וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה אמיתית לבעלי העסקים בישראל

בשיתוף אפכארד

17.12.2020 / 11:30

מהיום כל אחד יכול להרשות לעצמו להיות מותג מוכר ולפרסם בקלות ויעילות את העסק שלו. חברת אפכארד מציגה מהפכה של ממש בתחום הדיגיטל והטכנולוגיה. עם אלפי לקוחות שצברה אפכארד במהלך השנים שנהנים ממעטפת שיווקית ופרסומית במחירים שווים לכל כיס

אפכארד. יח"צ,
אפכארד/יח"צ

אפכארד מציעה לעסקים כרטיס ביקור דיגיטלי עם טכנולוגיה יוצאת דופן שנשלחת תוך כדי שיחה לווטסאפ וכמו כן ללא שום פעולה בסיום שיחה ובשיחה שלא נענתה. דבר מדהים המגביר את המכירות בצורה יוצאת דופן. בנוסף שיטת הקומנדו של אפכארד ללקוחות הפרמיום של החברה נותנת מעטפת של סדרת סרטוני תדמית, מכירה או שיווק לאורך כל השנה אשר מקודם בגוגל, יוטיוב ורשתות חברתיות. כמובן שכאן התענוג לא נגמר. אפכארד יוצרת עבור לקוחותיה סדרה של דפי נחיתה המקודמים ברשתות חברתיות וגוגל ויוצרת המרה מטורפת ללקוחותיה.

מהו כרטיס ביקור הדיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה איש יחסי הציבור ואיש המכירות הכי טוב שיכול להיות לך. הוא מכיל את כל פרטי העסק שלך במקום אחד ומופיע בתוצאות ראשונות בגוגל. גם כשאתה לא עונה הכרטיס נשלח אוטומטית ללקוחות (מונע פספוס של לקוחות) על ידי האפליקציה הייחודית שפיתחה אפכארד וכמובן בסיום השיחה ללא שום פעולה שלך, המערכת יודעת לזהות למי נשלח ולא תשלח שוב לאותו מספר.

הייחודיות של אפכארד היא שהכרטיס נשלח לווטסאפ תוך כדי שיחה מבלי לשמור מספר באנשי הקשר וכמובן גם באופן יזום בהודעת sms, מייל ורשתות חברתיות. כך שאין שני לרושם ראשוני שהלקוחות שלך חווים כשהם צופים בכל הפרטים שלך: כתבות, עיסוקים, גלריה, אודות העסק, פרטי התקשרות וכל קישור נוסף שרק תבחרו וכמובן מגוון השירותים שאתה מעניק.

סגירת העסקה למעשה מבוצעת כמעט במלואה על ידי הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלך. בנוסף הלקוח שמקבל את הכרטיס אליו יכול בדיוק באותם אמצעים לשלוח ולשתף את הכרטיס שלך והוא הופך להיות מופץ באופן וויראלי ברחבי הרשת. הכרטיס יושב בנייד שלך כאפליקציה וניתן לשיתוף גם בפגישות ופוסטים ברשתות חברתיות ועוד...

אפכארד. יח"צ,
אפכארד/יח"צ

סרטוני תדמית לעסקים

הימים בהם רק חברות וארגונים גדולים יכלו להרשות לעצמם הפקה יוקרתית של סרט תדמית, עברו, גבירותי ורבותי. מהיום כולם יכולים לפרגן לעסק שלהם .

הפקת סרטון תדמית בכלים ומשאבים דיגיטליים. מהפכה אמיתית בשוק סרטי התדמית בישראל. לא עוד הפקה יקרה ומורכבת, לא עוד ליהוק שחקנים וניצבים, לא עוד צוות צילום יקר, ולא עוד עלויות עריכה יקרות ומורכבות.

אפכארד מציעים סדרת סרטוני שיווק, מכירה ותדמית במגוון של סגנונות בהתאם לצרכים של לקוחותיה. הסרטונים מראים שאתם באמת עסק רציני וכך הלקוח בעצם נחשף אליכם בצורה מדהימה.

הסרטונים עולים ליוטיוב, לגוגל ולרשתות החברתיות ומקודמים באופן יזום ואורגני בצורה מדהימה. זהו בהחלט כלי נוסף שייתן פניות לבעלי העסקים.

דפי נחיתה

הכלי הנוסף אותו אפכארד מציעה בחבילת הפרמיום שלה הוא חבילת דפי נחיתה המקודמים בגוגל וברשתות החברתיות עם טפסי השארת פרטים, חיוג ישיר והשארת הודעה לווטסאפ.

אז מהו דף הנחיתה? זה הדף הראשון אליו "נוחת" הלקוח הפוטנציאלי, זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו לייצר פניות מלקוחות חדשים.

דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות על בסיס קבוע מלקוחות שמחפשים את השירות שלך באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר אינטרקציה מיידית עם לקוח שמתעניין בשירות שלכם מבלי "להעמיס" עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ליצירת קשר.

אפכארד. יח"צ,
אפכארד/יח"צ

איך לקוחות נחשפים לדף הנחיתה?

לקוחות חדשים יכולים להיחשף לדף הנחיתה דרך פרסום באינטרנט, במקרים כאלה תרצו להפנות את הלקוח שלכם ישירות לדף נחיתה ממוקד כדי למקסם את אחוז ההצלחה לטופס השארת פרטים. מומלץ לייצר לכל שירות עיקרי דף נחיתה נפרד כדי להעלות את אחוזי ההצלחה. ניתן גם ליצור על אותו עיצוב ורסיות שונות לדפי נחיתה.

לסיכום

המהפכה הדיגיטלית שיצרה אפכארד היא בשורה משמחת לבעלי העסקים בישראל. גם כרטיס ביקור דיגיטלי גם סרטונים וגם דפי נחיתה והכל במקום אחד. מומלץ מאוד לכל עסק קטן בינוני או גדול.
מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא וליצור קשר עם נציגי אפכארד

https://www.appcardpro.co.il/premium/

בשיתוף אפכארד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully