וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברו את השוק לרסיסים: מרכז החיפויים

מרכז החיפויים

22.12.2020 / 12:07

הכירו את "מרכז החיפויים", החברה המקצועית לחיפויי זכוכית ששברה את המחירים בשוק, וחורשת את הארץ מצפון לדרום גם בתקופה הזו!

רון ומשה ממרכז החיפויים אצל עוד לקוח מרוצה. יח"צ,
רון ומשה ממרכז החיפויים אצל עוד לקוח מרוצה/יח"צ

על השלכות נגיף הקורונה שמענו רבות, אך מה שמעניין הוא שלאחרונה נשמע כי המגפה יצרה הזדמנות מיוחדת להתפנות לדברים שתמיד רצינו לעשות ומעולם לא הצלחנו למצוא עבורם את הזמן המתאים. רבים מאתנו ודאי יכולים יהיו להזדהות עם התחושה שנוצרה בשל השהייה הממושכת בבית, שהיא החשק לעצב חללים מיוחדים שיזכו לשדרוג מרענן במיוחד!

אחת מהחברות הבולטות ביותר שחרשה את הארץ מדרום ומצפון לאורך השנה האחרונה (ובכלל!) היא חברת מרכז החיפויים, המתמחה בחיפויי זכוכית מעוצבים בהתאמה אישית. הסיפור המיוחד של החברה התחיל משני חברים צעירים, רון ומשה, שהחלו דרכם בעולם הזכוכית לפני כעשור. בתוך מספר שנים, השניים, הודות למקצועיות, השירות המסור ולמחירים הנוחים - שברו את שוק הזכוכית לרסיסים!

החברה המקצועית עוסקת בחיפויי זכוכית בהתאם לעיצוב הלקוח ודרישותיו, ואחראית הן על התכנון, העיצוב והייצור, והן על ההתקנה המקצועית ורמת הגימור הגבוהה של החיפויים על ידי צוות המומחים. ייחודיות החברה היא בחיפויים הייחודיים במינם והאיכותיים ביותר שעמם היא עובדת, המותאמים עבור כל חללי הבית: מטבח, מקלחונים, מעקות, מראות, דלתות הזזה, מחיצות בין חדרים ועוד.

רון ומשה בהתקנת חיפוי זכוכית מרהיב בבית כנסת. יח"צ,
רון ומשה בהתקנת חיפוי זכוכית מרהיב בבית כנסת/יח"צ

מדובר באחת מחברות החיפויים המבוקשות ביותר בשוק היום, שכן הודות למחיר ההוגן הכולל את כל תהליך הפרויקט החל משלב המדידות הקפדניות וכלה בשלב ההובלה וההתקנה - הביקוש לעבודה האיכותית שלהם עולה כל העת בקרב משפחות רבות, ובמיוחד בתקופה זו.

לא די בכך, אלא גם שהשירות המקצועי והאמין שבמסגרתו מלווים הלקוחות לאורך כל תהליך הפרויקט, משרה תחושת ביטחון ונחת החיוניים כל כך בעת ביצוע שדרוג ושיפוץ בבית.

רון ומשה, בעלי החברה, מסרו כי "אנו מודים לכל הלקוחות היקרים שבחרו החודש בצוות המקצועי והמנוסה שלנו לבצע את פרויקט חיפויי הזכוכית במקום היקר להם מכל- הבית שלהם. חשוב לנו דווקא בתקופה הקשה הזאת שהלקוחות שלנו יקבלו את המחיר הטוב ביותר. אנחנו לחלוטין מתחייבים להמשיך ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולהעניק לכם שירות אישי מכל הלב!"

רוצים לקבל הצעת מחיר מרון ומשה? הירשמו כאן! >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרכז החיפויים
  • עוד באותו נושא:
  • זכוכית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully