וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על בטוח - סוכנות הביטוח שתדאג לכם ברגע האמת

בשיתוף יהב ביטוח ופיננסים

23.12.2020 / 15:04

ישנם דברים בחיים שלא משאירים ליד הגורל, בייחוד בתקופות מורכבות אלו של חוסר וודאות כלכלית ובריאותית. הכירו את סוכנות ביטוח "יהב" שתדאג באופן אישי לכסף ולבריאות שלכם ושל משפחותיכם

מאיר כהן. אושר בן שטרית,
מאיר כהן/אושר בן שטרית

מי מאתנו לא עורך השוואת מחירים בסופר או בקנית מכשיר חשמלי או סתם רהיט לבית? דווקא על הדברים "הקטנים" יותר, אנו יודעים לרדת לפרטים, להשוות ולהתמקח. ואילו בדברים הגדולים והחשובים - בריאות, פנסיה, כספים וחסכונות העתיד שלנו אנו טומנים ראשנו באדמה ומעדיפים לקוות "שהכל יהיה בסדר", כי אין לנו את ההבנה והידע הנדרשים לכך.

בדיוק בשביל זה יש אותנו!

אנו בסוכנות הביטוח "יהב ביטוח ופיננסים" נעזור לכם באופן אישי באיתור כספים וחסכונות אבודים, בתכנון פיננסי ופנסיוני נכון וחיסכון במסלולים הכי כדאיים ובתשואות הגבוהות ביותר- עם דמי הניהול הכי נמוכים, באיתור כפילות ביטוחים וכמובן, ביטוח בריאותכם ובריאות משפחתכם ומציאת המסלול הכי נכון עבור צרכיכם.

הסוכנות נותנת מענה לכל סוגי הביטוח הקיימים, ועובדת בשיתוף כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל.

האיש שעומד מאחורי הסוכנות הוא מאיר כהן, המייסד והבעלים של "יהב ביטוח ופיננסים", שהוקמה בשנת 2015, מתוך רצון להעניק ללקוח חווית שירות מותאמת אישית בכל תחומי הביטוח, תחת קורת גג אחת. כיום, מונה הסוכנות כ-1500 לקוחות מכל רחבי הארץ, בשני סניפי הסוכנות בנתיבות ואשדוד.

השירות ניתן על פי צרכיו האישיים של כל לקוח ולקוח, תוך שיקולי תועלת, מחיר וכדאיות, על פי ניסיון וידע רב שצבר בתחום, ומתוך מגוון האפשרויות וכל סוגי הביטוחים וסוכנויות הביטוח. לפיכך, הסוכנות נותנת מענה רחב המותאם במדויק לצורכי הלקוח, ושירות אישי מול הסוכן בכל שאלה או בעיה.

יהב ביטוח. יח"צ,
יהב ביטוח ופיננסים/יח"צ

כהן הינו סוכן ביטוח פנסיוני מורשה, בעל רישיון ייעוץ ושיווק פנסיוני, רישיון אלמנטרי וביטוחי עסקים ובעל התמחות בשוק ההון. כהן הוא חבר בלשכת סוכני הביטוח בישראל, המחויב לקוד האתיקה של לשכת סוכני הביטוח ופועל על פי אמנת השירות המציבה את הטובה הלקוח מעל כל שיקול אחר.

לנו, בסוכנות הביטוח יהב, יש את הקשר הישיר עם כל חברות הביטוח, דבר המאפשר לנו לדאוג ללקוח לביטוח המותאם במיוחד עבורו, ולטפל בצורה אישית במקרים חריגים ודחופים מול הגופים הרלוונטיים.

כהן: "אצלנו ביהב ביטוח ופיננסים רואים את צרכי הלקוח המידיים וכן העתידיים. אני יכול לספר על לקוחה שלנו, שעשתה ביטוח בריאות לכל משפחתה. לימים נולד למשפחה בן שאותו לא הספיקו לכלול בביטוח. לאחר כחצי שנה, הזדקק הילד לתרופה שעלותה כ-10,000 שקלים בחודש. בצרתם, פנתה אלי המשפחה וביקשה לכלול את ילדם בביטוח על מנת להוזיל את מחיר התרופה. חברת הביטוח מצידה ,גילתה התנגדות כיוון שהילד לא היה מבוטח מלכתחילה. בזכות מאבק עיקש שהשקיעה הסוכנות עבור המקרה המיוחד והצורך המידי של המשפחה, אושרה לבסוף תביעתנו בביטוח בריאות עבור הילד, וכמובן שגם הוצאות התרופה נכללו בביטוח זה".

הסוכנות מתמחה באיתור כספים אבודים, ותדאג להחזירם אליכם ולסייע בתכנון פיננסי ייחודי עבורכם. כהן: "כאשר הלקוח ד' הגיע אלינו, הוא היה בטוח שדמי הפנסיה שלו מופקדים אל הקרן מזה שנים. ערכתי עבורו בדיקה מקיפה. הוא הופתע לגלות כי במשך חמש שנים לא הופקדו כספים לקופת הפנסיה ובאותה העת הופחתה הפרשת העובד ממשכורתו של הלקוח. לאן אם כך נעלם הכסף? בסוכנות יהב לא בזבזו זמן, פנו אל המעסיק ודרשו לשלם את כל הסכום לו ד' היה זכאי, כולל ריביות והצמדה. וכך היה. הלקוח המרוצה קיבל סכום של מאות אלפי שקלים ואף דאגו שכספי הלקוח יושקעו בקרן פנסיה בעלת דמי ניהול נמוכים ותשואות טובות במיוחד.

סוכנות יהב עומדת לרשות לקוחותיה בכל יום ושעה, במתן שירות ייעוץ וליווי אישי בכל הנדרש.

"יהב ביטוח ופיננסים"

סמילו 10 נתיבות

טלפון:0505554446

משרד:0722998998

מייל:yahav.cm@gmail.com

לאתר הבית

חפשו אותנו בפייסבוק

שמרו את כרטיס הביקור הדיגיטלי

בשיתוף יהב ביטוח ופיננסים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully