וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אייס תקשורת חכמה מציגה: ONE STOP SHOP - פתרונות אינטרנט ותקשורת ביתיים תחת קורת גג אחת

בשיתוף אייס תקשורת חכמה

13.12.2020 / 15:59

חברת אייס תקשורת חכמה משדרות מציעה פתרונות תקשורת חכמים ללקוחותיה בכל הארץ, ומעניקה להם חבילה הכוללת תשתית וספק במחיר אטרקטיבי, עם שירות טוב ביותר. מימון אביטן, מנכ"ל ICE תקשורת חכמה: "אנחנו מעניקים ללקוחותינו את כל החבילה תחת קורת גג אחת, עם שירות VIP"

אייס תקשורת חכמה – חבילות תקשורת בהתאמה אישית. יח"צ,
אייס תקשורת חכמה – חבילות תקשורת בהתאמה אישית/יח"צ

חברת אייס תקשורת חכמה הינה חברת תקשורת מהבולטות והמובילות בשוק התקשורת הישראלי. החברה הוקמה לפני כ-7 שנים על ידי שני צעירים ילידי ותושבי העיר שדרות, הנמצאת בלב עוטף עזה בדרום - מימון אביטן המנכ"ל ואלי נגר סמנכ"ל תפעול ומכירות. השניים מספרים כי עם תחילת הרפורמה בתקשורת, לפני כ-5 שנים החברה נכנסה לתחום ה-ISP והאינטרנט. אז הם החלו להקים את השרתים שלהם ואת מערכות התקשורת המספקות תשתית וספק ומאז ועד היום הם מהווים את גורם התחרות הקשה ביותר לספקיות תקשורת אחרות הקיימות שנים רבות בשוק וחלקן אף מהוות מונופול בשוק זה.

אייס תקשורת חכמה - חבילות תקשורת בהתאמה אישית ותחת קורת גג אחת

מימון אביטן, מנכ"ל ICE תקשורת חכמה אומר כי חברתו הוקמה על מנת שתוכל להעניק ללקוח את כל מה שהוא זקוק לו בתחום התקשורת, תחת קורת גג אחת. אביטן אומר, כי ברוח דברי שר התקשורת מר יועז הנדל, שאמר כי "לא ייתכן לרכוש פיצה ממקום אחד ואת התוספות ממקום אחר" וכך, ברוח דברים אלו חברת אייס תקשורת חכמה פועלת: הכל תחת קורת גג אחת, על מנת לחסוך ללקוח ריצות והסתובבויות בין ספקים שונים. הלקוח מקבל במחיר של 59 שקל לחודש, עם התחייבות לשנה, תשתית, ספק וראוטר. אביטן מציין כי הראוטר הינו ברכישה המשתלמת ללקוח אשר משלם תשלום חד פעמי והמכשיר שלו והוא יכול לעבור איתו לכל חברה שירצה, כולל סיבים אופטיים, במידה ומחליט להתנתק. למעשה, אומר אביטן, חברת אייס תקשורת חכמה מהווה "ONE STOP SHOP" - גורם אחד המרכז את כל הטיפול בלקוח.

התמורה הגבוהה ביותר בתשלום הנמוך ביותר. אייס תקשורת חכמה. freepik,
"התמורה הגבוהה ביותר בתשלום הנמוך ביותר". אייס תקשורת חכמה/freepik

אביטן מספר כי את חברתו מייחדים שני דברים: מחיר אטרקטיבי ביותר ושירות VIP לכל לקוח. אביטן: "החברה מעניקה ללקוחותיה את התמורה הגבוהה ביותר תמורת התשלום הנמוך ביותר עבור תשתית וספק. התמורה הגבוהה ביותר בתשלום הנמוך ביותר מתבטאת בטיפול פרטני בכל הרמות המוענק לכל לקוח ולקוח של החברה, ללא קשר לגודלו וחשיבותו".

אביטן ונגר מספרים כי ICE תקשורת חכמה מציעים מבחר חבילות במגוון מחירים וכך כל אחד יכול למצוא את החבילה המתאימה ביותר לצרכיו וליכולותיו הכספיות. בין היתר מציעה החברה חבילות אינטרנט ביתי עד 100 MB כולל אינטרנט ספק + תשתית VDSL עם מהירות הורדה עד 100 MB והעלאה עד 3 MB. החברה אף מציעה חבילות סלולר, גם הן במחיר אטרקטיבי ביותר, החל מ-29.90 שקל לחודש, הכוללות 5,000 דקות שיחה + 5,000 הודעות SMS, גלישה בנפח 1GB והטבה מיוחדת למצרפים 2 קווים ומעלה (חבילת גשם), חבילת ברד ב-39.90 שקל לחודש, הכוללת 5,000 דקות שיחה + 5,000 הודעות SMS, גלישה בנפח 15GB והטבה מיוחדת למצרפים 2 קווים ומעלה ועד חבילת שלג ב-49.90 שקל לחודש הכוללת 5,000 דקות שיחה + 5,000 הודעות SMS, גלישה בנפח 30 GB והטבה מיוחדת למצטרפים.

אייס תקשורת חכמה. freepik,
אייס תקשורת חכמה/freepik

אייס תקשורת חכמה - למען הקהילה

חברת אייס תקשורת חכמה אף פועלת למען הקהילה: החברה הוקמה בשדרות, אשר בעוטף עזה ונמצאת במקום מאז יום הקמתה ומספקת עבודה ותעסוקה למאות משפחות מתושבי עוטף עזה. על מנת שעבודת החברה לא תושבת במהלך תקופות מתח וסבבים בטחוניים, הוקם לאחרונה סניף של אייס תקשורת חכמה באזור המרכז, אשר דרכו מספקת החברה שירות ונותנת מענה לכל לקוחותיה הפרוסים בכל רחבי המדינה, גם בתקופות מתח וסבבי לחימה.

חברת ICE תקשורת חכמה אף פועלת למען קשישים ניצולי שואה והיא מספקת שירותי אינטרנט וציוד לעשרות ניצולי שואה שידם אינם משגת, באמצעות מעמותת "עמך" .

כשאביטן ונגר נשאלים מהן תכניותיהם לעתיד, הם אומרים שברגע שיגיעו לקהל של עשרות אלפי לקוחות, בכוונת ICE תקשורת חכמה להיכנס לשוק התשתיות ולהיות הבעלים של תשתיות ובנוסף לחבילות התקשורת, לשווק ללקוחות תשתיות של סיבים אופטיים וזאת "כדי לשמר תחרות הוגנת בשוק התקשורת לטובת הצרכן הסופי" כפי שאומר אביטן.

לאתר החברה אייס תקשורת חכמה ice smartcom - לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק של אייס תקשורת חכמה - לחצו כאן

בשיתוף אייס תקשורת חכמה
  • עוד באותו נושא:
  • תקשורת
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully