וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב - איתור נזילות מים

בשיתוף א.א אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב

22.12.2020 / 9:57

איסטלטור פרטי לא יכול לפתור תמיד כל בעייה. אם חוויתם נזילה רצינית או שברצונכם להתכונן לחורף כך שתוכלו להתמודד עם הצפות גדולות - כדאי להזמין חברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות

אינסטלטור. freepik,
אינסטלטור/freepik

נזילות והצפות יש כל ימות השנה אך במיוחד בחורף וכל חורף מחדש אנחנו לא לומדים את הלקח וחושבים שהפעם לא תהיה הצפה או נזילה. סובלים מנזילה חוזרת? פשוט הזמינו שירות איתור נזילות מים, איתור נזילות מקצועי על ידי חברה מקצועית, לא עוד אינסטלטור פרטי שיכול לעזור בנזילות קטנות וגלוית כמו מתחת לכיור וכדומה אלא חברה רצינית אשר איתור נזילות מים זה ההתמחות שלה. במה ההתמחות הזאת באה לידי ביטוי? בציוד מתקדם, שיטות עבודה יעילות וצוות מנוסה שעושה את העבודה עומד בפני כל אתגר.

איתור נזילות חבויות - א.א. אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב

חברתנו מבצעת איתור נזילות מים ומספקת שירות איתור נזילות מקצועי הנעזר במצלמות תרמיות מיוחדות לצילום קוו צנרת פנימיים המאפשרות איתור נזילות מים בעומק הקיר וטיפול נקודתי בבעיה בעזרת מכונה מיוחדת ללא צורך בשבירת כל הקיר, התקרה או הרצפה. אנו מספקים שירות איתור נזילות מים המקצועי היעיל ביותר שיש ומגיעים לכל נקודה בדירה, בבית פרטי, בחצר, בבור מים, מתקנים ומחליפים את כל הצנרת במידה ויש צורך או מדביקים פאטצ'ים מיוחדים בנקודת הנזילה.

טיפול בהצפות ונזילות בכל דרגה - איתור נזילות מים מקצועי - א.א. אינסטלציה

איתור נזילות מים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מצלמת אינפרה אדום וחשיפת נזילות חבויות, תיקון והחלפה, ריתוך וייבוש, שאיבת מים על ידי ביובית משוכללת וכל שירותי האינסטלציה האחרים, קטנים או גדולים. מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ מהיר לטיפול דחוף בכל בעיית הצפה או נזילה שיש לכם.

הגשם האחרון הוכיח לנו פעם נוספת את עוצמת הטבע כאשר ניתך בכמויות והציף פתחי ביוב בהוד השרון, הרצליה ואשקלון. המים עלו על גדותיהם ולקח כמה שעות ואפילו ימים בחלק מהמקומות לטפל בהצפה. הסיבה היא עומס על תשתית גרועה שלא עומדת בכמות המים העצומה שיורדת בזמן קצר. בתים רבים בישראל, בעיקר בתי קרקע ישנים, סובלים מדי שנה מאותן בעיות של הצפות ונשארים חסרי אונים מול העירייה נוכח התשתית הגרועה שהיא מספקת ומתקשה לתקן או להחליף. אבל לנו יש פתרון!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

חברה מקצועית לפיחת סתימות בכל סדר גודל, איתור נזילות מים ועוד - א.א. אינסטלציה

איתור נזילות מים היא המומחיות שלנו! אין פתח ביוב שלא התמודדנו איתו וכאשר מדובר בדירה בבניין אנו עושים את העבודה ביתר קלות, נעזרים בציוד איתור נזילות מים מתאים ומשחררים כל סתימה גם בעובי הקיר בלי לשבור את כל הקיר, בלי לפרק את כל האריחים בחדר האמבטיה וכדומה. אנו מבצעים איתור נזילות מים בתקרה, קיר או רצפה ומספקים דוח מפורט לאחר צילום קווי הצנרת והפקת המסקנות לגבי אופי העבודה והמחיר, דו"ח שיכול לעזור לכם גם מול חברות הביטוח במקרה של נזילה, הצפה ונזק אצלכם או אצל השכנים כתוצאה מפיצוץ בצינור משותף וכדומה.

ציוד איתור נזילות מים מקצועי - מצלמה טרמית לאיתור נזילות - א.א אינסטלציה

חברת א.א אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב מספקת את כל שירותי האינסטלציה הקיימים כולל תיקוני אינסטלציה מורכבים הדורשים ציוד כבר ובדיקה תרמית של קו הצנרת לאיתור הנזילה. חברת א.א אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב היא בין החברות הבודדות בארץ המחזיקה בציוד המתקדם ביותר לשאיבת מים, איתור נזילות ותיקון פיצוצים בצנרת במינימום נזק. אנו מבצעים איתור נזילות מים בבתי קרקע, בתים פרטיים, דירות, מוסדות ציבור ועוד ומביאים מהניסיון הרב שלנו בתחום למתן פתרון לכל בעיית נזילה סבוכה הדורשת איתור נזילות מים חבויות בקיר, באדמה, בתקרה וכדומה.

מובילים בתיקוני אינסטלציה קשים - א.א אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב

לפעמים אינסטלטור פרטי, כמה שהוא מקצועי ומנוסה לא יכול לספק לכם את השירות שאנו מספקים. ברשותנו ציוד מתקדם לטיפול מקיף בכל בעיית אינסטלציה כולל תיקוני שבר, ניקוי שורשים מפתח ביבו או מתחת למזגן, התקנת פקקים ושסתומים, החלפת צנרת מלאה, שאיבת מים ואיתור נזילות מכל סוג בזמן הקצר ביותר בעזרת מצלמות מיוחדות. הכינו את ביתכם לחורף והימנעו מהצפה במידה ואתם גרים בשכונה מועדת לפורענות שכבר חוותה הצפה אחת או שתיים.

אמנם בבתים פרטיים הנמצאים בשכונות עם תשתית עירייה גרועה אין הרבה מה לעשות אלא רק להתפלל שהפעם הגשם לא יציף את המערכת אבל אפשר לכל הפחות להכין את מערכת הביוב הביתית ולעשות ככל שניתן כדי שהיא תעמוד בהצלחה בהצפה ביתית או הצפה חיצונית.

חשוב לדעת: עובש בקיר הוא דבר מסוכן ביותר! רבים ממעיטים בחשיבות העובש, משאירים אותו כמו שהוא או רק מנקים או צובעים והעובש חזור ומתרחב. העובדה שהיא שעובש, אותן פטריות ונבגים שהוא מייצר הנישאים באוויר, יכולים לגרום למחלות נשימה, מחלות אחרות ואפילו למוות! כן ממש כך. בתים הסובלים מעובש בחדר האמבטיה ולאורך הקירות והתקרה חייבים לטפל בבעיה בהקדם ולא מספיק לטייח (תרתי משמע...) את הבעיה במקרה זה. אז מה עושים? מאתרים את מקור העובש, בדרך כלל נזילה קטנה בחיבור בין קיר לתקרה או מתחת לאמבטיית השכנים ומטפלים בבעיה. בנוסף שומרים על כללים פשוטים כמו אוורור חדר האמבטיה לאחר שימוש וייבוש משטחים רטובים באזורים לחים במיוחד, דברים קטנים ופשוטים שכל אחד יכול לעשות שגם יחסכו לו את הבאת בעל מקצוע לטיפול בעובש, לצביעה וכדומה וגם יעזרו לו לחיות יותר זמן...

כל שירותי האינסטלציה תחת קורת גג אחת - א.א אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב

גרים בתל אביב והסביבה וסובלים מבעיית נזילה או הצפה? יש לכם בעיות צנרת בבית? הזמינו שירות חברה מקצועית המתמחה בשירותים מתקדמים לאיתור נזילות בעזרת ציוד מתקדם וטפלו בשורש הבעיה אחת ולתמיד. נשמח לייעץ לכם טלפונית ולהבין האם אתם צריכים את השירות שלנו. אנו מספקים את כל שירותי האינסטלציה הקיימים לרבות הבאת ביובית לטיפול ושאיבת ביוב סתום, איתור נזילות בקיר, בתקרה או ברצפה מכל סוג, טיפול בהצפות, פתיחת סתימות וכדומה.

אי אפשר לסיים בלי הכלל הקטן שרבים אולי מכירים אך לא ממש מיישמים: אל תשליכו מגבונים לחים לאסלה! המגבונים סותמים את מערכת הביוב המרכזית וגורמים נזק לכם, לשכנים לבניין ולכל השכונה. מגבונים, חיתולים וכל דבר דומה שמתנפח וצובר נפח, לא מתכלה וסותם את הביוב ומקשה על מעבר המים. זו הסיבה שצוותי עירייה נאלצים לחזור כל פעם מחדש לבור ביוב מקומי על מנת לשחרר את הסתימה כדי שהביוב לא יעלה על גדותיו. ואם אתם בכל זאת משתמשים במגבונים, דעו שיש מגבונים שרשום בבירור על החבילה שהם ניתנים לשטיפה באסלה. אלו מגבונים מחומר שקל לזהות במישוש. אם בנוסף גם איכות הסביבה חשובה לכם, קנו מגבונים מתכלים ועזרו גם לסביבה הקרובה שלכם וגם לסביבה הרחוקה. אם יש לכם בעיית אינסטלציה מורכבת פנו אלינו. תודה ובהצלחה!

בשיתוף א.א אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב
  • עוד באותו נושא:
  • נזילות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully