וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצמת הייטק: הסכם פורץ דרך בין לוס אנג'לס לישראל

בשיתוף מכללת איקום

14.12.2020 / 12:15

מכללת איקום חתמה על הסכם עם אוניברסיטת לוס אנג'לס. ההסכם כולל: קבלת זיכיון לקורסים בתחום השיווק, הייטק ומנהל עסקים, יצירה משותפת של קורסים ושימוש במודל של המכללה שנמצא בתהליך של פטנט עולמי. הסטודנטים בישראל יקבלו תעודה רשמית של האוניברסיטה האמריקאית

לימודי עסקים. freepik,
מנהל עסקים/freepik

מכללת איקום, שחרטה על דגלה לשנות את האופן בו לומדים מקצועות דיגיטל והייטק בישראל בעולם - עושה צעד נוסף בדרך להצלחה. קורסים רשמיים שהיו בלעדיים רק לאוניברסיטה היוקרתית, המקדמת את מקצועות הדיגיטל במסגרת האקדמיה - יילמדו מעתה גם בישראל. בתום הלימודים, הסטודנטים והסטודנטיות במכללת איקום, ייקבלו תעודת גמר רשמית מטעם "אוניברסיטת קליפורניה שבלוס אנג'לס".

מכללת איקום שנמצאת כיום באישור התוכניות של משרד החינוך בישראל, נמצאת כיום בפיתוח משותף עם האוניברסיטה האמריקאית, של קורסים ייחודיים וחדשים שעדיין לא קיבלו הכרה בשפה העברית. הקורסים יעסקו במקצועות ההווה והעתיד הקרוב; מקצועות שהולכים והופכים דומיננטיים יותר בשוק העבודה. ניתוח שוק ההון, סייבר, בינה מלאכותית AI , QA, מטבעות קריפטו (מטבע וירטואלי), מנהל עסקים, גישור, בוררות, שמאות רכוש , מולטי טאלנט ועוד, צפויים לקחת חלק בתוכנית הלימוד החדשה שמפתחים שני המוסדות האקדמיים. בנוסף לכך, המודל הדיגיטלי הייחודי של איקום, יהפוך חלק בלתי נפרד מהאוניברסיטה.

בחופשה , במשרד או בבית - זה שם המשחק !

"נוחות ומקצועיות" זה שם המשחק כיום בעולם האקדמיה ובאיקום הבינו זאת היטב. בעבר, אולי המושגים התנגשו זה בזה. מוסדות לימוד שהיו "נוחים" יותר מדי, מבחינת מערכת שעות ורמת הלימוד - הוציאו בסופו של יום, סטודנטים לא מספיק מקצועיים ולא מספיק מוכנים לשוק העבודה. לעומת זאת, אוניברסיטאות שהגזימו עם דרישות הלימוד, והיו אדישות לנוחות ונגישות החומר הנלמד - הקשו לחינם על הסטודנטים והפכו את חווית הלימוד לדבר לא רצוי.

הפתרון של איקום: רשת חברתית שהופכת את חווית הלימוד לקלה, מהנה, חברתית, ומבלי לפגוע בדרישות המקצועיות וברמת החומר האקדמי. הסטודנטים משתפים זו את זה בחומר הנלמד, מתייעצים, עוזרים, מסכמים, מתדיינים - והכל דרך הרשת החברתית של המכללה. אם בזמן השהות בה, או אם כשחוזרים הביתה. כל אחד ואחת בזמנו האישי - ובקצב שלו.

הרעיון מיושם בארה"ב

המודל הזה מיושם גם בהסכם מול אוניברסיטת קליפורניה שבלוס אנג'לס, שהביעה התעניינות רבה ברעיון הרשום - והחליטה לשתף פעולה עם המכללה במטרה לשפר את רמת הלימודים בקרב התלמידים האמריקאיים והישראלים . מעתה התלמידים שבקליפורניה ובישראל יזכו ללמוד דרך הרשת החברתית ולהתרגל לחוויית לימוד טובה ויעילה יותר.

בשלב מאוחר יותר, מכללת איקום צפויה לפתוח סניף ראשון בלוס אנג'לס בדרך ליישום הפטנט והקורסים החדישים ברחבי ארצות הברית ובעולם בכלל. הקורסים, שעדיין נמצאים בשלבי הפיתוח, ישווקו תחת המותג של מכללת איקום - ביזנס. הם למעשה יהיו הקורסים היוקרתיים ביותר (פרימיום) שהמכללה תציע, כאמור, גם באופן לייב סטרים וגם באמצעות קורסים דיגיטליים.

יצירת קורסים חדשים עם אוניברסיטה יוקרתית מחו"ל ושימוש בפטנט הרשת החברתית-אקדמית של איקום, הם צעד נוסף בדרך לשינוי משמעותי בעולם האקדמיה בישראל. שינוי שעתיד להפוך את תכני הלימוד האינטרנטיים לפרקטיים יותר לשוק העובדה, ואת דרך הלימוד - לנוחה ומהנה מעבר.

לאתר הרשמי של מכללת איקום

בשיתוף מכללת איקום
  • עוד באותו נושא:
  • היי טק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully