וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוי שטיחים מוביל לחיים בריאים יותר

בשיתוף מדור המומלצים

16.12.2020 / 10:56

מדוע ניקוי שטיחים חשוב כל כך? מתי יש לבצע ניקוי לשטיח? כיצד בוחרים איש מקצוע של ניקוי שטיחים?

ניקוי שטיחים. freepik,
ניקוי שטיחים/freepik

שטיחים מאז ומתמיד היו אחד מפריטי הדקורציה הפופולריים בבתי אנשים והדבר לא השתנה עם השנים. אנשים שאוהבים שטיחים יאהבו אותם בכל ימות השנה ובכל חדרי הבית ויהפכו אותם לפריט עיצוב מרכזי. כמו כן, שטיחים הנם פריט דקורטיבי בהרבה משרדים יוקרתיים ועסקים. עם כל הרצון הטוב, מאוד קשה לשמור על שטיח נקי לאורך זמן ולכן חשוב לבצע ניקוי שטיחים מקצועי אחת לכמה זמן.

כל כמה זמן יש לבצע ניקוי שטיחים

שטיח הוא למרבה הצער צובר לכלוך ידוע. הוא צובר אבק, נשפכים עליו דברים והוא מהווה בית גידול לקרדית האבק אשר גורמת לאנשים הסובלים מאלרגיה לסבול במיוחד. כדאי לתחזק את השטיח באופן קבוע ולבצע ניקיון יסודי אחת לחצי שנה וזאת כדי לשמור על השטיח נקי ואיכותי לאורך שנים רבות.

מחפשים ניקוי שטיחים מקצועי? עברו לאתר בוס בעלי מקצוע וקבלו הצעת מחיר מהמקצוענים המובילים בתחום.

כיצד ניתן לתחזק שטיח היטב?

שטיח דורש תחזוקה קבועה כדי להבטיח את קיומו לאורך שנים.

• דבר ראשון חשוב מאוד לשאוב אבק מהשטיח לפחות פעם בשבוע

• רצוי גם להפוך את השטיח ולשאוב אבק משני צדיו

• אם ניתן אז יש לאוורר את השטיח באוויר הפתוח כשהוא תלוי באופן שאינו פוגם בצורתו

• מומלץ לא להניח על השטיח ריהוט כבד שיפגע בצורתו
• רצוי לא לאכול ולשתות מעליו כדי שלא ישפכו עליו חומרים שונים וביניהם שומנים שקשה להסיר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כיצד מבצעים ניקוי שטיחים מקצועי

ניקוי שטיחים מקצועי מתבצע על ידי חברות ניקיון שמגיעות לבצע את ניקוי השטיח בבית הלקוח או מבצעת את הניקיון בחברה עצמה. מדובר על ניקיון מקצועי של בעל מקצוע לו הידע המתאים באריגים וסוגים שונים של בדים. כל חברת ניקיון לשטיחים מחזיקה בחומרי ניקוי שונים המותאמים כל אחד לסוג אחר של שטיח ומבטיחים כי הניקיון יהיה יסודי ולא יפגע בשטיח.

ניתן לבצע ניקוי שטיחים בניקוי יבש או בניקוי רטוב

• בניקוי היבש הלכלוך מוסר באמצעות קיטור רב עוצמה וכימיקליים מותאמים

• בניקוי הרטוב משרים את השטיח באמבט גדול שאינו פוגע בצורת השטיח. עם סבון המותאם לאריג ואז שוטפים אותו בלחץ מים גבוה וסוחטים אותו במכונה ייעודית. גם ייבוש השטיח נעשה בזהירות מרבית ובשימוש בכל כלי העזר, כולל הברשת השטיח כדי להחזיר לו את צורתו היפה והמסודרת. בעיקרון, שטיח שמגיע חזרה מניקוי צריך להיות שטיח שנראה כאילו יצא בזה הרגע מהחנות.

מה חשוב לדעת?

לפני שיוצאים לדרך חשוב מאוד לשאול היכן הניקוי יתבצע והאם החברה יכולה לבצע את הניקוי לשטיח הספציפי הדרוש. במרבית המקרים אף ניתן לשלוח תמונות לבעל המקצוע כדי להראות את מצבו של השטיח. דבר נוסף שכדאי לבדוק - חברות רבות מציעות מבצעים מיוחדים של ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיח, הדבר יכול להוזיל משמעותית את ניקוי הספות ולהיות משתלם.

בחירת חברת ניקוי שטיחים

שטיחים הם פריט יקר ואם מתחזקים אותם נכון הם יכולים להחזיק עשרות שנים. כדאי לבחור חברת ניקוי מוכרת ותיקה ומקצועית וזאת כדי להבטיח שהניקוי יהיה משתלם וישמור על השטיח לעוד שנים רבות. היום ישנם אתרים המשמשים כפלטפורמת חיפוש מומלצת לבעלי מקצוע מכל הסוגים. באתרים אלו מוצגים בעלי מקצוע באופן נוח ובליווי דרכי יצירת הקשר עמם. הכניסה לאתרים הנה לאחר בדיקה ראשונית שאכן מדובר בבעל מקצוע מהימן, לאחר מכן דירוג הגולשים עושה את שלו וניתן ללמוד היטב מהמלצות על טיבו של בעל המקצוע.

בשיתוף מדור המומלצים
  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully