וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת את המתנה המושלמת לגבר המושלם? כאן תמצאי

בשיתוף עדן מתנות

20.12.2020 / 16:21

בחירת המתנה המתאימה ביותר לגברים היא אתגר: לפעמים הם ילדותיים ובפעמים אחרות משדרים יוקרה ואלגנטיות. לפעמים הם מעדיפים גאדג'ט חדשני ולפעמים ארוחה ועיסוי יספיקו. אז איך בוחרים את המתנה המושלמת שלא תאכזב?

מתנה. freepik,
מתנה/freepik

אם חשבתם שקניית מתנה למין הנשי היא אישיו, תחשבו שנית. מאגר המתנות האפשריות לגברים רחב למדי, אבל עדיין מצומצם מאוד בהשוואה לזה של הנשים. ומעבר לכך, כמה פעמים עוד תקני לו בושם וחולצה רק כדי "לא לפספס" עם המתנה? זמן להכיר את כל השיטות למציאת מתנות לגברים שיוצאות מהקופסה ומפתיעות אותם הרבה יותר.

ריגול תעשייתי זה מאסט

כל עוד לא מדובר בהפתעה שמגשימה חלום כמו משחק כדורגל בחו"ל, בהחלט אפשר לשאול אותו ישירות מה הוא היה רוצה. אם התשובה נשארת שטחית או שנעה באזורי ה"אין לי מושג", שווה לבדוק גם עם חברים קרובים ובני משפחה. יכול להיות שמשהו נזרק בפניהם לחלל החדר ואין מתוקה יותר ממתנה שבסופו של דבר הייתה מורכבת מרצון טוב והקשבה.

מה הסיפור עם גאדג'טים?

לגברים יש חיבה מיוחדת לגאדג'טים, את זה אנחנו כבר יודעים. אבל כל גבר באופן נפרד יעדיף סט שונה של אפשרויות, שנע בתוך תחומי העניין שלו. אם מדובר בבחור שחובב בישול למשל, עולם הגאדג'טים למטבח יספק אינספור אפשרויות ובכל תקציב. גיימרים, חובבי אופנה, תעופה, מכוניות, טכנולוגיה ועוד המון תחומים מכילים כיום שפע רעיונות בנושא ומספקים עושר נרחב למתנות, מפטנטים חדשניים ומדליקים להתעסק איתם ועד דברים קלאסיים ואלגנטיים שגברים לא רוצים לוותר עליהם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שובר מתנה: רעיון מבריק או מסוכן?

כל אישה חולמת על ארנק גדוש עד אפס מקום בגיפט קארדים ולכן תמיד תשמח לקבל אותם, אבל האם לגברים יש את אותו החלום? ובכן, בדרך כלל לא. שובר מתנה הוא רעיון טוב לגבר שמערכת היחסים איתו לא רומנטית, כמו למשל חבר טוב מהלימודים או מהעבודה. אבל כל עוד מדובר בבן הזוג שלך, מתנה כזו עשויה להתפרש כ"לא ידעתי מה לקנות ולכן תבחר בעצמך". אם את כבר מעניקה לו שובר מתנה, וודאי שהוא מכיל פינוק אמיתי: יום ספא, מסעדת בשרים, סיור ביקב או מבשלת בירה וגם נסיעה ברכב פורמולה 1 או טייס ליום אחד תופסים כאן.

הפקה ביתית מושקעת

דרך טובה להביע אהבה היא להשקיע במשחק יצירתי כמו חדר בריחה או מצא את המטמון, אפילו פיצוחים שצריך לפתור ולחשוף דרכם את המתנה. בעידן הקורונה, מדובר אפילו ברעיון שפותר חלק גדול מצרכי הבילוי והענקת המתנה כשבחוץ רוב האפשרויות עדיין לא קיימות. דרך הרשת אפשר למצוא מגוון רחב של מדרכים להכנת חדר בריחה ביתי ובינינו, גם בניית תשחץ שמרכיב משפט כמו: "בייבי, אנחנו בצימר הסופ"ש" לא אמור להיות מלאכה מורכבת ממש. העיקר היצירתיות שלך.

חופשה בארץ או בחו"ל

כמובן שהמתנה המושקעת האולטימטיבית מכולן היא זו ששולחת את הגבר להתרעננות של כמה ימים מחוץ לבית, כאשר גם חופשה בארץ בהחלט באה בחשבון: טיול מדברי מול נוף קסום, בקתת עץ אירופאית בחרמון המושלג, אפילו מלון בוטיק מפנק בתל אביב.

ומה לגבי רעיונות נוספים? ברור שיש! באתר של עדן מתנות תמצאו מגוון רחב של רעיונות, פתרונות והשראה לכל מתנה גברית ולכל טיפוס אפשרי.

בשיתוף עדן מתנות
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully