וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסודות שצריך לדעת לפני רכישה של רכב חדש

בשיתוף קאריזמה מוטורס

20.12.2020 / 10:57

מתקשים להחליט על רכב? בלבלו אתכם עם מושגים לא מוכרים? חברת "קאריזמה מוטורס" הופכת את תהליך רכישת הרכב הבא שלכם לקל, פשוט ומהיר בעזרת השיטה המנצחת של מימון רכב על פי המודל האמריקאי ב-100% מימון ובתנאים הטובים ביותר בשוק הרכב

רכב חדש. freepik,
רכב חדש/freepik

רכישת רכב חדש

אם בעבר על מנת לרכוש רכב חדש היינו חוסכים חודש בחודשו סכום כסף מסוים על מנת להגיע למחיר הרכב בסופו של דבר - כיום כבר אין בכך צורך ובימינו אנשים רבים יותר מתחילים להבין כי קניית רכב במזומן אינה כדאית מבחינה כלכלית - רכב הינו מוצר צריכה ולא נכס כפי שנתפש פעם ועל כן יש לשלם בעבורו בתשלום חודשי כמו שאר החשבונות הקבועים - חשבון טלפון, כבלים וכו'.

למרות שרוב האנשים אינם מחזיקים בסכום המלא הדרוש לקניית רכב חדש, הדבר אינו אומר כי הם צריכים לוותר על חלום הרכב החדש - בעזרת השיטה של "קאריזמה מוטורס" גם אתם תוכלו לצאת לדרך ברכב החדש שלכם.

אז מהו מבנה העסקה?

מסלול העסקה האידיאלי הינו ל-3 שנים, לאחר בחינת שוק הרכב לאורך השנים הגיעה "קאריזמה מוטורס" להבנה כי זוהי תקופת הזמן הנכונה ביותר להחזקת רכב חדש. במהלך תקופה זו משלמים תשלום חודשי נמוך וקבוע - המשקף רק את ירידת הערך של הרכב. בתום התקופה מחזירים את הרכב ומתקדמים לרכב הבא בהחלפת "מפתח במפתח". אופציה שנייה היא לפרוס את יתרת ההלוואה לעד 60 תשלומים ולהישאר עם הרכב, האופציה השלישית היא יציאה מהעסקה ע"י מכירת הרכב, אופציה שקיימת תמיד - ללא קנסות יציאה.

אם בעבר על מנת לרכוש רכב הייתם צריכים להביא סכום משמעותי וגדול שנחסך לאורך שנים של חיסכון. היום, בעזרת השיטה של "קאריזמה מוטורס" - תשכחו מזה, אתם מקבלים את המימון האטרקטיבי ביותר ומתאימים את ההחזר החודשי ליכולת ולנוחות שלכם.

מה היתרונות ברכישה דרככם?

ראשית כל, חשוב לציין כי רכישת הרכב ב"קאריזמה מוטורס" מתבצעת מהיבואן הרשמי של מותג הרכב אותו תבחרו - כך יוצא שאתם למעשה נהנים מכל העולמות. מחד, אתם מקבלים רכב חדש מהיבואן הרשמי, מה שאומר שאתם יכולים ליהנות מראש שקט מבחינת אמינות, אחריות ואיכות המוצר אותו אתם מקבלים ומאידך, אתם נהנים מפריסה והחזר חודשי המותאמים ליכולת שלכם, יכולים לבצע טרייד אין בתנאי מחירון לוי יצחק בתום התקופה. יתרון חשוב נוסף הוא האפשרות לעבור ממותג למותג ללא הגבלה - בימינו אף אחד לא מעוניין להתחייב לקנות רכב מאותו המותג בעתיד (לדוג' אם קניתי היום קיה ספורטאז' ובעוד כשלוש שנים ארצה לקנות סקודה קארוק - אני לא מוגבל) כיוון שהשוק הינו דינמי ומשתנה מעת לעת- ובעניין זה "קאריזמה מוטורס" מעבירה את הכוח לידי הצרכן.

כאשר נכנסת כלקוח לסוכנות של מותג רכב מסוים יסבירו לך למה הרכב של אותו מותג הוא הטוב ביותר והכי מתאים לצרכיך. ב"קאריזמה מוטורס" התהליך הוא הפוך - קודם להבין מה הצורך ורק אז להתאים רכב מסל אפשרויות רחב הרבה יותר.

חשוב לדעת כי חברת "קאריזמה מוטורס" עובדת עם שלל היבואנים ועל כן היא לא מחויבת למכור רק רכבים של מותג רכב כזה או אחר. נציגי החברה מומחים להתאמת רכב על פי צרכי הלקוח והמחויבות היחידה ב"קאריזמה מוטורס" היא לשביעות רצון הלקוח. הליווי, הייעוץ והשירות האישי מביאים לתהליך שבו קודם כל יבינו מה הצרכים שלך, לאחר מכן מה ההחזר החודשי הנוח לך ורק אז יתאימו לך את הרכב הנכון - ללא קיבעון או אינטרס למותג ספציפי.

בנוסף ליתרונות שנמנו ביחס לעסקת קניית רכב חדש מבית היבואן, גלומים בשיטה יתרונות נוספים גם ביחס לעסקאות ליסינג ואף רכישה של רכב מיד שנייה.

השיטה של "קאריזמה מוטורס" מייצרת כדאיות כלכלית מכל הבחינות - אין הפתעות, התשלום החודשי קבוע ונוח, הרכב נמצא באחריות ואפילו את הבירוקרטיה הכרוכה בקניה ומכירה של רכב "קאריזמה מוטורס" תבצע בעבורכם.

לאחר התאמת הרכב הנכון קאריזמה מוטורס תדע להתאים בעבורך גם את תנאי המימון הטובים ביותר - ערוץ המימון הנבחר יהיה האטרקטיבי ביותר לכל לקוח וייקבע לאחר בדיקה מעמיקה - על מנת לשרת את אינטרס הלקוח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בשיתוף קאריזמה מוטורס
  • עוד באותו נושא:
  • רכב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully