וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאתם נחש בגינה או בבית? אל תנסו לתפוס אותו לבד! הזמינו לוכד נחשים מורשה מיד!

בשיתוף הלוכדים

23.12.2020 / 10:12

'הלוכדים' היא חברת לוכדי נחשים מורשית מטעם רשות הטבע והגנים בעלת ניסיון רב בלכידת נחשים מכל סוג! אנו חברת לוכדי נחשים וותיקה ומנוסה, הפועלת בכל הארץ שנים רבות ברישיון ומסייעת לכל מי שמצא נחש מכל סוג בבית, בחצר בגינה, במחסן או בכל מקום אחר בנכס שלו

הלוכדים. יח"צ,
הלוכדים/יח"צ

חשוב לדעת: בשוק יש כמה וכמה לוכדי נחשים אך לא כולם מורשים לכך ולכן חשוב לבחור אך ורק חברת לוכדי נחשים שיש לה רישיון לכך! פנו עכשיו אל 'הלוכדים' וקבלו עזרה ראשונה מיידית בטלפון שיכולה להיות עזרה מצילת חיים!

ראשית כל שמרו על רוגע, חייגו אלינו וניתן לכם מידע מדויק מה לעשות ומה לא לעשות לפני שאנחנו מגיעים אליכם. נגיע בזמן הקצר ביותר ונתפוס את הנחש בצורה בטוחה ביותר, ללא סיכון, במחיר הוגן וידוע מראש ונשחרר את הנחש באזור מחייתו הטבעי לאחר דיווח ורישום האירוע ברשות הטבע והגנים, כך גם נשמור עליכם בטוחים וגם נאפשר לנחש לחיות בסביבת מחייתו הטבעית, דבר חשוב לשמירת המאזן האקולוגי בטבע.

הלוכדים - לוכדי נחשים ברישיון - חייגו עכשיו!

ההמלצה הראשונה שלנו לכל מי שמצא נחש בנכס שלו היא לא להפוך להיות לוכד נחשים בין רגע. יש הרבה מידע מטעה באינטרנט לגביי דרך הטיפול הנכונה כאשר מוצאים נחש. אנו לוכדי נחשים בעלי ניסיון רב המכירים את כל סוגי הנחשים בארץ ונתקלנו בלא מעט מקרים מצערים שיכלו להימנע אם אנשים היו נשמעים להוראות ופועלים אך ורק לפי הוראות אלו. לכן ההמלצה שלנו היא אל תהפכו ללוכדי נחשים מדופלמים ותנו למומחים לטפל בכך. בתור לוכדי נחשים רבי ניסיון נוכל להדריך אתכם כבר בטלפון ולמזער את הנזק שעלול להיגרם לכם כתוצאה מהכשת נחש, בין אם הוא ארסי או לא.

נכון ולא נכון - טיפים של לוכדי נחשים מקצועיים

לוכדי נחשים רבים ימליצו לכם על דברים שונים, חלק יהיו נכונים וחלק לא. חברת הלוכדים מכשירה לוכדי נחשים הפועלים בתחום שנים רבות וגיבשנו כמה המלצות נכונות, שאפשר לפעול על פיהן ולמנוע הכשה או פגיעה על ידי הנחש בשטח או בבית, הנה כמה מהם:
מה עושים כשנתקלים בנחש:

• אין לנסות לתפוס את הנחש - התייחסו אל כל נחש כאל נחש ארסי!

• שמרו על קשר עין ועמדו במרחק של לפחות 2 מטר מהנחש.

• יש לחייג מייד אל חברת לוכדי נחשים בעלת רישיון לכידה.

מה עושים אם מישהו בשטח כבר הוכש על ידי נחש:

• יש לחייג מייד 101 למגן דוד אדום ולקרוא לעזרה עבור מי שהוכש

• יש להרגיע את האדם שהוכש ולהשאירו במצב מנוחה

• יש להסיר בגדים ותכשיטים מאזור האיבר המוכש

• יש לקבע את היד או הרגל שהוכשו ולמנוע תזוזה מיותרת

• יש לשטוף במים וסבון בלבד את האזור המוכש

• יש להתקשר מיד ללוכד נחשים מוסמך שיגיע לזיהוי וללכידת הנחש

'הלוכדים' היא חברת לוכדי נחשים מהמנוסות בארץ, חייגו אלינו מיד כשהבחנתם בנחש ונגיע תוך הזמן הקצר ביותר ללכידת הנחש, מכל סוג!

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הלוכדים. יח"צ,
הלוכדים/יח"צ

מה אסור לעשות כשנתקלים בנחש:

• אסור לחתוך את המקום שהוכש

• אסור למצוץ את הארס

• אסור להניח חסם עורקים

• אסור לתת לאדם שהוכש אוכל או שתייה!

• אסור לרדוף אחרי הנחש

• אסור לקרר את האזור המוכש

בתור לוכדי נחשים כל מידע שתתנו לנו יכול לעזור: צבע הנחש, הסימנים שיש עליו, צורת הפסים וכדומה. אפשר לנסות לצלם את הנחש אך בלי להתקרב אליו יותר מדי. חייגו אלינו מיד עם מציאת הנחש במידה ואף אחד לא הוכש אך אם מישהו כבר הוכש חייגו קודם כל 101 לקבלת עזרה ראשונה עבור האדם שהוכש!

עבור מי שגר בבית קרקע, בית פרטי, אך גם בדירה בבניין או מישהו שמטייל בשטח, הנה כמה טיפים למניעת מצב של מפגש לא נעים עם נחש:

- אל תהפכו אבנים: נחשים אוהבים להסתתר במקומות קרירים ומוצלים, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. אם אתם מטיילים בטבע או מסדרים את הגינה בבית שלכם, אל תהפכו אבנים או סלעים גדולים ללא הבחנה.

- אם יש לכם פתחי ניקוז ישנים שלא בשימוש שניתן לסגור, עשו זאת אך אל תחששו, נחשים לא ממהרים לטפס לקומה גבוהה. מסנן פשוט על אף שהוא לא חוסם את הנחש, יכול לגרום לו לוותר על ההרפתקה, אך אל תסמכו על כך.

בארץ קיימים כמה וכמה סוגי נחשים, חלקם ארסיים וחלק לא. לוכד נחשים מקצועי ידע לזהות כל נחש וללכוד כל נחש אך אתם לא אמורים להכיר את כל הנחשים ולא צריכים לדעת לזהות אותם. נתקלתם בנחש? כיום לכל אחד יש מצלמה בטלפון הנייד לכן אם יש באפשרותכם לצלם את הנחש בלי להתקרב אליו יותר מדי, עשו זאת על מנת שיהיה ללוכד הנחשים קל יותר לדעת באיזה נחש מדובר ומה הטיפול הנכון במקרה שחלילה מישהו יוכש או כבר הוכש על יד אותו נחש.

הישארו רגועים, תימנעו מתזוזה מיותרת ואל תנסו להיות גיבורים:

שמרו על קור רוח וברגע בו הבחנתם בנחש, חייגו מיד אל 'הלוכדים', גם אם הנחש נעלם משדה הראייה שלכם ואתם חושבים שהוא עזב את המקום. נחש שהגיע למקום מסוים יכול להישאר בו זמן רב לכן אל תיקחו את הסיכון והזמינו לוכד נחשים בהקדם האפשרי.

'הלוכדים' בעלת ציוד לכידה מקצועי וצוות מיומן שיגיע אליכם בזמן הקצר ביותר מרגע הקריאה, יאתר את הנחש וילכוד אותו. ניתן לכם הדרכה טלפונית על מנת שלא תעשו משהו שאסור לעשות במפגש עם נחש ונסביר לכם איך לנהוג במקרה של מפגש עם נחש מכל סוג, ארסי או לא.

לנחשים יש כושר השתחלות מופלא והם יכולים להגיע לכל מקום בבית, בין אם זה בחצר או בפנים, מאחורי ספות, בתוך קירות ובכל מקום אפשרי. הדבר החשוב ביותר במפגש עם נחש הוא לשמור על קור רוח ולא לעשות צעדים מהירים מדי בסביבתו ובטח שלא לנסות לתפוס את הנחש.

'הלוכדים' - לוכדי נחשים ברישיון מלא - שירותי סריקה ולכידה 24/7!

אחד הדברים החשובים עבור כל חברת לוכדי נחשים היא להיות זמינה בכל שעה ביום או בלילה ובכל מזג אוויר. 'הלוכדים' נמצאת בכוננות מלאה 24 שעות ביממה ומגיעה לכל מקום בזמן הקצר ביותר על מנת ללכוד את הנחש בצורה המהירה והבטוחה ביותר!

מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא על מקרים שונים של לכידת נחשים ולקבל מידע נוסף וטיפים לגביי התנהלות מול נחש מכל סוג, המלצות, חוות דעת ועוד.

הנחש היא חיה מדהימה שלא שמה לה למטרה להכיש אתכם, זכרו זאת ושמרו על קור רוח בכל מפגש שיש לכם עם נחש, יחד עם זאת זה לא הזמן להפגין גיבורות. פשוט הזימנו אותנו ונגיע מיד ללכוד את הנחש!

חייגו עכשיו להזמנת שירות לכידת נחש בכל מקום! אנו מגיעים לכל מקום בו מצאתם נחש ואתם צריכים שירות לוכד נחשים מידי. אל תהססו וחייגו עכשיו לקבלת הדרכה טלפונית שיכולה להיות הדרכה מצילת חיים. בהצלחה!

הלוכדים

03-3810040

halochdim.co.il

בשיתוף הלוכדים
  • עוד באותו נושא:
  • נחשים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully