וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצוק והצערת עור הפנים - כל סוגי הטיפולים ללא ניתוח

בשיתוף: אתר דוקטור חן

15.12.2020 / 14:31

מי מאתנו לא רוצה להיראות צעיר? השנים ניכרות על פנינו כשעורנו מאבד את גמישותו בשל האטת הליך יצירת הקולגן והאלסטין האחראים על גמישות והתחדשות העור. תארו לכם שתוכלו לקבל פנים חלקות, ללא קמטים עם מרקם עור מוצק ורענן ללא כל פעילות פולשנית וללא ניתוחי מתיחות

הצערת עור הפנים ללא ניתוח במרכזיים המובילים בפריסה ארצית. יח"צ,
הצערת עור הפנים ללא ניתוח במרכזיים המובילים בפריסה ארצית/יח"צ

עולם האסתטיקה והיופי צועד קדימה ומביא עמו טכנולוגיות חדשות המאפשרות תוצאות חסרות תקדים של מראה עור צעיר ויפה. אחת מהטכנולוגיות המבוקשות והיעילות ביותר בתחום היא טכנולוגית 4D של FOTONA המהווה טיפול ייחודי, המתקדם בעולם, לחידוש, ריענון, הצערה והחלקת קמטים המביא לתוצאות חסרות תקדים תוך זמן קצר. טיפול זה ועוד טיפולים חדשניים ומוכחים ללא פולשנות מחכה לכם ברשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן.

מיצוק והצערת עור הפנים עם לייזר4D FOTONA

מאחורי המראה המושלם של קים קרדשיאן עומדת טכנולוגיית הלייזר פוטונה 4D המשלבת ארבעה אפקטים במכשיר אחד (SUPERFICIAL,PIANO,FRAC3 ו-SMOOTH) המביאות לתוצאה מושלמת של עור מוצק, חלק וצעיר. המכשיר כולל מספר ידיות שלכל אחת מהן אורך גל שונה המותאם לסוגי עור שונים. שילוב של עוצמה, דיוק ומערכת קירור חדישה ומתקדמת, העובדת בתדרים מבוקרים השומרים על העור ומחדשים את התאים, מביאה להסרת קמטוטים ולקבלת עור זוהר. הטיפול הוכח במחקרים קליניים כיעיל וכאפקטיבי ביותר בתחום הצערת עור הפנים בלייזר שנמצאים במרפאות אתר דוקטור חן בפריסה ארצית.

בשלב הראשון, מתבצעת הצערת השכבה הרירית הנמצאת בחלל הפה ומשמשת לצורך מילוי קמטי ההבעה. בשלב הבא, מתרכז הטיפול בשכבת העור העליונה בפנים ובפירוק כתמי פיגמנטציה ועידוד בניית תאי עור חדשים וכן ייצור קולגן לצורך הצערת העור באזורים כגון: פנים, עפעפיים עליונים, צוואר ואזור המחשוף. השלב האחרון הוא שלב הפילינג המותאם אישית לכל מטופל על מנת להמריץ את התחדשות העור ולכן, בסוף הטיפול עור הפנים יהיה אדמומי אך אדמומיות זו תחלוף במהלך היומיים הבאים ולאחר מכן יחל תהליך יצור הקולגן והתחדשות העור.

התוצאות המתקבלות בעקבות שימוש במכשיר לייזר FOTONA 4D

- שיפור הצערה והחלקת מרקם הפנים

- חיזוק ומיצוק שרירי המצח

- הבהרת כהויות ושקעים מתחת לעיניים

- הרמה, החלקה ומתיחת משולש תחתון של הפנים

- אפקט מילוי קמטי הבעה

- אפקט נפח לשפתיים

- מתיחה והצערת אזור הפנים, צוואר ואזור המחשוף

- החלקה, פילינג ומתיחה של שכבת העור העליונה

- הפחתת קמטוטים מסביב לפה

- הפחתה וטשטוש צלקות

- השבת גמישות העור לפנים

- הסרת כתמי שמש

- טשטוש והסרת נמשים

- מרקם אחיד, חלק ונעים, עור בריא, מוצק ורענן.

הצערת עור הפנים בתהליך פילינג לייזר CO2

טיפול פילינג CO2 מהווה פריצת דרך נוספת בתחום הצערת עור הפנים, טיפול בפגמי עור, קמטים עמוקים, צלקות אקנה עמוקות ופיגמנטציה קשה. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת הסרת תאים מתים וחידושם של תאי עור וזאת באמצעות יצירת קולגן למראה זוהר ורענן.

טכנולוגית הלייזר מחליפה בהצלחה את טיפול הפילינג הכימי העמוק ומאפשרת מתן טיפול נקודתי ויעיל בעור הפנים, הצוואר, המחשוף וגב כפות הידיים. הטיפול מביא לתוצאות מדויקות תוך זמן קצר בהליך בטוח ולא פולשני למראה עור חדש ובריא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הצערת עור הפנים בתהליך פילינג CO2 תוצאות מושלמות ללא ניתוח

טיפול פילינג לייזר CO2 מביא לתוצאות של הצערת עור הפנים, הפחתת קמטוטים מסביב לפה ומתחת לעיניים, הפחתה וטשטוש צלקות, טיפול בקמטים שנגרמו בעקבות נזקי שמש, גיל או תורשה, שיפור וחידוש מראה עור הפנים והשבת הגמישות לעור הפנים, טיפול באקנה ובפוסט אקנה, טיפול בהסרת כתמי שמש, כתמי פיגמנטציה וכתמי גיל, טשטוש והסרת נמשים או כתמים כהים שנוצרו בעקבות הריון או נטילת גלולות. הטיפול מביא לתוצאה מושלמת של מראה עור בריא, מוצק ורענן בעל מרקם אחיד, חלק ונעים למגע.

הצערת עור הפנים עם טיפול PRP לפנים

טיפול PRP או בשמו האחר "טיפול ערפד", מבוסס על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת את מיצוק עור הפנים. הטיפול מתבצע באמצעות הזרקת פלסמה מועשרת בטסיות אל עור הפנים. הטסיות מופקות מדם המטופל, עובדה ההופכת אותו לבטוח ונטול תופעות לוואי.

הפלסמה המוזרקת לעור הפנים מועשרת בהורמונים, ויטמינים, אנזימים, חלבונים ומלחים היוצרים התחדשות של תאים והתוצאה? הצערת עור הפנים, החלקת קמטים ומראה רענן ומבריק. ההליך מתבצע כאשר כמות קטנה מדם המטופל מוכנסת לצנטריפוגה חדשנית המבודדת את הפלסמה העשירה טסיות דם התורמות להתחדשות התאים ולתהליכים ביולוגים המעניקים תוצאות של חידוש, הבהרה והצערת עור הפנים באופן טבעי.

יתרונות טיפול PRP להצערת עור הפנים

- טיפול לא פולשני

- בטוח ונטול תופעות לוואי

- בטוח ב-100% ללא שימוש בחומרים אחרים מלבד דם המטופל

- שיפור והצערת עור הפנים ואזור המצח העליון והתחתון, העפעפיים, קו הלסת והסנטר וקמטים בצדי האף והפה

- טיפול קצר הנע בין 40-60 דקות בלבד

- תוצאות ניכרות כבר בחודשיים הראשונים מתחילת הטיפול ומחזיקות לאורך זמן

- הצלחה מוכחת ותוצאות מושלמות ביותר מ-90% מהטיפולים

הצערת עור פנים על ידי הזרקת חומרי מילוי

בשנים האחרונות הפכו טיפולי מילוי קמטים והעלמתם פופולריים ביותר בתחום הצערת עור הפנים. יותר ויותר מטופלים בוחרים לעבור טיפולי הצערת עור פנים על ידי חומרי מילוי כבר עם הופעתם של קמטוטים ראשונים. הטיפול מאפשר קבלת תוצאות מהירות ובעידן בו כולנו רוצים סיפוק מידי וחולמים להיראות טוב יותר כבמטה קסם, חומרי מילוי בהזרקה מהווים פתרון מושלם. הטיפול מתבצע תוך הזרקת החומר הייעודי בהתאם לרצון המטופל. החומרים יכולים להיות זמניים או קבועים והטיפול נחשב לקצר וידידותי ואורך בהתאמה לפיזור הקמטים בפנים. חומרי המילוי מבוססים לרוב על חומצה היאלרונית, הקיימת בגופנו באופן טבעי, עובדה ההופכת את הטיפול בטוח ונטול תופעות לוואי. חשוב לעבור טיפול הצערת עור הפנים באמצעות חומרי מילוי על ידי מומחים בעלי ניסיון ומוניטין בתחום וזאת על מנת להבטיח תוצאות מושלמות.

הצערת עור הפנים ללא ניתוח במרכזיים המובילים בפריסה ארצית. יח"צ,
הצערת עור הפנים ללא ניתוח במרכזיים המובילים בפריסה ארצית/יח"צ

הצערת עור פנים בטכנולוגית ULTHERAPY

טכנולוגית ULTHERAPY נחשבת לפורצת דרך הודות לכך שהיא מאפשרת למטפלים באמצעותה, הגעה לעומקים נרחבים בעור ועל ידי כך הגעה לתוצאות מעולות בתחום הצערת עור הפנים. הטכנולוגיה מבוססת על גלי אולטרסאונד. אנרגיה זו מעודדת את ייצורם של תאי קולגן המחדשים וממצקים את עור הפנים. לאורך כל התהליך הטיפולי, צופה המטפל בהדמיה המציגה את שכבות העור ואת המיקום בו נמצא המכשיר. הדמיה זו מאפשרת שליטה מוחלטת באזורי הטיפול ומיקודה של האנרגיה באזור הטיפולי הרצוי. הטיפול אינו מותיר סימנים חיצוניים למעט אדמומיות קלה וחולפת. תוצאות הטיפול מתקבלות בהדרגה במהלך החודשים שלאחר הטיפול. טיפול הצערת עור פנים בטכנולוגית THERAPY מתאימה בעיקר לצורך הרמת עפעפיים, טיפול בסנטר כפול, מתיחת אזור המחשוף ומתיחת צוואר.

המומחים שעושים לכם יופי

רשת המרכזים הרפואיים והאסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, מאפשרת לכם ליהנות מהמילה האחרונה של טיפולי הצערת העור בעולם, לקבלת מראה עור זוהר וצעיר. הטיפולים מתבצעים על ידי מומחים בעלי ניסיון רב, לאחר אבחון מקיף בהתאמה אישית לצורך מקסום התוצאות. קבעו פגישה עם המומחים שלנו ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל ההדרכה והמידע אודות הטיפולים הפופולריים והאפקטיביים ביותר ללא ניתוח וללא פולשנות.

אם גם אתם מעוניינים לעבור טיפול הצערת עור הפנים בטכנולוגיות מתקדמות ללא ניתוח

לפרטים נוספים ולסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן!

בשיתוף: אתר דוקטור חן
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully