וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באילו מקרים נשתמש בשירותיו של חוקר פרטי?

בשיתוף געש חקירות

20.12.2020 / 11:28

הפנייה לחוקר פרטי תמיד מלווה בדילמות. האם זה הצעד הנכון, והאם נוכל לעמוד בתוצאות שיתקבלו וכו'. עם זאת, לעיתים האי ודאות קשה מנשוא, ולכן היא עדיפה על פני אלטרנטיבות אחרות. בואו נראה באילו מקרים מומלץ להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי ומה השירות כולל?

חוקר פרטי. freepik,
חוקר פרטי/freepik

עבודתו של חוקר פרטי מלאה באדרנלין ולא עוצרת לרגע. אנשים הנמצאים באי ודאות מוצאים עצמם באי שקט נפשי, בעיקר כאשר מדובר על חשד לבגידה בין בני הזוג או שבכלל בעל העסק חושד כי עובדיו גונבים את כספו. שירותיו של חוקר פרטי מגוונים מאוד, וכוללים בין היתר שלל מעקבים, חקירות לצרכים שונים, ובהחלט מאפשרים לנו לישון טוב יותר בלילה. השירות ניתן במגוון סיטואציות כמו לבני זוג, לשותפים עסקיים או בעניינים הקשורים לאמון בין אנשים או בין עובדים.

בשורה תחתונה, שירותיו של חוקר פרטי מתמקדים בעיקר באיתור האמת, וזאת בצורה חד משמעית על ידי מתן הוכחות חותכות. ההוכחות יכולות להיות מסמכים שאותרו, צילומים, סרטונים וכו'. כל אלה מאפשרים לנו להסתכל לאמת בעיניים ולאחר מכן להחליט מה ברצוננו לעשות עם המידע שיתקבל. לדוגמה, אם חשפנו בן זוג בוגד, נוכל לסיים את מערכת היחסים או לגשת לטיפול. אם קיבלנו מידע על שותף עסקי המועל באימון, נוכל לפעול בצורה משפטית וכך הלאה.

הכירו את השירותים הנפוצים של חוקר פרטי

חקירות המתבצעות במסגרתו של הליך גירושין

הליך גירושין נחשב כיום למורכב מאוד, במיוחד כאשר קיימות מחלוקות שונות סביב רכוש. חוקר פרטי יוכל לחשוף את המצב הכלכלי של הצד השני, וזאת באמצעות מעקבים וחיפוש מסמכים המוכיחים שחור על גבי לבן נכסים, כספים שהוסתרו בחשבונות בנק ועוד. חקירה מקצועית יכולה לסייע להבין את התמונה המלאה, וברוב המקרים גם לסייע בהליכים משפטיים מורכבים מול בית המשפט.

חקירת בגידות בין בני זוג

זהו שירות קלאסי של חוקר פרטי, ויותר נכון המוכר ביותר לכל אדם. במידה ואחד מבני הזוג חושד בבן זוגו, הוא נמצא במצב של אי ודאות, שזהו מצב קשה שוודאי מדיר שינה מעייניו. חוקר פרטי מסייע במעקב אחר בן הזוג, כך שניתן להוכיח את הבגידה על ידי סרטונים וצילומים, או מנגד להפריך את החשדות ולפתור את הדילמה. איסוף הממצאים מצד החוקר יהיה חד משמעית, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה קורה מאחורי גבכם.

חקירות עסקיות

עוד תחום פופולרי מאוד הוא חקירות עסקיות המונות תת קטגוריות שונות כמו חקירות בין שותפים עסקיים, חשד למעילות במקום העבודה שיכולות להיות העברת מידע למתחרים או גניבות כספים. כל אלה יכולים לפגוע קשות בארגונים ועסקים, ולכן חקירת המקרים יכולה לסייע רבות לבעל העסק על מנת לטפל באופן נקודתי במקרים.

חקירת כלכליות

עוד שירות של חוקר פרטי, הוא חקירות כלכליות הכוללות מעקבים שיכולים לסייע לבדוק אודות מצבו הכלכלי של אדם מסוים, וזאת בהקשר של חתימה על חוזים, או במקרים של חוב כספי ואי עמידה בהתחייבות מסוימת.

לסיכום, אלא רק חלק משירותיו של חוקר פרטי, אך כאמור ישנם שירותים נוספים שניתן לקבל, מובן שכל שירות יותאם באופן אישי לדרישות הלקוח והממצאים הנחוצים.

אם גם אתם נמצאים באי ודאות ומעוניינים להגיע לחקר האמת, אתם מוזמנים לפנות למשרד געש חקירות המנוהל על ידי אייל אלייזה, בעל ניסיון של שני עשרים בתחום החקירות ובאיסוף מידע/מודיעין עסקי ופרטי.

לאתר געש חקירות > https://gaashinv.co.il/

טלפון > 050-5796679

מייל > gaashinv@gmail.com

בשיתוף געש חקירות
  • עוד באותו נושא:
  • חוקר פרטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully