וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצלחה ממכרת: הכירו את BGROUP, להשקעה חכמה בלוקיישן הנכון באירופה

בשיתוף BGROUP

14.12.2020 / 10:12

קבוצת BGROUP מתמקדת בשווקים הפחות מוכרים במזרח אירופה ומביאה למשקיעים הישראליים אפשרויות השקעה המניבות תשואה גבוהה במיוחד

בטומיי. ביגרופ,
הפרויקט בבוטומיי/ביגרופ

קבוצת BGROUP פועלת מזה שנים בשיווק, ייזום וניהול נכסים בערי מזרח אירופה, בשווקים בעלי פוטנציאל התשואה מהגבוהים ביותר ביבשת, ואף בעולם. הקבוצה מתמקדת במדינות וערים שבהן טמון שילוב בין מחירים זולים, רגולציה מקלה, סביבה עסקית נוחה - ועתיד מבטיח, ערים שבהן מחירי הנכסים צפויים לנסוק.

BGROUP מציגה אפשרויות חדשות למשקיעים ישראלים שתרים אחרי הזדמנויות לא סטנדרטיות בחיפוש אחר תשואה שאינה סטנדרטית. איך הקבוצה עושה זאת? חברת הנדל"ן BGROUP הוקמה במטרה לפתוח דלת לשווקים שעד אז היו בלתי מוכרים למשקיעים בכלל, ולישראלים בפרט. בזמן שחברות אחרות התמקדו בשווקים מוכרים - ארה"ב, ספרד, רומניה או יוון, וכן הפריפריה הישראלית - BGROUP שמה לעצמה למטרה לאתר את אותם שוקי נדל"ן מקומיים שאינם נמצאים עדיין על מפת ההשקעות, ולפיכך צופנים בתוכם פוטנציאל צמיחה משמעותי.

תוך ניתוח נכון של שוק הנדל"ן העולמי, איתרה BGROUP את העיר בטומי שלחופי הים השחור. חמש שנים לאחר מכן, BGROUP היא חברת הנדל"ן עם הפעילות הגדולה ביותר בבטומי, עם יותר מ-11 פרויקטים בשיווק, ואלפי יחידות דיור שבשיווק או כבר שווקו.

משקיעים שמבינים את האופי של גיאורגיה כמדינת תיירות בצמיחה מהירה - עם קצב גידול ממוצע של כ-15% בתיירות הנכנסת מדי שנה - בוחרים ב-BGROUP. "קו הרקיע של בטומי הולך ומתמלא במגדלים שמזכירים את סינגפור וניו יורק, ומחליפים בהדרגה את המבנים הסובייטיים בעיר. נראה שההנהגה המקומית רוצה להפוך אותה למתמודדת ראויה אל מול ערי החוף המפורסמות של אירופה", אומר מנור אברמוביץ, מנהל המכירות של BGROUP.

כיום משווקת הקבוצה בגאווה את הפרויקט החדש ביותר שלה - דירות בפרויקט הייחודי Calligraphy Towers. זהו מיזם שאפתני הכולל שלושה מגדלי פרימיום של 45 קומות וממוקם במרכז העיר, בסמוך לאצטדיון ולסטריפ מלונות היוקרה. הפרויקט ישכן בתוכו מלון מבית הילטון, הקזינו הגדול והמפואר בעיר, שתי בריכות שחייה, מתחם כושר, מגרשי ספורט ועוד.

ההשקעה בדירה כזאת מתחילה ב-119,000 שקל בלבד, בתנאי תשלום נוחים ביותר. BGROUP מציעה ללקוחותיה ליווי צמוד לאורך כל התהליך - משלב העניין הראשוני, הסדרת הניירת בהליך הקנייה ועד איכלוס הנכס בשוכרים וניהולו. מעבר לעליית ערך הדירה לאורך זמן ולהכנסה הפסיבית משכירות - רכישת נכס בעת הזו, כששער הדולר נמוך, צפויה להניב רווח נוסף בדמות עליית הדולר.

הניסיון המקומי העשיר של BGROUP, הליווי האישי האמין שניתן לאורך כל הדרך ומקצועיות בלתי-מתפשרת ואיכות הנכסים והעסקות שמביאה הקבוצה - כל אלה מביאים משקיעים לבחור ב-BGROUP, ואף לחזור להשקעה שנייה ושלישית עם החברה. ההצלחה ממכרת.

לפרטים נוספים: 2806*

בשיתוף BGROUP
  • עוד באותו נושא:
  • גאורגיה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully