וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטח מוגבל? ביחרו בארונות הזזה לחדרי ארונות

בשדיתוף עץ מי

16.12.2020 / 11:44

כיצד ארונות הזזה באים לידי ביטוי בחדר הארונות? איך מעצבים חדר ארונות בחכמה?

חדר ארונות. freepik,
ארון הזזה/freepik

דלת הזזה נפתחת ימינה ושמאלה על גבי מסילה מתאימה. בגלל פתיחת הדלת לצדדים ולא קדימה ואחורה, ניתן לחסוך מקום בחלל הפנים. לשם השוואה, דלת פתיחה רגילה נפתחת קדימה ואחורה ולכן אי אפשר לשים מולה עוד רהיטים. לעומת זאת, דלת הזזה לא פוגעת ביכולת לנצל את מלוא הפוטנציאל של החלל הקיים - גם אם הוא קטן מהרגיל.

את כל היתרונות השונים של ארון הזזה ניתן לראות בעיקר בחדרי ארונות. בגלל שחדרים אלו הם כיום דרישה לגיטימית ובסיסית, יש גם ביקוש גבוה לשימוש בדלתות הזזה. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא כיצד בוחרים את הארונות המתאימים.

מחפשים ארונות הזזה ? עברו עכשיו לאתר עץ מי ובחרו את הארון המתאים ביותר לחדר שלכם!

בחירת ארונות הזזה

הדרך הנכונה לבחור ארונות היא להתאים אותם לסוג החדר. מטבע הדברים, יש הבדל בין ארון שמיועד לחדרי שינה מאשר ארון לחדר ארונות. כמו כן, קיימים הבדלים בין ארונות לחדרי שינה של הורים, מבוגרים, צעירים, ילדים וטף.

ספציפית בחדרי ארונות, הסוד הוא הנגישות. בחדרי ארונות מנסים להגיע למצב שבו כל המדפים נגישים ונוחים. אם החדר קטן, אפשר לשלב סוגים שונים של ארונות ולנצל כל סנטימטר על מנת שהנגישות לא תיפגע.

אפשרות אחרת היא לשלב בין ארונות פתיחה לבין הזזה. אבל במקרים כאלה, יש לוודא שהארונות שנפתחים קדימה ואחורה לא מתנגשים בשאר הרהיטים. אם לא בטוחים, צריך להתייעץ עם בעלי מקצוע.

השוואה בין ארונות הזזה

אבל האמת היא שמתן עדיפות לאופציה של דלת הזזה לא מספיקה כדי לעצב חדר ארונות. גם אם מחליטים לבחור דלת כזו עבור הארונות בחדר, צריך לבחור את הדגם בצורה נכונה.

הדרך הנכונה לבחור את הארון היא להשוות בין הדגמים השונים. השוואה בין ארונות הזזה מבוססת על גודל, מידות, מפרט, סוג החלוקה הפנימית וסוג אביזרי הפרזול. כך למשל ידית מסוימת תשפיע על הנראות של הארון, בעוד הגודל עשוי לייקר או להוזיל אותו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כמה ארונות יש בחדר ארונות?

כיום אפשר לעצב חדרי ארונות גם בחללי פנים קטנים של מטרים מרובעים ספורים בלבד. בשביל להשיג את המטרה הזו, מודדים מראש את החדר ומבצעים סימולציה של שילוב הארונות בתוכו.

מספר הארונות תלוי בכמות הפריטים שרוצים לאחסון בחדר. כמו כן, יש לקחת בחשבון את שאר הרהיטים בחדר ואת המיקום של הדלת. אם למשל משתמשים בחדר גם כדי להתלבש, צריך להשאיר לזה מספיק מקום מול הארון.

הכי חשוב שהארון יהיה איכותי

ארונות הזזה שנבחרים בקפידה ומיוצרים על ידי חברה שמתמחה בכך מחזיקים מעמד שנים רבות. אם הריהוט בחדר הארונות הוא איכותי, זה אומר שניתן לנצל אותו כדי להשביח את ערך הנכס.

רהיטי איכות הם השקעה משתלמת. ספציפית בחדרי ארונות, יש לזה גם השפעה על איכות החיים.

בשדיתוף עץ מי
  • עוד באותו נושא:
  • ארונות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully