וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח תוכנה באילת עם ערן פיקסר, חברה שלא כדאי לפספס

בשיתוף ערן פיקסר

16.12.2020 / 14:45

בעלי עסקים בכלל, ובעלי עסקים באילת בפרט יודעים שבלי נוכחות אינטרנטית טובה לא יצליחו לקדם את העסק שלהם. בנייה נכונה של אתר תעזור להבליט את העסק במנועי החיפוש - ובאילת נהנים גם ממחיר נמוך

בניית אתרים. יח"צ,
בניית אתרים/יח"צ

אתם כבעלי עסקים צריכים לעמוד עם היד על הדופק ולדאוג שיש די לקוחות, בייחוד אם אתם מנהלים את העסק שלכם באילת. כולנו יודעים שהעיר הדרומית בישראל אינה קלה מבחינת תחזוקת עסקים שונים דוגמת עסקי תיירות, אשר תלויים לא פעם בביקורים של תיירים מהארץ ומהעולם. כתוצאה מכך, התחרות גדולה אף יותר וכל עסק צריך להילחם על לקוחותיו. בימינו קידום אתרים טוב ואיכותי חשוב מאין כמותו כדי לקדם את העסק.

כשהכול נמצא באינטרנט

בימינו בעלי עסקים יודעים שאם הם אינם נמצאים באינטרנט, הם לא קיימים מבחינת לקוחות רבים. עסקים ותיקים וחדשים כאחד מחפשים שירותי קידום אתרים באילת כדי להגיע לכמה שיותר גולשים. אחרי הכול, מרבית הגולשים מוצאים את השירות המבוקש שלהם בגוגל וגם גולשים בלא מעט רשתות חברתיות המכוונות אותם לפרסומת של עסק זה או אחר. אתר אינטרנט שיצליח להגיע לתוצאות הראשונות של גוגל, יזכה בגולשים רבים יותר.

הרבה מעבר לבניית אתר אינטרנט

אתר אינטרנט של בית עסק אינו רק כרטיס ביקור ופרסומת. אמת, כדי שאנשים ייכנסו בכלל לאתר, הוא צריך להיות מעוצב, בעל תכנים איכותיים, מעוטר בתמונות וכולל סרטונים, אבל זה עוד לא הכול. בעולם שנמצא כולו באינטרנט, מבצעים פעולות שונות כמו יצירת קשר, ביצוע חיפוש וביצוע תשלום, כך שאתר אינטרנט טוב עולה כסף. מכאן עולה כי האתר אינו צריך להיות יפה, אלא גם לעבוד היטב ולבצע את המטרה שלשמה הוא נוצר. מסיבה זו, מתכנתים באילת עובדים בכל עת על אתר זה או אחר, ובודקים אם הוא פועל כמו שצריך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מה צריך להביא בחשבון כאשר בונים אתר אינטרנט?

על מנת לבנות אתר אינטרנט טוב ואיכותי שיוכל להביא כמה שיותר לקוחות לאילת, חשוב לפנות לשירותיו של בית תוכנה באילת. הצוות המקצועי של בית התוכנה יסייע לכם בבניית אתר מתאים. אז מה צריך אתר טוב? קבלו כמה דוגמאות:

1. מגדירים את המטרה שלכם

כאשר אתם נפגשים עם צוות פיתוח ובניית אתרים, אחד הדברים הראשונים שהוא עושה הוא ללמוד כמה שיותר על העסק ועל המטרות שאתר האינטרנט נועד להשיג. לדוגמה, אם מדובר באתר המיועד למכון כושר, חשוב לבנות מערכת תשלומים כדי שהגולשים יוכלו לרכוש מנוי חדש או לחדש את המנוי, לצד עיצוב מתאים שנועד לעודד את הגולשים לעשות מנוי ולשמור על כושר. לצד זאת, חשוב גם לכתוב תכנים איכותיים בנושאי בריאות וכושר, עם שילוב נכון של מילות מפתח רלוונטיות. ואם מדובר באתר המסייע לתושבי אילת למצוא דירות להשכרה או לנופש, יש צורך לדאוג למערכת חיפוש חכמה המאפשרת לסנן תוצאות חיפוש, כדי שיתקבלו הרלוונטיות ביותר. נוסף על כך, מעבר לבניית האתר והפיתוח שלו, חשוב להתאים את שיטת הקידום הטובה ביותר ללקוח. ישנם עסקים המתאימים יותר לקידום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, אחרים דרך ערוץ יוטיוב וכדומה.

2. דואגים לאבטחת האתר

אחד הדברים החשובים שיש לעשות כאשר בונים אתר הוא לדאוג לאבטחה שלו, בייחוד אם מדובר באתר מותקנת חנות אלקטרונית שבאמצעותה מבצעים הגולשים קניות באתר. אתר שנפרץ פוגע באמינות הגולשים ועלול לא רק "להבריח" אותם למתחרים, אלא גם לגרום לנזק תדמיתי וכלכלי עבור בעלי העסקים. מתכנתים מקצועיים באילת דואגים לעדכן את פרוטוקל ההצפנה SSL שנועד להצפין את המידע העובר בין האתרים, וזאת כדי למזער את הסיכויים שהאתר ייפרץ.

3. אתר רספונסיבי לנייד

חיבור האתר לאינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מפעולת בניית אתרים באילת. בעלי עסקים הבוחרים להתאים את האתר שלהם למסכים הקטנים של הטאבלטים והטלפונים הניידים מרוויחים אלפי גולשים באופן אוטומטי, שכן מרבית הגולשים אפילו לא טורחים להיכנס למחשב כדי לחפש שירות מסוים או אטרקציה באילת.

4. בוחרים פלטפורמה טובה לניהול אתרים.

כל אתר אינטרנט מבוסס על פלטפורמה כלשהי. אחת הפלטפורמות הנפוצות היא מערכת הוורדפרס, והיא כוללת לא מעט יתרונות. דבר ראשון, וורדפרס ידידותית מאוד למקדמי אתרים. היא כוללת תוספים המועילים לקידום אתרים ובאמצעותה ניתן לבצע אופטימיזציה לעמודי תוכן המותאמת טוב יותר למנוע החיפוש של גוגל. דבר שני, וורדפרס כוללת מגוון רחב של תבניות עיצוב המתאימות לכל עסק: בית מלון, משרד לעורכי דין, מסעדת חוף, סופרמרקט, סלון לעיצוב שיער ועוד. מעבר לכך, וורדפרס קלה לתפעול וידידותית למשתמש. כך שגם אם בעל עסק שאינו מבין הרבה באינטרנט מעוניין לשנות משהו קטן, הוא יכול לעשות זאת בקלות. כמו כן, מערכת וורדפרס כוללת כלים המאפשרים להעלות את קצב הטעינה של האתר. ככל שמהירות הטעינה תהיה גבוהה יותר, כן יגבר הסיכוי שהגולשים יכנסו לאתר וישארו בו זמן רב.

5. בונים אתרים נגישים

לפני שנתיים נכנס חוק הנגישות לתוקף, וכל בעל אתר צריך להתאים את האתר שלו לבעלי מוגבלויות. מפתחי תוכנה מקצועיים יודעים לבנות את האתר הנגיש לפי החוק, כך שהוא יכלול את כפתור הנגישות ויאפשר לבצע הקראה, להגדיל את האותיות ועוד. כמו כן, בעל עסק הבוחר להנגיש את האתר שלו, זוכה באופן אוטומטי באהדת הגולשים הרואים בו אתר חברתי וידידותי לכל מי שמעוניין להשתמש בו.

ערן פיקסר: כי עסקים באילת מקדמים עם אילתים

ערן פיקסר, בן 38 ותושב אילת, הקים את החברה ערן פיקסר בשנת 2016 במטרה להעניק לבעלי עסקים את השירות הטוב והמקצועי ביותר מבחינת קידום באילת ובניית אתרי אינטרנט. ערן נחשף לעולם המחשבים מגיל 13, ומאז ועד היום הוא לא מפסיק לחיות את התחום וללמוד עליו יותר ויותר. חברת ערן פיקסר היא אחת החברות המובילות יותר בתחום קידום ופיתוח אתרים, והמיוחד בה הוא שהיא ממוקמת באילת, ועל כן גם פטורה ממע"מ. פיתוח תוכנה ללא מע"מ הוא חלום של כל בעל עסק, ורבים מהם פונים לחברה כדי לקדם את העניינים וליהנות מקידום אתרים איכותי וחווייתי שמביא לתוצאות גבוהות.

אילו יתרונות נוספים קיימים לערן פיקסר?

מלבד העובדה שחברת פיקסר ממוקמת באילת ופוטרת ממע"מ את כל מי שפונה אליה, יש לה עוד מגוון רחב של יתרונות. דבר ראשון, אל החברה מתקבלים רק אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחומם, הן מבחינת פיתוח אתרים והן מבחינת קידום. מעבר לכך, החברה משקיעה בדור הצעיר ומתפחת אותו על ידי כך שהיא מאפשרת גם לצעירים ותלמידי תיכון להשתלב בעבודות קידום שונות. החברה מביאה איתה את הפן החברתי תוך שהיא מכשירה את הדור הצעיר של אילת לעבודה בתחומי הקידום ופיתוח האתרים. דבר שני, הצוות של פיקסר מורכב כולו מאילתים אשר מכירים היטב את מצב השוק בעיר ויכולים להתאים את שיטת הקידום הטובה ביותר.

מעבר למקצועיות וההיכרות עם השוק האילתי, ערן פיקסר מציעה שירות אדיב מכול הלב. אין בעל עסק אילתי שאינו מכיר את הצוות של החברה, והוא תמיד מרגיש בנוח לפנות אל הצעירים האנרגטיים כדי לקבל את השירות הטוב ביותר. כאשר אדם חדש מגיע לערן פיקסר כדי לקבל עזרה בקידום אתרים, הצוות החם והמזמין יוצא מגדרו כדי ללמוד כמה שיותר על העסק, להתחיל מיד בעבודה ולהעניק את השירות הטוב ביותר.

בשיתוף ערן פיקסר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully