וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנויות תכשיטים בבורסה - ישירות מהיצרנים

בשיתוף מדור המומלצים

14.12.2020 / 9:56

חנויות ברחבי הארץ מוכרות תכשיטים והן כמעט לא נפגעו ממשבר הקורונה, אבל החנויות במתחם הבורסה ברמת גן מיוחדות במחיריהן הזולים במיוחד עקב החיסכון בפערי תיווך

טבעת יהלום. freepik,
יהלומים/freepik

ענף היהלומים הוא אחד הענפים שלמרות השינויים שאירעו בעולם במהלך שנת 2020, שמר על רמות הפעילות שהיו לו. למעשה, אפילו חלה עלייה הן במספר העסקאות הקשורות בתכשיטים והן באיכות וברמה של התכשיטים שנמכרו. חנויות תכשיטים יוקרתיות בכל רחבי המדינה עובדות והן נמנות עם היחידות שהפגיעה בפעילות שלהן היתה מינורית. מכל חנויות התכשיטים הקיימות בישראל, חנויות תכשיטים בבורסה מציעות ללקוחות המעוניינים בכך מבחר גדול של תכשיטים ייחודיים באיכות גבוהה. מה שמייחד תכשיטים הנרכשים מהחנויות הללו הוא מחירים שנחשבים אטרקטיביים. הסיבה לכך היא העובדה שתכשיטים הנמכרים בחנויות הללו נמכרים ישירות מהיצרנים, ללא כל פער תיווך.

בורסת היהלומים ועולם היהלומים והתכשיטים בישראל

בורסת היהלומים היא המקום שבו מתנהל המסחר הראשוני בכל האבנים היקרות המגיעות לישראל. הבורסה מרכזת סביבה את אנשי המקצוע ואת הפעילים העיקריים בתחום התכשיטנות בכלל והיהלומנות בפרט. עד לפני כשלושה עשורים היתה הבורסה ליהלומים מרכז עולמי שבו היו המומחים לדבר מוכרים וקונים סחורות בסכומים שגם היום נחשבים דמיוניים. מאז חלו שינויים ועולם התכשיטנות והיהלומנות הפך למבוזר יותר.

למרות זאת, חנויות תכשיטים בבורסה יכולות להציע מבחר גדול של תכשיטים איכותיים ומעוצבים על פי אמות המידה המודרניות וברמה גבוהה של איכות וגימור. אבל מה שיפה בכל העניין הוא שהתכשיטים האיכותיים והמעוצבים ביותר נמכרים לכל דורש במחירים אטרקטיביים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. המחירים האלה אפשריים פשוט משום שאין פערי תיווך. החנויות הללו מוכרות תכשיטים באופן ישיר מהיצרן לצרכן. לא אחת קורה שהבעלים של חנות התכשיטים הוא גם איש המקצוע שעיצב בעצמו את התכשיטים. אבל במקום להציע אותם לסוחרים ברמה הקמעונאית, הוא מעדיף למכור את התכשיטים בעצמו ללקוח הסופי.

המעבר לסחר אלקטרוני באינטרנט וההשפעה שלו על פערי התיווך

חנויות תכשיטים בבורסה ובכל מקום אחר מציעות לכל דורש מלבד האפשרות לקנות את התכשיטים בחנות עצמה, אפשרות לרכישה של תכשיטים און ליין. האפשרות הזאת, שעד לפני שנים ספורות לא היתה ריאלית, לפחות בכל מה שאמור למסחר בתכשיטים בכלל וביהלומים בפרט, פתחה בפני כל אנשי המקצוע המומחים בתחום אופקים חדשים. במידה רבה החיים חזרו להתנהל כמו לפני מאה שנים ויותר. המכירה מתבצעת נכון להיום ישירות מהיצרן לצרכן - כלומר מי שמייצר את התכשיט הוא גם זה שמציע אותו למכירה. במצב הזה יש פחות חנויות תכשיטים בכל רחוב ובכל שכונה. אבל מנגד, יש יותר חנויות בוטיק כאלה שמנוהלות בידי מומחים בעלי שם ביהלומנות. במצב הזה ניתן להזמין גם תכשיטים מעוצבים אישית וניתן גם לבחור תכשיטים ייחודיים. כל התכשיטים בלי יוצא מן הכלל נמכרים ישירות לצרכנים המאושרים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

החשיבות בקניית תכשיטים אצל בעלי מקצוע

כאשר קונים תכשיטים, הראש של מי שיוצא למשימה הזאת צריך לפעול קצת אחרת. הדבר החשוב ביותר הוא לקנות תכשיט שהעיצוב שלו מקורי ואיכותי והחומרים שמהם התכשיט מורכב הם הטובים ביותר. המחיר של התכשיט צריך לשקף את מידת היוקרתיות ואת המחשבה והמקצועיות שהושקעו בו. חנויות תכשיטים בבורסה מאפשרות להשיג תכשיטים מהסוג הזה במחירים אטרקטיביים ביותר. אם יש לכם עניין לרכוש תכשיט איכותי ויוקרתי, בעיצוב ייחודי ומקורי ובמחירים אטרקטיביים, זה המקום הנכון עבורכם. צרו איתנו קשר כבר כעת והמומחים שלנו יסייעו לכם לבחור את התכשיט הנכון והמתאים ביותר עבורכם. כל תכשיט, בדומה לכל פריט אופנתי אחר, חייב להתאים בצורה מושלמת למי שעונד אותו. המומחים שלנו יסייעו לכם להתאים תכשיטים ייחודיים עבורכם או עבור בנות הזוג שלכם.

בשיתוף מדור המומלצים
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully