וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 דברים מדהימים על חיתוך וחריטה בלייזר

בשיתוף חלום חרוט

21.12.2020 / 9:39

עבודה נקייה ומדויקת, עולם עשיר של אפשרויות לצרכן הפרטי וגם תחום מבוקש עם שכר גבוה. אלו הם רק קומץ מהדברים המדהימים שמתרחשים בתחום הלייזר ויוכלו לעניין גם אתכם

חריטה בלייזר. freepik,
חריטה בלייזר/freepik

1. דיוק בכל חומר גלם

מכונות הלייזר מבצעות חיתוך וחריטה מדויקים וברמה הגבוהה ביותר על גבי מגוון רחב מאוד של חומרי גלם. זוהי גם הסיבה לביקוש המוגבר שלהן והיכולת לענות על סט צרכים מגוון בהמון תחומי חיים. המכונות חותכות וחורטות עץ, מתכות שונות, פרספקס ופלסטיק וכמובן חומרים רגישים ועדינים כמו זכוכית, כסף וזהב.

2. הטכנולוגיה מורכבת משני רכיבים בלבד

הטכנולוגיה מורכבת מחולל לייזר וראש הלייזר המפיקים קרן ליזר וממחשב בעל תוכנה ייחודית, שאליה מכניסים מראש את התכנון או השרטוט של הפעולה המדויקת שיש ליצור. כאשר מבצעים את הפקודה, ראש הלייזר שבמכונה מתחיל לבצע את החיתוך הצורני למוצר ובדיוק כפי שנקבע. אם חריטה היא הפעולה הדרושה, ראש הלייזר ינוע מצד לצד בהתאם לגרפיקה שסיפקה לו את הוראות הביצוע.

3. זו לא מלאכה מורכבת

מכונות חריטה בלייזר וחיתוך בלייזר מתמודדות כיום עם מגוון רחב של אתגרים, תוך התאמה מלאה לכל דרישה. ועם זאת, קל מאוד לתפעל את המכונות עצמן ולהשתמש בהן כדי להשיג את רמת הגימור המושלמת, מה שגורם לאנשים רבים לרכוש אותן גם לסדנה הביתית שלהם ולייצר עיצובים אישיים בעבודה פרטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

4. תחום ה-CNC בישראל נמצא בביקוש קבוע

תחום העיבוד השבבי בישראל נחשב לאחד התחומים החמים בחמש השנים האחרונות, כאשר השכר בו ממשיך לעלות והביקוש אליו רק ממשיך לגדול. נכון להיום, השוק נמצא בחוסר של למעלה מ-2,000 חרטים, מהנדסים, תכניתנים ומפעילים של מכונות כרסום וחריטה (CNC), כאשר המשתלבים בתחום צפויים להרוויח עשרות אלפי שקלים תוך כמה שנים בלבד.

5. מענה מושלם וחסר תקדים לעולם המתנות

למרות שהחיתוך והחריטה מזוהים מאוד עם ענפי התעשייה השונים, אחד התחומים המזוהים ביותר עמם הוא עולם המתנות. הנה רשימה קצרה של הדברים שתוכלו לבצע באמצעות השיטה: חריטה על תכשיטים כמו שרשראות, טבעות ושעוני יד, הפקת מגני הוקרה, מסגרות תמונה או משטחים מעץ, יצירת מסרים, כיתובים, ציטוטים וברכות על גבי כל מוצר כמו מאג לקפה, עט ומחזיק מפתחות, יצירת דיוקנים וציורים על גבי משטחים שונים ומוצרים ממתכת, פלסטיק או עץ, חיתוך צורני של תמונות מפרספקס ועוד.

6. פתרונות שיווקיים לחברות במשק

חברות רבות במשק משתמשות כיום בטכנולוגיית החיתוך והחריטה על מנת לפתח עולם חדש של מוצרי קד"מ איכותיים ללקוחות. אותן מתנות קטנות ושימושיות עם הלוגו או שם המותג, מופיעות כיום על גבי דיסק און קיז, תחתיות לכוסות, פותחני יין, קרשי חיתוך, צלחות, כוסות, מזוודות, ארנקים, עטים, עפרונות, פריטים לשולחנות מנהלים והכל פרי עטן של מכונה מתקדמת ומוח יצירתי אחד שעמד מאחוריה.

7. שיטת הייצור הבלעדית בענף השילוט

תחום השילוט עבר כולו בעשורים האחרונים לייצור במכונות הלייזר, מה שמעניק לו תצורה גרפית ברורה ומדויקת יותר מבלי שתיווצר עם הזמן דהייה או פגיעה בחומר השלט. אם תהיתם כיצד מייצרים כיום את שלטי הנגישות לבעלי מוגבלויות או היכן אפשר להכין שלט פשוט כמו "כלב בחצר", הרי לכם התשובה.

8. הזמנת מוצרים בעיצוב אישי מעולם לא הייתה קלה יותר

אם אתם מעוניינים ליצור אלמנט אישי, מקורי, שיוצא מחוץ לקופסה ומכיל עיצוב מסוים, תוכלו לעשות זאת באחת מתוך מאות חברות ישראליות המספקות את השירות ומציעות מגוון אפשרויות לכל דרישה וללא הוצאה כספית גבוהה.

9. דרך מקורית ליצור, להעניק, להשקיע ולרגש

חיתוך וחריטה בלייזר במקום מקצועי כמו זה שמבוצע דרך אתר חלום חרוט יספק לכם הזדמנות מצוינת להביע את עצמכם או להקדיש דבר מה מיוחד לאחרים, בעבודה פשוטה, נקייה ומהירה שתמיד נעים לקבל.

בשיתוף חלום חרוט
  • עוד באותו נושא:
  • לייזר
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully