באמת מיוחדת, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של ג'ירפה חנות מתנות, ליהנות מחוויית קניה נעימה, נוחה ומשלוחים מהירים לכל חלקי הארץ.

גירפה

תובל 22 רמת גן

טלפון ליצירת קשר: 077-5640633

שעות פתיחה: ימים א-ה: 9:00-19:00 יום ו': 9:00-14:00

לדף הפייסבוק

לדף האינסטגרם

הכירו את בית הצעצוע - הכל תחת קורת גג אחת

חנות צעצועים נוספת שקיבלנו עליה המלצות חמות היא בית הצעצוע אשר ממוקמת בירושלים ברחוב יד חרוצים. בימים כתיקונם ניתן להיכנס, להתרשם ולקנות באופן פיזי כמובן. בנוסף, לחנות מערך משלוחים משוכלל אשר נותן שירות לכל חלקי הארץ ובתקופות סגר עובד מסביב לשעון לספק את הסחורה עבור כל בית בישראל. בהחלט לחנות יש הרבה מה להציע - מותגים מובילים בעולם המשחקים ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תוך התחייבות על מחירים אטרקטיביים, ובמקרים רבים בית הצעצוע אף מנצחת במחיריה חנויות צעצועים אחרות.

יחד עם זאת בבית הצעצוע לא תמצאו צעצועים שאינם איכותיים רק בכדי שתוכלו ליהנות ממחירים זולים. תומר, בעליה של החנות תמיד בשאיפה להביא עבור הלקוחות את הטופ של עולם הצעצועים - בין אם זה לגו, פליימוביל, ברביות או פאזלים, ישנה הקפדה על איכות ועל מוצרים טובים ומותגים מקוריים שלרוב מיובאים מהמדינות הרשמיות בהן הם מיוצרים ולעתים מגיעים בייבוא מקביל.

בית הצעצוע. יח"צ,
בית הצעצוע/יח"צ

בית הצעצוע הוא אחד מבתי העסק הוותיקים ביותר בירושלים וקיים כבר מעל 52 שנים בהן לא הפסיק להתפתח, לצמוח, להתחדש ולתת מענה ללקוחות מגוונים אשר מגיעים מכל חלקי הארץ. ביניהם: לקוחות פרטיים, אנשי חינוך, משרדים וחברות ואפילו חנויות צעצועים רבות בישראל רוכשות את המוצרים שלהן מבית הצעצוע.

מה תמצאו על המדפים?

הקו המנחה את בית הצעצוע הוא מתן מענה ושירות אמין ומקצועי לכל הלקוחות תוך התבוננות בצרכים המשתנים של הלקוחות, תומר בעליה של החנות אומר: "בתקופה האחרונה מאז נכנסה הקורונה לחיינו חלה עלייה גדולה בביקוש למוצרי ספורט, לכן הרחבנו את מחלקת הספורט שלנו וכעת ניתן למצוא במחלקה אביזרי ספורט רבים" במחלקת הספורט של בית הצעצוע תוכלו למצוא מוצרים ואבזור לפעילויות ספורטיביות בבית או מחוצה לו כגון: משקולות, מכשירי מתח, קפיצי ידיים, חבלים, מזרני יוגה ועוד מגוון רחב של מוצרים שיאפשרו לכם להתעסק בספורט בכל מקום וללא תלות ביציאה מהבית.

עבור קהל הלקוחות הצעיר - הילדים שלכם או הילדים שחבויים בתוככם, קיים מגוון עצום של לגו דופלו ופליימוביל האהובים כל כך על ילדים ומבוגרים כאחד כשהמחירים למוצרים הללו הם האטרקטיביים ביותר שתוכלו למצוא בארץ. בנוסף תוכלו למצוא במחלקת הצעצועים - ערכות מדע וניסויים, משחקי קופסה ומשחקי קלפים וחשיבה, פאזלים של החברות המובילות בתחום - רבנסבורגר, קלמנטוני וג'מבו, ברביות ובובות פרווה ועוד שלל משחקים מהאיכות הגבוהה ביותר ובמחירים ללא תחרות.

בית הצעצוע. יח"צ,
בית הצעצוע/יח"צ

מוצרים עונתיים

כאמור, בית הצעצוע קשוב לרחשי התקופה והזמנים ובכל זמן תוכלו למצוא בחנות את מה שאתם מחפשים, כך למשל בקיץ מציעה החנות בריכות ביתיות בגדלים שונים שירעננו לכם את הקיץ, ושוב, היא איננה מתפשרת על האיכות ועובדת עם Best Way שזו חברה הנחשבת לאחת החברות הטובות ביותר בעולם לייצור של בריכות ביתיות. ומה בחורף? בחורף בית הצעצוע משווקת ג'קוזים והוט טאבס ניידים אשר יכולים להפוך כל מרפסת או גינה לספא מפנק שיחמם לכם את החורף ואת הלב.

ניווט ורכישה מאתר האינטרנט

הניווט והגלישה באתר האינטרנט של החנות נוחים מאוד ומייצרים חווית קנייה אונליין נעימה וקלה, המוצרים מסודרים על פי קטגוריות וניתן למצוא בקלות כל מוצר. בנוסף ישנה אפשרות לחפש מוצר על פי קריטריונים שונים - למשל אם אתם רוצים לקנות משחק לפיתוח מוטוריקה עדינה או גסה/ פיתוח הדמיון/ פיתוח השמיעה או כל דבר אחר העולה בדעתכם - תוכלו לענות על השאלות שיסננו עבורכם את המוצרים ויובילו אתכם למוצר המדויק שאותו אתם מחפשים.

יצירת קשר

בית הצעצוע מספקת שירות משלוחים לכל חלקי הארץ.

כתובת: יד חרוצים 16 ירושלים

טלפון: 02-6718282 שלוחה 4

לדף הפייסבוק

בשיתוף מדור המומלצים
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully