וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טיפים לשיפור יחס ההמרה באתר שלכם

בשיתוף טופיק מדיה

14.12.2020 / 11:07

יש לכם אתר אינטרנט שלא מביא לכם תוצאות? הגיע הזמן שנפתור את זה! לפני שאנחנו מתחילים בשיפור יחס ההמרה באתר שלכם, אנחנו צריכים להבין שבאמת מספר ההמרות הנמוך הוא בגלל אתר לא ממיר ולא בגלל העדר תנועה לאתר

אפליקציות. freepik,
יחס המרה/freepik

עסקים רבים (לרוב מדובר בעסקים קטנים), מנסים לחסוך כסף בתהליך בניית האתר ומעדיפים מטעמים כלכליים לבחור בפרילנס מתחיל על פני בונה אתרים מנוסה או חברה לבניית אתרים. התוצאה המתקבלת - אתר לא מספיק מקצועי שלא מספק את הסחורה. האתר לא מצליח להתקדם בגוגל, התנועה שכן מגיעה לאתר, מחליטה שלא ליצור אינטראקציה עם בית העסק והחיסכון הקטן בתהליך בניית האתר הפך להפסד של עשרות אלפי שקלים פוטנציאליים שיכלו להיכנס לבית העסק.

לפני שאנחנו יוצאים למסע שיפור יחס ההמרה באתר חשוב מאוד שנבין כמה דברים:

כמה תנועה יש לנו לאתר?

אם מדובר באתר אינטרנט חדש שלא עשה מעולם קידום באף אחד מערוצי הפרסום, אפשר לומר שכמות פניות נמוכה לבית העסק היא הגיונית. על מנת שיגיעו פניות לבית העסק אנחנו קודם כל צריכים להתחיל לפרסם - זה יכול להיות באמצעות קידום אתר בגוגל - בין אם מדובר בקידום אורגני או קידום ממומן, באמצעות הרשתות החברתיות, לינקדאין, טאבולה ועוד.

בשביל להתחיל ולנתח את כמות ההמרות באתר שלנו אנחנו צריכים שתהיה לנו מספיק תנועה לעמודי "הכסף" שלנו - אותם עמודים שמהם הלקוחות אמורים להשאיר פניה או ליצור איתנו קשר וזה מוביל אותי לשאלה הבאה.

לאיזה עמוד באתר שלנו הגיעו הגולשים?

צריך להפריד את עמודי האתר ל-2 סוגים:

● עמודי הכסף - אותם עמודים שנועדו להמיר את הגולשים לפעולה - זה יכול להיות עמוד שירות באתר תדמית, עמוד מוצר באתר חנות וכו'.

● עמודי בלוג - עמודי בלוג נועדו לתת ערך לגולשים. לרוב, גולשים רבים נכנסים לקבל את הערך אותו חיפשו ולאחר מכן הם עוזבים את האתר. עמודי הבלוג נועדו לתודעה ולחשיפה של העסק ולאו דווקא לקבלת לידים. בנוסף, עמודי הבלוג נועדו לשרת אותנו בתנועה האורגנית של האתר כולו.

אם רוב התנועה הגיעה לעמודי הבלוג באתר שלנו, אנחנו לא יכולים להסתמך על המידע ולנתח אותו באופן דומה לניתוח של תנועה המגיעה לעמודי הכסף שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מאיפה הגיעה התנועה שלנו?

דיברנו על נושא השיווק של העסק, אבל חשוב להבין מהם ערוצי התנועה שאליהם מגיעים לאתר שלנו. שיעור יחס ההמרה בדרך כלל שונה מערוץ לערוץ כאשר לרוב התנועה האורגנית מגוגל, ממירה יותר מתנועה ממומנת מפייסבוק ולכן חשוב להפריד. 100 גולשים מפייסבוק לא זהים ל-100 גולשים מגוגל ביחס ההמרה שלהם.

אם הגעתם למסקנה שכמות התנועה לאתר שלכם גבוהה, ממגוון ערוצי תנועה שונים, רוב הגולשים מגיעים לעמודי "הכסף" שלכם וכמות הפניות שלכם נמוכה מאוד (יחס המרה נמוך משמעותית מ-5%) זה בדיוק הזמן שלכם לפעול!

כמה טיפים שיסייעו לכם לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם

התאמת האתר למובייל

אם תיכנסו לגוגל אנליטיקס ותנתחו את סוגי המכשירים של הגולשים באתר שלכם, תגלו שחלק גדול מהגולשים הגיע ממכשיר נייד (ברוב הנישות). האם בדקתם אם האתר שלכם מותאם למובייל? חשוב מאוד לשים דגש גדול על נראות האתר במובייל, בין היתר :

● תפריט נגיש ונוח

● כתב קריא (לא גדול מידי ולא קטן מידי)

● כפתורי התקשרות מהירים ונוחים (טלפון, ווטסאפ וכדומה).
מהירות אתר האינטרנט שלכם

אני עוזב רגע את כלי הבדיקה של גוגל, Gtmetrix וכדומה. מה שמעניין אותי הוא חווית הגלישה בפועל. האם בזמן שאתם גולשים באתר שלכם - חווית הגלישה שלכם איטית? אם כן, התחילו לשפר את מהירות אתר האינטרנט שלכם:

● תוסף לשיפור מהירות באתר (Cache)

● כיווץ התמונות באתר והמרה לפורמט מהיר יותר (webP)

● הפחתה בכמות אנימציות

● מחיקת תוספים לא פעילים

● החלפת תבנית עיצוב במידה וניתן

שלבו כפתורי הנעה לפעולה

הגולשים שלכם צריכים את ההכוונה שלכם. הם רוצים שאתם תגידו להם מה לעשות ולכן השתמשו ב"הוראות הפעלה" לגולשים. שלבו באתר שלכם מסרים כמו:

● "השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם"

● "חייגו עכשיו לשיחה עם נציג"


● "הרשמו לניוזטלר שלנו וקבלו עדכונים…"

הבנתם את הרעיון?

אבטחה

אם האתר שלכם לא מאובטח פשוט תעשו את זה. אתר לא מאובטח משדר חוסר אמינות ורתיעה להשאיר פרטים באתר מסוג זה. תעודת SSL לאבטחת האתר היום ניתן לקבל בחינם ואין צורך לשלם מאות או אלפי שקלים בשנה כמו בעבר. דברו עם חברת האחסון שלכם ובקשו ממנה להתקין לכם תעודת SSL באתר. הפכו את האתר שלכם לHTTPS.

מסר ברור

ברגע שגולש נכנס לאתר שלכם יש לכם 5-7 שניות "לקנות אותו". אתם צריכים שהמסר שלכם יהיה ברור, היתרון שבעסק שלכם על פני המתחרים, או כל מידע אחר שיכול לסייע לכם לשכנע אותו להשאר.
ההמלצה שלנו היא קודם כל להתחיל עם שם השירות שלכם, לאחר מכן כותרת משנה שתספק את היתרון בכם, מעט מידע בטקסט וכפתור הנעה לפעולה.

לצד זה, אפשר לשלב תמונה שתמחיש את השירות או היתרון שלכם בצורה טובה.

מקווים שהצלחנו לעזור לכם לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם. במידה ולא, דברו איתנו. נשמח לעבור איתכם ביחד על האתר ולשפר את יחס ההמרה שלכם.

בשיתוף טופיק מדיה
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully